Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->5 ik heb me mond voorbij gepraat

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

27 jan 2013 - 18:38

1437

2

509



--->5 ik heb me mond voorbij gepraat

Ik rende naar buiten. Niall achter me aan. Ik had geen goede conditie dus ik was al heel snel uitgeput. ik rende steeds slomer. Niall greep me bij me middel. Ik draai de me om. "Pfff..." hijgde ik. Niall liet me los. "haha.. Niet meer winnen van mij he!" zei hij lachend. "we zullen zien Niall.. we zullen zien." antwoordden ik. ik zag een auto het pad op rijden. "shit!" zei Niall geschrokken toen ook hij de auto zag en hij rende naar binnen. ik liep er achteraan. "Die camera ploeg!" riep Niall. Mary sprong op. "Nee! Wat nou met mij en Emily?" ik snapte het probleem niet. "wat is er met ons?" vroeg ik. "ze mogen ons niet filmen." Ow ja das waar ze hadden een regel dat de relatie eerst goed serieus moest zijn voordat ze het openbaar maakte. Anders kregen ze het zelfde gezeik als Harry had met Taylor. Had Mary ooit een keer vertelt. "Maar waarom eigenlijk niet?' Zei Louis. "ik bedoel jullie zijn al best wel serieus toch?" En hij Niall aan. Die vervolgens naar Mary keek. "Oké we maken het openbaar." zei Mary daarop. Maar Wat moest er met mij gebeuren iedereen keek mij en Harry aan. `Wat nou als ik gewoon zeg dat ik Mary`s beste vriendin ben. ik bedoel das niet eens gelogen.` iedereen knikte. Op dat Moment werd er aan geklopt. ik stond tegen Harry aan dus ik sprong van hem weg. En ging naast Mary staan. Draaide me naar Harry en hij blies me snel een kusje toe. er kwam een cameraploeg al draaiende binnen. Hij richtte zich bijna meteen op Niall en Mary die arm in arm stonden. Niall keek heel trots. Louis pakte de camera vast en trok hem zich `daar komen we later op nu eerst een rondleiding door het huis.` Louis en Zayn rende voor de camera het hele huis door. de rest zat nog of ging op de banken zitten. opeens sprong Harry omhoog. "je kleren!" zei hij geschrokken maar wel zacht anders kon de camera het horen. En hij rende naar boven. ik wou hem achterna lopen. maar Liam trok me aan me arm terug. "blijf maar zitten. anders is het best raar als jullie samen op zijn kamer staan.

Na zo`n 10 minuten kwamen Zayn, Louis en de camera ploeg terug. de Camera ging om laag. En de make-up en styliste die ondertussen waren aangekomen deden bij iedereen wat make-up wat andere kleren en het haar. Ook bij mij alleen mocht ik wel me kleren aan houden. Toen werden er per persoon kleine interviewtje gegeven. Ze begonnen zoals verwacht met Niall en Mary. Ze vertelde dat ze 3 maanden samen waren. En de interviewer vroeg wat dingen. En toen was ik aan de beurt ik moest dan samen met Mary. ze vroegen eerst wie ik was. Ik zei dat ik Mary`s beste vriendin was en dat ik hier wel eens vaker kwam omdat Mary het wel eens vroeg. ik had gedacht dat ik heel stil en verlegen zou zijn maar het viel wel mee ik was gewoon mezelf. Maar wist wel precies wat te zeggen en wat niet. Toen iedereen geweest was. spraken we af dat ik en Mary naar huis gingen wand nou ja we moesten echt naar huis. En we hadden het zo afgesproken dat Niall en Mary de camera zou afleiden zodat ik en Harry afscheid konden nemen. Zodra Niall en Mary de camera inpalmde trok Harry zich naar me toen. "wanneer zie ik je weer?" fluisterde hij. "Geef me je nummer wand we gaan echt wel afspreken." zei hij. En ik gaf hem me nummer. Ik gaf hem een lange kus en we liepen weer terug. Harry had me hand nog vast ik wilde niet los laten dus we trokken Louis voor die handen zodat het niet zichtbaar was. Ik moest nu echt gaan. ik keek Harry aan en hij mij. ik liet me hand los. Ik stapte in en we reden weg. "Pfff.. hou heb jij dat 3 maanden volgehouden?" vroeg ik aan Mary maar ze gaf geen antwoord. Ze glom helemaal. ik liet haar maar ze was natuurlijk super blij dat ze eindelijk openbaar waren. Ik legde me hoofd neer. Moest dit nou zo door gaan. Altijd verstoppen... en toen kreeg ik een sms`je van een nummer die ik niet in me mobiel had staan. ik wist dat hij van Harry was.

Hee, Beauty!
Ik mis je nu al. Wanneer kom je weer?
je moet weten dat ik echt veel om je geef. En ik je nooit meer kwijt wil. Jij bent mijn meisje. De eerste maanden zijn moeilijk maar het went. Echt waar. XXXXXXXXXX Harold.


ik voelde dat het me veel deed. Ik hoopte dat hij gelijk had en dat het went en snel over was. Maar ik wist het niet. Ik zie wel. ik sms`te terug:

Hee, Cheeky! (zo noemde ik hem altijd)
Ik mis jou ook al. Ik kom snel echt waar. ik hou echt veel van jou en wil je echt nooit meer kwijt. ik hoop maar die maanden snel gaan dan. Maar ik laat me niet stoppen door dit. Je bent me te veel waard.
Xxxxx Eem



We waren thuis. ik stapte uit en realiseerde dat ik niks over Harry kon vertellen tegen me vader. Ik zal zeker een keer me mond voorbij praten. Maar zo veel mogelijk vermeiden dan. ik liep naar binnen. hij trok de deur op. "haii! hoe was het" "ja leuk!" mompelde ik. "niet echt enthousiast. Was het niet leuk?" vroeg hij. "ja wel dat zeg ik toch" "nou hoor ik zeg al niks meer." reageerde hij. ik liep naar boven. eigenlijk slaat het ook nergens op dat ik zo bot tegen me vader doe. ik liep naar beneden. "sorry pa het is gewoon zo dat ik niet veel mag vertellen ze zijn bekent en dat komen er geruchten" zei ik tegen hem. "het is goed schat. ik snap het wel" zei hij. "kom hier" en hij schreiden zijn armen. ik gaf hem een knuffel. ik hield veel van me vader. daardoor hadden we nooit ruzie en als hij iets aan me vroeg dan deed ik dat. Misschien mag ik daarom ook veel van hem. Hij was niet moeilijk met jongens als ik nu Harry mee had genomen had hij hem afgekeurd hij was daar heel vrij in gelukkig. ik viel in me vaders armen in slaap.


ik werd wakker van het getril van me telefoon. hij ging af. ik haalde hem uit me broekzak en zag dat het Harry was ik rende naar boven. ik nam op toen ik op me kamer was. "heee!" zei ik heel vrolijk. "hee beauty" zei Harry met een teleurstelling in zijn stem. "wat is er?" zei ik bezorgt. "ik moet je wat vertellen." "vertel maar.." het was even stil. "Harry?" "uuh.." "Wat is er?" "ik uuh.. ik heb me mond voorbij gepraat en over jou vertelt." ik was er stil van. moest ik nou blij zijn of niet. Aan de ene kant was ik blij dat we niet stiekem hoefde te doen maar ik was bang omdat Harry totaal niet vrolijk was. "maar dat is toch goed nieuws?" zei ik na een korte stilte. "Nou aan de ene kant wel maar aan de andere kant de kans dat je nu Hate- Mail krijg is groter." "Ow Oke.. " ik liet het even bezinken. "Maar niemand kan mij weerhouden om van jou te houden lief!" zei ik half om mezelf over te halen. "wanneer word het uitgezonden?" vroeg ik. "zaterdag." Oke.. ik had dus 6 dagen om me voor te bereiden. dacht ik. "lief ik kom er wel door heen. het maakt niet uit." stelde ik Harry gerust. "je heb gelijk!" zijn toon in zijn stem veranderde. "niemand krijgt ons uit elkaar!" "Precies!" antwoorden ik. "wanneer kom je weer?" Vroeg hij toen. "Uuh.. morgen moet ik naar school en ben ik laat uit. uuh.. dinsdag doen? dan ben ik om 11 uur klaar." zei ik. "hmm.. ik moet om 10 uur een fotoshoot doen. dan ben ik om 1 uur klaar z`on beetje. Weet je wat ik doe. ik Vraag aan Paul (de manager) of hij jou en Mary op wil halen dan gaan jullie gewoon mee." Dacht hij hardop. "is goed doen we. Maar lief ik spreek je dan nog wand moet eten" zei ik. "is goed schat ik ook. ik bel je vanavond nog oke?" "ja schat hou heel veel van jou he!" "doeegh schat forever!" "doeegh! virtuele kus!" zei ik en maakte een kus geluidje. Harry maakte het zelfde kus geluid je. "hou van jou!" zei ik terwijl ik op hing.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 27 jan 2013 - 14:34:
Aaaawwwwhhhhh! Zo lief!!!!


PeachyFull
PeachyFull zei op 26 jan 2013 - 13:31:
HAHAH 'virtuele kus'! Hilarisch xd. Anywayss, ITS AWESOME!

X