Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Give Up » -O3

Never Give Up

27 jan 2013 - 11:05

724

3

166



-O3

Reacties welkomm!

‘Waker worden’ gilde er iemand in mijn oor, ik schoot wakker en keek om me heen, May stond voor me. ‘Je hebt je verslapen, ze gaan zo alles uiteggen over de lessen enzo’ zei May. ‘Shit’ riep ik en stond snel op. ik kleedde me snel om en borstelde gelijk mijn haar. Ik deed een laagje foundation op en wat mascara, Fijn dat die bitches me niet wakker hebben gemaakt. ‘Kom’ zei May en trok aan mijn arm, we liepen de trap af en liepen de grote zaal binnen waar meisjes en jongens zaten, ‘Fijn dat jullie er allemaal zijn, ik ben meneer Kroes’ zei de man die de microfoon vast had. ‘Jullie zijn hier allemaal gekomen voor jullie talent, zo meteen krijgen jullie een rooster daar staat jullie lessen op, buiten de les tijden mag je shoppen, weet ik wat doen. Maar jullie moeten op tijd in het gebouw zijn, jullie weten dat er vanavond een welkoms gemaskerd feest is, iedereen is van harte welkom’ zei de ban rustig. Paar vrouwen deelden de roosters uit, ‘Ik heb nu tekenen dan Engels dan ben ik uit’ zei ik. ‘pff, wat een stomme rooster’ zei May en liep puffend weg. ‘Teken? lokaal’ zei ik zachtjes en liep achter een paar mensen aan. Ik stond op tijd voor een lokaal dat ik dacht dat de teken lokaal was. ‘Skyler’ gilde een jongensstem. Ik keek op en zag Louis en zijn vrienden. Ik glimlachte, toen de leraar kwam liepen we met zijn allen naar binnen. Ik ging vooraan zitten en leunde achterover. ‘We maken groepjes, jullie worden ingedeeld via achternamen’ zei de lerares. ‘Paco Bore en Zoey Clo’ begon de leraar, ze noemde een aantal leerlingen, ‘Zayn Malik en Skyler Moon. Max Lootz en Grace Ika, dat waren ze. Als jullie nou even naast je partner gaan zitten’ vroeg ze. Ik keek om me heen, wie was Zayn? Ik herinnerde die jongen van gister, ‘jongen met zwart haar, hij zat te roken en zat met zijn telefoon te spelen. ‘Zayn’ zei Louis. O, ja hij. Zayn zat achterin in de klas. Als hij niet komt dan ga ik wel, ik stond op en liep naar zijn tafel en ging naast hem zitten. Zayn had een pet op en luisterde muziek, hij leunde achterover. Waar ben ik in beland, een partner die niet eens met je praat of je niet eens aankijkt, ‘Jullie moeten samen een opdracht doen’ zei de leraar en ze deelde blaadjes uit. ‘Jullie moeten elkaar tekenen’ zei ze, O, makkie, maar hoe moet dat met iemand die je niet eens aankijkt, ‘Wat een stomme opdracht’ zei Zayn en zuchtte. Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn etui. Zayn pakte zomaar een potlood van mij, ‘Alsjeblieft’ zei ik en pakte een potlood. ‘Als je even zo zit kan ik je beter tekenen’ glimlachte Zayn, ik beet op mijn lip en ging goed zitten, Ik keek eerst naar Zayn, hoe hij er uit zag. Zwart haar,strakke kaaklijn,lange wimpers,lichtbruine ogen en een lichte getinte huid, Waarna ik hem bestudeerd had begon ik te tekenen. ‘Jullie krijgen hier een cijfer voor’ zei de leraar, ik deed erg mijn best. Hij zag er goed uit. ‘Tijd is voorbij, laat je partner je tekening zien’ zei de leraar die langs liep, Zayn schoof zijn blad naar mij, ik aarzelde. Wat zal hij er van vinden? Ik gaf mijn blad aan hem en bekeek hoe hij mij had getekend, ik glimlachte toen ik het resultaat zag. ‘Woo, dit is goed’ zei Zayn. ‘Louis moet je kijken’ zei Zayn en gooide het blad naar Louis. Waarom deed hij dat nou?, ‘Woo,’ begon de klas ineens. ‘Geef dat blad hier’ zei de docent streng. Iedereen praatte, ‘Ey mevrouw op dat blad staat mijn gezicht u kunt dat niet zomaar afpakken’ zei Zayn fel, De leraar keek boos. ‘Ik mag alles jij brutale …jongen’ zei ze. Zayn keek arrogant naar de leraar. Toen stond hij op en liep de lokaal uit, woo, als ik hem was durfde ik dat niet eens. ‘Hij is altijd zo’ zei Harry opeens, ik glimlachte naar hem, Na alles bespreken over tekenen was de les voor bij. Ik liep naar mijn volgende les (Engels), het was druk in de gang. Ik botste tegen iedereen aan, ‘Sorry’ mompelde ik en liep door naar de lokaal waar ik moest zijn.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 10 feb 2013 - 14:21:
Ik ga snel verder lezen


DegrassiFan
DegrassiFan zei op 5 feb 2013 - 14:53:
Je moet echt verder gaan en ik wil graag een melding


misseseem
misseseem zei op 27 jan 2013 - 21:57:
Oeff.. Snel veder?!