Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » not again

my horrible life (END)

27 jan 2013 - 17:28

746

4

288



not again

he he 't heeft lang geduurd maar hier is dan eindelijk weer een nieuw stukje!!

Ik glimlachte en keek naar Harry die achter Niall stond, en met zijn vingers een hartje boven zijn hoofd maakte.
Niall liep naar me toe en legde zijn arm om me heen.
'Should we go'? Vroeg Zayn.
Een antwoord was niet nodig, want iedereen liep al meteen naar de hal, Niall pakte mijn jas van de kapstok en hield hem open voor mij.
Ik stopte mijn armen er in en deed de deur open. Ik wou hem meteen weer dichtsmijten, want het was namelijk ijskoud!!
De jongens moesten lachen en Niall legde een arm om me heen.
Ineens kwam Felix weer in mijn gedachten, ik heb hem ontmoet in Spanje vorig jaar.
We konden het goed vinden, alleen hij kwam uit Londen en ik uit Groningen.
We kregen verkering en hielden contact, totdat ik een weekendje bij hem mocht logeren..
Hij deed dingen die ik niet wou.
Hij had me zelfs verkracht...
Sinds die tijd ben ik als de dood voor hem.
Mijn gezicht betrokt en waarschijnlijk zag Liam het, want hij trok me weg bij Niall en ging een eindje verderop staan met mij.
'What's wrong'? Vroeg hij.
'Just... nothing'. Zei ik.
'Is it that Felix-guy'? Zei hij met opgetrokken wenkbrauwen.
'Yes he did.... horrible things'. Zei ik hakkelend.
'I don't want to talk about it'.
Hij knikte en liep terug naar de jongens.
Niall keek me vragend aan en ik schudde mijn hoofd en ging naast hem lopen.
Hij knikte en fluisterde in mijn oor: 'Is it that Felix-guy'.
Ik knikte en fluisterde terug: 'I don't wanna talk about it'.
Hij keek me aan en glimlachte. 'You're save now'.

We stapte een discotheek binnen. Ik wist niet hoe hij heette, want ik had de naam niet gelezen.
Niall trok me meteen naar de dansvloer en legde zijn armen om mijn middel.
Ik legde mijn armen in zijn nek en liet mijn hoofd rustten op zijn schouder.
Mijn gedachten gingen weer naar Felix en mijn tante, wat nou als ze hier zijn?
Wat nou als ze op zoek zijn naar mij, ik keek Niall bezorgd aan en maakte me los uit zijn greep.
Hij keek me raar aan terwijl ik naar het dichtstbijzijnde tafeltje liep.
Louis had het blijkbaar ook gezien en liep naar me toe, ik was druk bezig met mijn mobiel en schrok me te pletter toen ik ineens een hand op mijn schouder voelde.
Ik keek verschrikt op en toen ik zag wie het was legde ik mijn hand op mijn hart.
Ik stond op en keek Louis in de ogen, hij zag dat ik bang was.
Hij gaf me een beschermende knuffel terwijl hij fluisterde: 'You don't need to be afraid, we take care of you'.
Ik keek hem aan en glimlachte, ik was blij met een goeie vriend zoals hij.
Als ik hem langer had gekend was hij een BFF van mij.
Ik liep terug naar Niall en begon waar we waren geëindigd.

Ik liep samen met Niall naar buiten.
Naast de discotheek was een parkje, en tegenover dat parkje was een ijskraam.
Niall had dat waarschijnlijk al gezien, en wou perse een ijsje hebben.
Hij had belooft dat hij er ook een voor mij zou halen.
Ik ging op het bankje zitten, en wachtte op Niall.
Niall ging voor me staan en legde een hand op mijn schouder, ik keek op van mijn mobiel en viel bijna achterover van het bankje.
'FELIX'! Gilde ik uit.
Felix greep mijn arm.
Ik probeerde me uit alle macht los te trekken maar het lukte niet.
Hij trok me mee naar een donker steegje, mijn mobiel had ik bij het bankje laten vallen.
Ik hoopte dat Niall snel terug zal komen.
Felix drukte me tegen de muur aan en probeerde mijn jurkje uit te trekken.
Ik probeerde me nog steeds los te trekken uit zijn greep, totdat er ineens iemand achter Felix stond en hem bruut wegtrok.
Het lukte niet meteen en er kwam nog iemand bij.
Hij werd naar achter getrokken en ik viel op de grond.
Niall kwam naar me toegerend en hurkte neer.
Ik huilde, uit angst en verdriet.
Hij heeft het weer geprobeerd en het is hem nog bijna gelukt ook.
'Are you ok'? Vroeg Niall met een trilling in zijn stem.
Mijn benen trilden nog steeds, ik probeerde op te staan, maar viel weer neer.
Niall gaf me een knuffel.
'Harry's calling the police'.
'Liam and Zayn are with Felix, they pushed him off you'.
Ik keek Niall aan, hij haalde een traan weg en veegde een pluk achter mijn oor.
'You're beautiful. Fluisterde hij.
Hij gaf mij weer een knuffel.
Louis stond achter ons en knielde naast Niall.
'You're ok'? Vroeg hij.
Ik knikte, en hij gaf mij ook een knuffel.
In de verte hoorde ik de sirenes en ik stond op, om de confrontatie weer aan te gaan met Felix...


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 21:29:


fallinlove
fallinlove zei op 29 jan 2013 - 16:33:
OMG!!! Ik ga snel verder lezen!!!!


candyXbar
candyXbar zei op 27 jan 2013 - 20:33:
Omg kijk ik nu net de troop haha! Nu denk ik telkens aan die felix, naja snel verder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 27 jan 2013 - 17:44:
Weg met Felix! Weg met Felix!
Ik zie het even voor me, zo'n hele opstand tegen hem

Blij dat er 5 helden zijn. Niall is zo'n schatje! Omggg

Snel verder