Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » blood

my horrible life (END)

27 jan 2013 - 21:53

761

5

280



blood

zoals belooft heb ik nog tijd vrij kunnen maken voor een hoofdstukje!!

Ik liep met trillende benen naar Felix toe, met Niall en Louis aan mijn zijde.
Niall en Louis keken me omstebeurt aan, ik was blij dat hun meegingen ze konden me namelijk tegenhouden als ik zou uitflippen, en beschermen als Felix zou uitflippen.
Zayn en Liam hadden Felix vast, ze drukten zijn armen op zijn rug.
Ik keek Felix aan, ik had zin om zijn kop van zijn nek te rukken en die te verbranden, of in zee te gooien.
Felix probeerde uit de greep van Zayn en Liam te komen, maar hun waren te sterk.
Harry kwam naast Louis staan, drie personen die me konden beschermen wat er ook gebeurd.
Nou ja eigenlijk vijf maar dat doet er niet toe.
Ik stapte dichter naar Felix toe, en voelde twee beschermende handen op mijn buik.
Ik keek Louis en Niall aan en zei dat ze dat niet hoefden te doen.
Felix keek mij aan, weer met die afschuwelijke grijns op zijn gezicht.
Om Felix even te omschrijven: hij heeft donkerblond haar, en groene ogen.
'Wat moet je nou van me'? Vroeg ik.
'Wat wil je nu'?
Hij heeft in nederland gewoont dus ik wist dat hij nederlands kon.
'Ik wil jou, Ik wil jou lichaam, jou gezicht, Een bed delen met jou'.
Ik rolde met mijn ogen en maakte een 'Elg' geluid.
Toen deed hij iets wat niemand had kunnen verwachten.
Hij trapte mij vol in mijn maag, waardoor ik achterover tegen Niall en Louis aanviel.
Liam wou mij te hulp schieten maar was vergeten dat hij Felix vast had, waardoor Zayn in de problemen kwam.
Harry wou Zayn weer te hulp schieten, maar Felix had Zayn al van hem afgeschud.
Felix gaf Zayn en Harry een klap, waardoor Harry een bloedneus kreeg en Zayn een blauw oog.
Voor zayn was dat geen reden om te stoppen hij probeerde Felix nog steeds in bedwang te houden.
Felix gaf Zayn een klap in zijn maag, en Zayn strompelde naar achter en viel neer.

Niall, Liam en Louis gingen beschermend om mij heen staan, ik zat nog steeds op de grond.
Felix gaf Liam en Louis een klap, maar het deed hun niks.
Toen ging hij trappen, hij trapte Louis en Liam tegen hun benen waardoor ze op de grond vielen.
Toen waren er alleen nog Niall en ik.
Niall ging voor mij staan en maakte zich ze groot en ze breed mogelijk.
Felix sloeg hem en trapte hem, maar het deed hem niks.
Hij wou mij koste wat kost beschermen.
Toen trok Felix een mes, Hij sneed Niall een paar keer in zijn arm.
Niall trok een pijnlijk gezicht en viel op zijn knieeën.
Felix liep met een boog om Niall, en ik keek in twee dreigende groene ogen.
Hij wou mij in mijn buik steken, maar dat mislukte en hij sneed mij in mijn wang.
Ik wou opstaan en wegrennen, maar hij stak mij in mijn been.
Hij trok me omhooog en hield het mes bij mijn nek.

'If you dare to come here, She will die'. Zei hij dreigend.
'Oh yeah young man'? Hoorden we achter ons.
Een politie agent had Felix vast en sloeg hem in de boeien.
Louis en Niall rende met tranen in hun ogen op mij af.
'Are you ok'? Vroegen ze tegelijk.
Ik knikte ja, maar ik bedoelde nee.
Niall pakte me vast en gaf me een knuffel.
Niall en ik waren er toch wel het ergste aan toe.

In de verte hoorden we nog een sirene, vast en zeker een ambulance.
Ik legde mijn hoofd op Nialls schouder en begroef mijn gezicht in zijn shirt.
Niall legde een arm om me heen.
Louis legde aan de andere kant een arm op mijn schouder.
De ambulance-broeders waren inmiddels al bij ons gekomen, en verzorgden Harry, Niall en ik.
Ze gaven Harry een doekje, en Niall en ik moesten mee naar het ziekenhuis.

Niall en ik lagen op de zelfde kamer.
We moesten wachten op de jongens, want ik kon nog niet rijden en Niall mocht niet rijden.
Ik had drie hechtingen in mijn wang en vijf in mijn been.
Niall had vijf in zijn linker, en zes in zijn rechterarm.
Ik zat tegen Niall aangekropen en we waren over Felix aan het praten.
Al een paar keer kwamen er verpleegster in onze kamer om te zeggen dat we wat rustiger moesten doen, opgegeven moment maakten we er een spelletje van en gingen we ze tellen.
Bij de 20 kwamen de jongens binnen en kreeg ik de slappe lach, omdat Niall dacht dat Harry een verpleegster was.
We mochten meteen gaan en daar was ik ook blij mee.

Thuis aangekomen was ik doodop, ik kon geen trappen lopen dus Niall moest me naar boven dragen.
Ik deed mijn pyama aan en liet me neer ploffen op zijn bed.
Hij kwam naast me liggen en ik legde mijn hoofd in zijn nek.
We vielen samen in slaap.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 21:32:


fallinlove
fallinlove zei op 29 jan 2013 - 16:36:
THAT'S SO CUTE!!!!

FELIX YOU BASTARD!!!!


dreamangel zei op 28 jan 2013 - 18:51:
wat schattig


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 27 jan 2013 - 23:41:
Autsj.
Stel dat ze alleen zou zijn geweest!
Dan was het nog erger afgelopen. Want dit was al vreselijk. Niemand komt aan MIJN Niall


candyXbar
candyXbar zei op 27 jan 2013 - 21:24:
Wauw, kut voor haar o.o