Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->7 Gemma wie is dat?

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

30 jan 2013 - 14:13

1289

4

459



--->7 Gemma wie is dat?

Willen jullie even reageren als jullie mee lezen dan weet ik hoeveel lezers ik heb met dit verhaal.. BTW tips zijn altijd welkom. Xx (baby)

Eindelijk was het zover ik was uit! ik en Mary rende de klas uit. we hadden onze spullen en jas al gepakt zodat we snel weg konden. Paul stond al voor met de auto we hadden hem zien aan komen rijden vanuit het raam. ik stroomde de auto in. "zo jullie hebben er zin in." zei Paul met een hele donkere slome stem. "ja, we willen snel naar de boys he!" zei Mary super enthousiast. "ja meiden.." zei hij en hij draaide zich naar ons toe. "jullie moet te veel uit vreten met de jongens ze mogen niet te veel afgeleid worden hé!" zei hij streng. Ik werd er een beetje bang van. ik keek Mary aan. Ze trok een gezicht van het is niks. Paul startte de auto en we reden weg. Na zo`n kwartiertje van vrolijk zingen en dansen op de achterbank met Mary waren we er dacht ik. Paul ging slomer rijden en er stonden overal gillende meiden. "hebben ze daar geen last van? Van die fans?" vroeg ik. "ja, maar wij zijn slimmer dan de fans we moeten nog drie blokken om ze staan op de verkeerde plek." antwoordde Paul. "das slim!" zei ik. Al snel waren die drie blokken voor bij en we stonden voor een mega gebouw met glazen ramen. ik keek naar de derde verdieping ongeveer. Niall stond daar te zwaaien en hij riep Harry. Harry keek door het raam en zag me toen staan hij rende meteen weg waarheen wist ik niet. we liepen naar binnen. Al snel wist ik waar Harry heen was gerend. "Godver schiet eens op Lift!" hoorde we uit de lift ik herkende Harrys stem. We gingen voor de lift staan. de lift deuren gingen open en ik werd bijna aangevlogen door Harry. "haai, schat" zei ik. "hee beauty!" Zei hij en drukte een heerlijke kus op me lippen. we stapte de lift weer in en Harry heeft nog geen seconde me los gelaten als we binnen lopen en Louis en Zayn ons om de hals vliegen. "haai boys!" roep ik. "Harry kom je?" vraagt een vrouwen stem. ik kijk op zij is dus de fotograaf. Harry heeft me een kus en loopt naar de vrouw toe. ik ga naast Liam zitten die op de bank zit. "haii Liam." "hooi" zegt hij en hij glimlacht naar me. hij lijkt echt heel verdrietig. ik kijk Niall aan die net als ik een hele bezorgde blik heeft. hij haalt zijn schouders op en zegt zonder geluid we weten het niet. dan kijk ik Louis aan die naast Niall is gaan staan. ik zie hem denken en te gelijkertijd naar Liam kijken. Dan rukt hij Liam van de bank af en trekt hem de kamer uit. Dan begin ik weer naar Harry te kijken. Hij poseert goed. ik kijk naar zijn haren en zijn lippen die o zo mooie en lekker zoenende lippen en dan zijn ogen. "Je moet je telefoon even uit je zak halen." zegt de fotografe dan. Hij haalt hem uit zijn zak en gooit hem naar me toe ik vang hem. Harry gaat weer veder met de foto`s. ik krijg opeens zin om de smsjes die er geweest zijn tussen hem en mij te lezen. ik open berichten en zie vrij vaak Gemma staan wie is dat? ik besluit een berichtje te open.

Ja, ik mis jou ook heel erg, Vorige week was super leuk! ik wil je echt weer zien. Wanneer kan jij dan?
Xxxxxx Forever in my heart


"wat?!" roep ik luid. iedereen keek me aan. "wat is er?" vraagt Harry. wat een schijnheil. "jij weer donders goed wat ik bedoel!" Roep ik tegen hem. "wat is er nou wat heb ik gedaan?" Vraag hij. "DENK EENS NA!" roep ik en ik loop de deur uit. niet wetende waar ik heen moest. Maar ik moest weg. ik wilde hem niet meer zien nooit meer. Er kwamen tranen in me ogen. Hoe kon hij me zo bedriegen wie is die Gemma dan? Weet je het boeide me niet eens ik was niet de enige voor hem. "Emily!" hoorde ik van boven me toen ik het gebouw uit liep. ik keek om hoog het was Harry. "Gemma is me zusje!" riep hij. Ja vast ik geloofde hem totaal niet. "stik joh!" riep ik. en boos liep ergens heen. ik liep naar een parkje dat me bekend voor kwam. ik ging zitten op een bankje dat daar stond. ondertussen hadden Liam Zayn Louis Niall en Mary me al tig keer gebeld maar ik wilde alleen zijn. Even na denken. Na ik denk zo`n half uurtje had ik genoeg na gedacht het was over. Ik hoefde Harry niet meer. hij mocht lekker naar die Gemma gaan. ik liep richting een oude vriend zijn huis die hier in de buurt was. ik had hem al gebeld hij was thuis.

ik stond voor de deur en hij opende de deur. ik vloog hem vol tranen aan. "ga zitten." zei hij nadat we op zijn kamer kwamen. Ik legde het hele verhaal uit. "en het ergste is nog dat we zaterdag op tv zijn samen." eindigde ik me verhaal. "je moet hem bellen, misschien is het wel waar en is Gemma zijn zus." zei hij. "ja daag ik ga hem niet bellen." "misschien niet vandaag of morgen. maar in ieder geval voor zaterdag." ik knikte licht. "En nu breng ik je naar huis." zei hij en we liepen naar me auto. "Dank Je Stan ik kan altijd op je reken. jij ook op mij he! je kan me alles vertellen." zei ik toen me tranen een beetje gedroogd waren. "schat dat doe ik voor jou. jij bent een heel bijzonder meisje dat moet je nooit vergeten. als ik die Harry was geweest had ik het allang geweten." ow ja das waar ook Stan was verliefd op me. ik vond hem super lief en alles maar gewoon als vrienden. Ik knikte.

Na denkend over wat er gebeurt is vandaag lig ik in me bed. Stan was zo lief voor me geweest. Me vader zag meteen dat er wat was maar zag ook dat ik niet wou praten dus ik ging naar me kamer. ik lig hier nu al de heledag als me vader naar boven komt. "Lieve schat, als je wilt praten kan je komen he" zei hij met een hele zachte stem. ik trok me benen naar me toe en schoof me deken weg als teken dat hij op me bed moest gaan zitten. En toen hij zat heb ik het hele verhaal uit gelegd. hij zei percies het zelfde als stan. "misschien is het wel waar lief en is Gemma echt zijn zusje" "ja misschien is dat ook wel zo.." zei ik half om me zelf te overtuigen. "wacht misschien staat er wel wat op het internet" en me vader liep me kamer uit. hij was altijd super lief. tegen me. nog geen minuut later kwam hij terug met de laptop in zijn hand. "Kijk dan schat hier staat het Gemma is Harrys zus." "dat meen je niet.." ik voelde me zo slecht ik heb Harry voor niks beschuldigt. Hij zal wel boos zijn. maar ik moest hem bellen! "ik moet hem bellen" zei ik en ik stond op. "wacht schat.. ga eerst even douche even na denken wat je ga zeggen" zei me vader. Hij had gelijk ik kleedde me uit en stapte onder de douche. ik denk dat ik wel 3 uur heb gestaan. maar zodra ik er uit was gestapt stroomde ik naar de telefoon ik moest hem bellen!!

ik typte het nummer in. "hallo.. Hallo?.. Hallo Emily?" hoorde ik aan de andere lijn. ik stond verstijft aan de telefoon wat had ik gedaan. dat verdriet in zijn stem.


Reacties:


mntdew
mntdew zei op 1 feb 2013 - 17:12:
Snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 1 feb 2013 - 15:05:
Als ze slim is gaat ze een mega grote originele verrassing bedenken voor hem. Want hem beschuldigen om zijn zusje is toch wel echt erg.

Ik lees mee trouwens


1Dlover
1Dlover zei op 31 jan 2013 - 22:39:
Melding?


fallinlove
fallinlove zei op 30 jan 2013 - 16:54:
AAWWWHHH Harry, niet verdrietig zijn. A boy of 1D sad, I'm sad

Dit is echt goed. Snel verder.