Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Specially in love » Chapter 2 - Hurry

Specially in love

2 feb 2013 - 18:43

593

8

400



Chapter 2 - Hurry

Als ik wakker word zie ik dat we na het kussengevecht uitgeput op de bank in slaap waren gevallen. En als ik goed rondkijkt is Mace al door haar vriend opgehaalt.
Zuchtend ga ik rechtop zitten en laat Mace haar afwezigheid tot mij doordringen. Terwijl ik zo voor mij uit staar komt er een suffe Ilona uit haar slaap. Ik grinnik in mezelf als ik haar warrige haar en haar slaperige hoofd zie. Maar als ze de keuken in verdwijnt en ik op de klok kijk schrik ik mij rot.
Ik moest al over 5 minuten bij Nandos zijn! Dat werd dus te laat komen. Geschrokken rende ik langs de spiegel in de gang, pakte mijn jas en tas, opende als een razende de deur en sloot hem zo snel mogelijk terwijl ik begin te rennen.
Onder het rennen trek ik mijn jas aan maar moet stoppen voor het stoplicht. Grommend vervloek ik het stoplicht en ren zo snel als ik kon de straat over naar Nandos. Helaas voor mij kwam ik 5 minuten later aan dan dat er afgesproken was.
Toen ik de deur van het restaurant opende en naar de afgesproken tafel liep werd ik door een man tegen gehouden.
'Wie ben jij?'vroeg de man en te oordelen over zijn kleding was hij duidelijk van de beveiliging.
'Amoryn.'antwoorde ik nog na hijgend van het rennen.
De man laat mij door en ik neem plaats op de enige overgebleven stoel. De jongens die aan het eten waren keken even op en begonnen zachtjes te lachen.
'Wat is er zo grappig?'vroeg ik.
'Er zitten veren in je haar.'hikte Louis.
'Spannende nacht gehad?'Harry rolde bijna van zijn stoel af toen Zayn die vraag stelde.
Toen ik de jongens een voor een aan keek zag ik dat ze bijna niet meer bij kwamen van het lachen.
'Nee, ik heb geen spannende nacht gehad. Alleen een kussengevecht.'mompelde ik zacht.
Nog een keer keek ik naar de jongens tegenover mij. Niall was weer druk bezig met eten en Harry, Zayn en Louis lachte zachtjes nog wat na. Toen ik opzij keek plukte Liam een veer uit mijn haar en legde hem op tafel.
Beschamend keek ik met een rood hoofd de andere kant op.
'Je was te laat.'kon ik nog onderscheiden van Niall die met een volle mond sprak.
'Ik had me verslapen doordat ik vergeten was mijn wekker te zetten.'legde ik hun uit.
'Vind je het erg dat wij wat hebben besteld?'vroeg Harry.
Ik schudde 'nee' met mijn hoofd en de jongens tegenover mij gingen verder met eten.
Nadat ik alle veren uit mijn haar had gehaald met hulp van Liam konden we verder met elkaar echt te ontmoeten.
Ik vertelde hun wat over mijn leven en zij wat over hun leven en hoe erg het veranderd was.
Het was ondertussen al avond geworden wat betekende dat deze ontmoeting met de jongens al heel lang bezig was. Het was duidelijk van hun gezicht af te lezen dat ze het fijn vonden om gewoon normaal met iemand te praten zonder dat hele hysterische gedoe.
Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Deagal, de grootste mishandelaar van mijn school binnenkwam lopen.
Snel wendde ik mijn ogen af toen hij zijn ogen op mij richtte.
'Ik ben zo terug.'mompelde ik tegen Liam voordat ik naar de toiletten liep.
Binnen in de toiletten leun ik tegen een muur aan en vraag me af waarom hij hier is.
'Leedvermaak en pijn. Op zoek naar een nieuw slachtoffer.'mompelde ik zo zacht mogelijk.
Ik verzamel al mijn moed en loop door de deur terug het restaurant in. Helaas voor mij moet ik ook nog langs de bar waar Deagal staat.


Reacties:

1 2

Bumblebee
Bumblebee zei op 2 feb 2013 - 20:18:
Ooeee! I love it!


Significant
Significant zei op 1 feb 2013 - 20:26:
Snel verder! So excited! xox


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 31 jan 2013 - 22:48:
Ze had beter tussen de bescherming van 5 damn sexy boys kunnen blijven in plaats van naar de wc te gaan.

Ik zeg: Rennen, niet achterom kijken, je blik richten op de boyss ^^, maar vooral heel hard rennen!


1Dlover
1Dlover zei op 31 jan 2013 - 21:56:
Omg, snel verder.
Melding?


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 31 jan 2013 - 21:38:
mweh!
haha ik zou me ook schamen als ik met een pak veren in me haren de Nandos binnenkwam waar geheel 1D zit! hahaha

En gewoon.. Die vraag die Zayn stelt.. Amazing!

En en en who the fack is die Deagel?! Pest ie haar? Iss ie verliefd op der? Is het der ex.. ME WANNA KNOOOWW!!

verderr!!
x