Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Hoe overleef ik... » de zoektocht naar Ik. » toen ik de Ik verloren had...

de zoektocht naar Ik.

31 jan 2013 - 19:40

249

0

316



toen ik de Ik verloren had...

Het was een mooie zonnige ochtend bijna middag toen Tisha opstond. Ze voelde haar eindelijk uitgeslapen na 15 dagen van zomervakantie al achter de rug te hebben. Ze stond recht met haar gezicht naar het raam, dromerig naar buiten aan het kijken. Ze was letterlijk met haar verkeerde been uit bed gestapt. Er schoot een gedachte door haar heen, die zo pijnlijk was, dat het wel waar moest zijn. De gedachte was ‘ ik heb geen echte vrienden’. Vanaf die ochtend was ze de Ik verloren…
De zomervakantie raasde voorbij met het gevoel dat ze iets miste( misschien de Ik die weg was), het was al bijna terug tijd om haar boeken te halen en naar het 4de middelbaar te gaan. Ze zat nog altijd met die gedachte in haar hoofd en zag het niet meer zitten om naar dezelfde school te gaan, alhoewel ze vele mooie momenten daar heeft meegemaakt, had ze het gevoel dat ze er geen echte vrienden had. Na veel twijfelen had ze de knoop doorgehakt en naar haar mama gegaan om te vertellen dat ze naar een andere school ging. Haar moeder vond het raar maar ze stond het toe, het kon niet slecht zijn na 12 jaar in de zelfde school gezeten te hebben met meestal de zelfde leerlingen, buiten een paar nieuwelingen. Dus tisha is haar gaan inschrijven in haar nieuwe school en kreeg haar boeken direct mee. ze zag alles nu al terug veel beter zitten, ze zou daar eindelijk echte vrienden maken…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.