Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » love can change your life *finished* » hoofdstuk 2

love can change your life *finished*

22 feb 2013 - 20:16

910

1

317



hoofdstuk 2

Tijd om op te staan, Louis en Naill staan als 2 gekken op mijn bed te springen. Ik word wakker en kijk ze aan. Goodmorningsunshine, roept Louis. Zo maken wij je wakker, zegtNaill. Kom we hebben ontbijt gemaakt. Naill laat haar zich eerst aankleden. O ja vergeten we zien je zo. Als ik me aan heb gekleed loop ik naar de badkamer waar ik mijn haar wil gaan doen. Ik doe de deur open en zie Zayn voor de spiegel staan. Hey lekker geslapen? Vraagt hij. Ja, jij volgens mij ook wel. Hoezo? Nou het zag er best wel gezellig uit met Maja, zij ik terwijl ik mijn haar borstelde. Oooh dat ja dat kan gebeuren, en hij lacht naar me. Vind je haar leuk? nou ..tja. Zayn eerlijk! Ok niks door vertellen maar ze is niet lelijk, zegt hij bescheiden. AWW wat lief, Zayntje is verliefd. Jaja super kom we gaan eten.
Als ik uit de badkamer loop bedenk ik me dat Zayn verliefd is op Maja. Haha lol denk ik. Hoe zou Maja dit vinden denk ik. Hey goedemorgen roept Harry terwijl hij met zijn vingers knipt. Lekker geslapen in je hemelse bedje? Ja heerlijk zeg ik. Dan is het goed, kom zitten. Wat gaan we vandaag doen? Vraagt Liam. Pff.. geen idee volgens mij alleen een interview bij een radio zender, zegt Louis. Lekker een vrije dag, zegt Zayn. kun je meer naar je zelf kijken zeker, lacht Naill. Haha hilarisch zegt Zayn. ach Zayn je ziet er goed uit maak je geen zorgen zegt Maja. Zayn kijkt verbaast naar Maja. Wahaha ik lach me rot. Wat is er vraagt Harry. Niks ik kijk naar Zayn en hij schiet ook in de lach. Oke…. Zegt Harry. Romy heb je een vriendje, vraagt Harry. Nee ik ben helemaal singel. O en Maja ook. En ik knipoog naar Zayn. opeens gaat Pia`s telefoon. O het is Jeanette ik zet hem op speaker. Hey Jeanette hoe is het. O wel goed en met jou. Oooh super ik ben bij onedirection. Jaja dat moet ik geloven. Nee echt luister maar, ‘hey Jeanette’ zegt Naill. Wtf je bent ook nog Serieus. Naill i love you, roept Jeanette. Pia laat een foto zien. Naill kijkt met grote ogen en zegt wie is dat, Jeanette zegt Pia. Jeanette kom ook langs roept Liam, dan kan je Naill zien. Naill schud hevig zijn hoofd. Oke zegt Jeanette. We komen wel naar je toe dan halen we je op. Das geweldig!!! Doeii. En ze hangt op. Ik en Liam vallen haast op de grond van het lachen. WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN ZEGT NAILL! Je wou toch een vriendin zegt Harry. Kijk eens aan, nu proberen we je een meisje te geven is het weer niet goed.
Later die dag gaan we Jeanette ophalen, samen met haar rijden we naar een bos waar we gaan wandelen. Jeanette hangt de hele tijd tegen Naill aan. Je kunt zien dat hij het vreselijk vind. MajaPia, Liam en Zayn, lachen hun longen uit het lijf. En ik heb de tijd van mijn leven met Louis en Harry. Perfect zou je zeggen. Ineens val ik voorover. Geen idee waarover maar ik viel vreselijk gíªnant. Harry knielt voor me neer en vraagt: gaat het. Ja het gaat wel antwoord ik. waar viel je over? Ik heb geen idee, blijkbaar over mijn eigen voeten. Hij helpt me opstaan en ik klop de blaadjes van me af. Maja had het meegekregen en lacht zich dood.Ahummm hoor ik Maja roepen. Haha zou het werken vraag ik. Kom we proberen het Maja pakt mijn handen en roept AHUMMMMM. O ik voel me al stukken beter dankjeMaja. Wat is dit vraagt Harry. Lang verhaal Harry, ik leg het je nog wel een keer uit.
We moeten naar huis zegt Pia. Nee ik wil nog niet naar huis. Maja we moeten wel, mam is ongerust. Kom we brengen jullie wel. Oke kan ik nog langer van Zayn genieten zegt Maja tegen mij. Als we bij het huis van Pia en Maja zijn aangekomen maakt de moeder gelijk open. O wat ben ik blij dat ik jullie zie en grijpt Maja en Pia vast. Was het gezellig? Ja heel gezellig zegt Pia. En Maja had het ook heel gezellig zeg ik. O ja waarom dan, Maja word rood. O ik heb veel gelachen, meer is het niet. Hihi, ik zie jullie nog wel roep ik. Ik stap weer in. Waar woon je? Vraagt Harry. O hier in de buurt ik wijs het je wel. Als we bij mijn huis zijn, maakt mijn broertje de deur open. Wie is dat vraagt hij. O nee he dat is z`n baby face. Haha lach ik. Hij loopt terug naar de kamer. Het was heel gezellig zegt Harry en pakt mijn handen. Ik heb het ook heel leuk gehad zeg ik. na deze woorden kijk ik recht in zijn ogen. Wauw hij heeft echt mooie ogen. ROMY KOM JE. Ja mam ik kom. Ik moet gaan ik bel je! Ja is goed doei, roept Harry. En loopt terug naar de auto. Ik zwaai tot ik hem niet meer zie.
En was het leuk met de baby face`jes, vraagt rowan. Ja het was leuk zeg ik blozend. Hebben jij en Harry ook gekust. En hij maakt een dom zoen gezicht. Nee rowan, wat denk je wel niet van me! Heb je zijn handtekening ook!!! Vraagt rowan. Nee ik heb iets beters. Wat dan? Harry`s nummer!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 28 mei 2013 - 18:42:
Wauw leuk verhaal!
Ik wou dat ik Harry's nummer had
Nou ja maakt niet uit
Echt super!
Ik heb er gewoon gen woorden voor!!
XXX tamara