Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 1~

I'm looking for myself, did you see him?

11 april 2009 - 16:13

389

1

260



~part 1~

ik typ steeds 1 pagina uit mij schriftje, daarmee dat ze wat aan de korte kant zijn.

[Tom pov]

De man blijft ons aankijken. We zitten op mijn bed, mama is op haar eigen kamer, ik begrijp niet waarom ze niet komt. De man neemt de doek die hij al een tijdje vastheeft en gebruikt die om Bill's handen mee vast te binden. Bill wil naar me toe komen maar de man neemt hem vast en trekt hem mee de kamer uit. "Tom!!" Ik wil naar hem toe lopen, maar de man draait zich om en duwt een mes tegen mijn neus. "Jij blijft hier." sist hij. Ik slik. Van angst blijf ik staan en kijk hulpeloos naar Bill. "Nein!! Bitte Tom!! Rette mich!!! Tom!! Nein!! Nein!!" De man neemt hem mee naar buiten en ik loop naar mijn raam. Ik kan zien hoe Bill in de auto geduwd word en wanneer de auto vertrekt kijkt Bill naar buiten. Onze ogen kruisen elkaar, 2 seconden maar, en toen zag ik mijn broertje niet meer.

Helemaal bezweet word ik wakker. Zijn gezicht staat nog steeds op mijn netvlies gebrand. Ik kijk naast me en zie zoals verwacht dat het half 3 is. Elke dinsdag opnieuw krijg ik deze droom en word dan om half 3 wakker. Zo gaat het al 2 maanden. Het blijft me gewoon achtervolgen. Ik leef nu al tien jaar zonder hem en kan me niets meer van hem herinneren, waarom toch nog steeds die droom? Waarom zie ik elke dinsdag opnieuw hoe mijn broertje tien jaar geleden ontvoerd werd? Waarom? Ik stap uit mijn bed en ga naar de venster, de laatste plaats waar ik mijn broertje zag. Vele zouden denken dat ik hem mis, maar hoe kan ik hem nu missen als ik hem eigelijk niet meer ken? Ik mis hem niet, maar voel wel dat er iets ontbreekt. IK ga weer op mijn bed zitten. Over een maand ben ik jarig. Nee, dan zijn WIJ jarig. Ik heb mijn verjaardag al tien jaar niet meer met hem gevierd. Eigelijk zou het wel speciaal zijn om mijn 16de verjaardag eindelijk terug met mijn broer te kunnen vieren. Maar waar is hij? Hoe kan ik hem vinden? Misschien met wat hulp van Ward, zijn broer werkt bij de televisie. Hoe dan ook, mijn 16de verjaardag zal ik met mijn broer vieren! Met die gedachte ga ik weer onder de lakens liggen en val in slaap.

[reacties?]


Reacties:


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 1 aug 2009 - 20:49:
Wow ^^ Zeker een reactie en die titel is fantastisch!
xx