Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » ---> 8 shiit!

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

2 feb 2013 - 19:42

1131

7

637



---> 8 shiit!

Tips zijn altijd welkome!! (sorry dat het zo lang duurde. Had een temtamen week dus moest veel leren. Xx (baby) )

"Harry.. ik.. ik.." stamelde ik. "ik heb zo`n spijt. ik had je moeten geloven" zei ik terwijl de tranen over me wangen stroomde. "Het is goed. Ik snap het wel ik ben heel close met Gemma wat er in die sms stond zou verdacht kunnen zijn. En je wist natuurlijk niet dat het me zus was." "ja" wist ik uit me keel te persen. "Harry kan elke meisje krijgen maar als hij echt van je houd dan is hij heel trouw" gilde Louis door de telefoon. "Ja dat weet ik ook wel." zei ik over wat Louis zei. "ik hoop heel erg dat je me vergeeft." "ik vergeef je beauty, je kon het niet weten." ik was zo op gelucht dat ik een zucht uit baalde. "ik wil je zien." zei ik toen. "Dat regelen we!" schreeuwde Zayn door de telefoon en hij trok Harry hoorbaar mee. "ik zie je zo schat!" zei hij. "ja kom nou maar!" hoorde ik Zayn nog roepen. En er werd op gehangen. Pff.. gelukkig alles is weer goed. Wat is et toch een schat dat hij me zo makkelijk vergeef. Ik moet iets voor hem doen en snel! ik besloot Mary te bellen die weet altijd super leuke dingen te bedenken. ik typte het nummer in. Grr.. voicemail.. O ja die was bij Niall die zijn nu heel druk als je me begrijpt. Ik bedacht me dat ze zo kwamen en dat ik morgen wel zou bellen of misschien zie haar vanavond nog wel. ik huppelde bijna naar benden en vloog meteen me vader aan. "jij bent weer vrolijk! is het weer goed?" vroeg hij lachend. "Jupp! ze komen me zo ophalen. dat is toch wel goed?" vroeg ik. "ja ja schat. maar niet te laat wand morgen gewoon school he." "Ja komt goed." toen ging de bel al. Wat waren ze snel. ik opende de deur en vloog Harry aan. "Haii beauty!" zei hij overrompelt. "ik heb je zo gemist ook al is het niet een dag geleden!" zei ik. hij lachte en gaf me een heerlijke tongzoen. ik had nog nooit zo lang met iemand gezoend. toen ik me terug trok. zei Zayn die verveelt op een been stond "zo he he kom we gaan" en hij liep maar de auto ik en Harry volgde hem. "ik moet wel op tijd thuis zijn wand moet morgen naar school." zei ik. "aawh echt?" zeiden Harry en Zayn te gelijker tijd met een puppy ogen en een pruillip. ik lachte "ik zie wel goed?" zei ik en ik drukte een kus op Harry’s lippen. na een kwartier waren we er dan. ik verbaasde me nog steeds over hoe het complex er nou eigenlijk uit zag. heel groot en super uniek zelfs een beetje raar maar wel super mooi. We liepen naar binnen naar de huiskamer. Zayn en Harry moesten een twitcam doen ze gingen in de tuin zitten. Het zou maar een kwartiertje duren dus erg vond ik het niet. Ik ging zitten. begon te denken over wat ik zou doen over wat ik voor Harry zou gaan doen. pff.. wat was ik hier slecht in. Opeens hoorde ik een luid geschreeuw achter me en voor dat ik wist lag Louis op me schoot! "OMG!OMG!OMG! JIJ BENT EMILY!!" riep hij alsof hij een fan girl was. ik lag ik de deuk. Hij had zo'n humor. Ongelofelijk gewoon. ik had serieus tranen ik me ogen van het lachen. "aawh niet huilen.." zei hij toen hij naast me kwam zitten. ik moest alleen maar meer lachen. Toen begon hij me kietelen. "Louis stop ik kan niet meer!" schreeuwde ik. hij stopte. "ik heb je hulp eigenlijk nodig." zei ik na dat ik bijgekomen was. hij keek me aan. draaide zich naar me toe. "vertel het is" zei hij geïnteresseerd. "nou kijk ik wil eigenlijk iets doen voor Harry omdat ik hem niet geloofde maar ik ben inspiratieloos zeg maar.." zei ik. "Hmm.. dat is een moeilijke.." hij dacht hard na dat kon je zien. "je kan.. Uuh.. oeeh ik heb een idee." dacht hij hard op. "Ik roep alle fans op om contact te maken met me en dat ze dan een soort filmpje maken met een tekst die je dan wil dat ze zeggen." zei hij vol enthousiasme. "oeh ja dat is een super vet idee. wil je me helpen dat te regelen?" "ja is goed!" zei hij en hief zijn hand op voor een high five. ik gaf hem die high five. "thanks hé!" zei ik. "is goed. Jullie zijn gewoon zo leuk voor elkaar plus Harry verdient het wel. Hij is me beste maatje ik hou echt van hem." zei hij. "aawh super lief." ik hield heel erg van de bromances. ik en Louis hebben daarna nog even een tijdje gepraat over het idee. totdat Zayn en Harry weer de kamer in kwamen. “kom we gaan wat doen.” Zei ik tegen Harry. “ik heb filmpje gekocht. Zullen we die kijken?” vroeg en hij keek mij, Louis en Zayn. “Perrie komt zo. Dus eventjes” zei Zayn. “ow nou oké dan kijken we met zijn drieën.” Zei Harry en hij buikte naar beneden. Ik sprong boven op hem. Hij lachte. “sorry je stond er te goed voor.” Zei ik en klim er weer af. Louis lag helemaal in de beuk. Ik ging weer naast Louis zitten. De film starte. “welke is het eigenlijk?” vroeg ik terwijl Harry naast me ging zitten. “een Thriller” zei Zayn. “vet!” reageerde ik. En de film begon. Ik was niet snel bang van een film. Ik vond hem zelfs een beetje saai. Harry zat wel in de film maar ik zat een beetje na te denken en Louis zat op zijn mobiel. Ik keek hoe hij dat deed. Opeens werden zijn ogen groot alsof hij ergens van schrok. “wat is er?” vroeg ik bezorgt. “Jullie hebben een probleem” en hij draaide zijn telefoon naar me toe. Er was een foto van mij en Harry zoenend. “Shiit!.” Zei ik. “wat is er?” vroeg Harry die nu pas door had dat er wat was. En Louis draaide de foto naar hem toe. Harry las hard op:” Is dit het mysterieus meisje waar Harry over vertelde of is ze een scharrel? Alleen Harry weet het.” Hij keek me aan. “geef eens” en ik trok de telefoon uit louis hand. Ik las de reacties wat ik beter niet had kunnen doen.
Sowieso een scharrel.

Harry zou nooit met zo’n slet gaan. Beter dit dan is dat mysterieuze meisje ook meteen van de kaart.

Wat? Harry? Wat is die bitch een Slet! Blijf van mijn Harry af.


Dat is wat er onder andere stond. Ik kreeg tranen in me ogen. Was ik echt een slet? Was het wel een goed idee om met een bekent iemand te daten?


Reacties:

1 2

dreamangel zei op 5 feb 2013 - 22:08:
snel veder

plz melding


PeachyFull
PeachyFull zei op 5 feb 2013 - 16:17:
Leuk, leuk!


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 14:31:
GGRRRRR Waarom reageren mensen zo??? Niet leuk! Ze zouden blij moeten zijn voor Harry en Emily.


raniaxbamm
raniaxbamm zei op 3 feb 2013 - 9:48:
Melding pleazz egt leuk verhaal als je eenmaal begint stop je niet ik zat er gwn egt in haha x


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 feb 2013 - 0:02:
Ach errum, het kiendje!
Heeft ze eindelijk zo'n ongelooflijk lekker stuk aan de haak geslagen, krijg je dit. Gewoon negeren die reacties en alleen naar lieve reacties kijken op twitter als er een nieuwe liefde ontstaat. Ben er dol op.

Één dingetje, wand schrijf je want Maar daar lezen we gewoon overheen