Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Op naar Londen !

I came for a dream but just not that 1.....

3 feb 2013 - 10:58

206

1

203



Op naar Londen !

Mam!! we hebben ons verslapen snel wakker worden ik ren naar de douche naar 10 min kom ik eruit.Ik kleed me zo snel mogelijk aan kam mijn haar,en ren naar beneden voor ontbijt.Goeiemorgen mam morgen schatje.Vandaag was de dag dat ik naar Londen ging om mijn droom als balletdanseres waar te maken.Ik heb daar een studie beurs aangeboden gekregen en natuurlijk aangenomen.Ik heb er zo een zin in mam!,snap ik schat maar wel elke dag bellen he.Of course Mammie .En nu snel je koffer gaan halen, de taxi wacht op je.Als ik in de taxi zit en me moeder uitzwaai denk ik aan Londen,en natuurlijk het appertement waar ik samen met nog iemand ga wonen voor 4 maaden.Ja je hoort het goed 4 maanden kort he voor een studiebeurs,maar het is ook maar een proef als ik dit goed doe dan mag ik naar New york voor een afronding van mijn opleidng maar genoeg over de opleiding.Ik wordt balletdanseres elke avond dansen voor volle zalen iedereen die je bewondert gillende fans ieeeee als ik er aan denk wordt ik all opgewonden .Eindelijk kom ik aan bij een complex niet ver van de school.Ik kom binnen zet mijn spullen neer en spring op het Geweldig groote bed.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 13:18:
Leuk ik ga snel verder lezen!!!