Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Ook hallo .....

I came for a dream but just not that 1.....

3 feb 2013 - 11:26

251

2

187



Ook hallo .....

Dit is geweldig het is hier zo mooi en groot.Ik voel me all gelijk thuis ik pak mijn koffer en zet hem in de slaapkamer ik pak mijn spullen uit en hang ze op in de kast.Opeens komt er een meisje binnen euhmm hallo ik ben Lola aangenaam.Haai ik ben Eleanor.Leuke naam thx jij ook.Ik ben pas in Londen aangekomen voor de opleiding Ballet.O cool ik woon hier all paar weekjes zij Eleanor.Leuk ik ben hier voor 4 maandjes maar. Heb jij missgien wat te doen nu?,nee niet egt hoezo wil je mee naar het feestje van mijn vriendjes beste friend.Die ken je wel Harry hij is vandaag jarig.Euhmm nee die ken ik niet sorry.Jawel joh ken je One direction?, het komt me wel bekend voor maar ik kom er net egt op.Het is een boyband super beroemd *Eleanor zingt One Thing*.Ooo die ken ik cool ik ben alleen niet een super super fan maar het is wel leuke muziek hihi.Trek wat leuks aan en kom.
Wacht ik koop nog snel effe een cadeao.En ik weet all wat.Naar 10 min ben ik terug,wat is het vroeg Eleanor?.Dat zie je wel.Snel kleed ik me om ik heb een zwart jurkje met een glitter kraagje een leuke panty en mijn studslaarsjes,Mijn haar is zo als gewoonlijk los met een strikje erin.Ik stap in de taxi samen met Eleanor naar een kleine 20min zijn we er.Wooow ik kijk mijn ogen uit zo groot is het ik sta egt versteld.Samen met Eleanor gaan ik naar binnen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 13:20:
Snel verder lezen!!!


dreamangel zei op 3 feb 2013 - 11:49:
snel verder

melding??