Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Woow dit gevoel heb ik nog nooit gehad.

I came for a dream but just not that 1.....

3 feb 2013 - 15:42

266

3

205



Woow dit gevoel heb ik nog nooit gehad.

Zodra we binnen zijn kijk ik rond het is zoooo mooi en groot ik wil gwn door de gangen zwieren zo voel ik me nu.Louis komt aan rennen en geeft Eleanor een kus.Louis stelt zich voor heey ik ben Louis aangenaam ik ben Lola.Als ik iedereen heb gehad behalve Harry kijk ik even goed naar hem ik voel iets raars in me buik ik ik voel me blij en gelukkig.Euhmm heey ik ben Lola haai ik ben Harry aangenaam.Iedereen is lekker aan het dansen ik heb ondertussen ook Perrie ontmoet lieve meid is het.Ik zit op de bank naast Eleanor die met louis aan het kletsen zit.Ik zit nu lekker bij te praten met Niall hij is heel geinterseert dat vind ik altijd zo fijn.Opeens komt Harry naar me toe wil je dansen mooie dame vraagt hij heel charmant.Ja hoor meneer graag zelfs,hij pakt me hand en hij zwiert me door de kamer ik lach me dood en heb zo veel lol.Als de andere gasten weg zijn zijn ik Harry Niall Liam Zayn Louis Perrie en Eleanor over.We besluiten allemaal een filmpje te pakken.Als we er eenmaal uit zijn is er gekozen voor Ted hihi ja mijn keuze.Ik val in slaap op Harry's schoot.De volgende ochtend kijk ik op de klok hoe laat het is ONEE! ik pak mijn tas en ren naar een taxi naar school.In de les denk ik over Harry na ik zwijmel helemaal dat ik de pasjes niet heb gezien en ik moest het voor doen ja zoals altijd staat Lola voor gek gelukkig kan ik er zelf ook wel om lachen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 13:21:
Ik ga snel verder lezen!!!


dreamangel zei op 3 feb 2013 - 18:10:
leuk


1Dlover
1Dlover zei op 3 feb 2013 - 15:52:
Super! Mag ik melding bij het volgende hoofdstuk?