Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » Going Back To Canada

Degrassi~It's No Big Deal

3 feb 2013 - 21:02

1011

0

531



Going Back To Canada

'Munro,zorg goed voor Paige en Justin,jij al helemaal',zegt me mam.'Doei mam,doei pap,doei Val,doei Mack',zeg ik.'Doei',zegt iedereen.Het is jammer om afscheid te nemen de film duurde 1 jaar om op te nemen.Ze gaan hem later uitzenden als we in Canada zijn gaan we nog 35 afleveringen filmen ofzo.Justin houd mijn hand vast en aan de andere kant van mij loopt Munro.Ik ben me lenzen vergeten aan te trekken,daarom heb ik mijn bril aan.Ik vind het niet zo mooi staan,maar ik ga geen andere kopen.Over ongeveer 4 uur vertrekt ons vliegtuig. Mackenzie moet ik nog bellen als ik in het vliegtuig ben.Ze zei dat ze over een paar weken met schoolreisje gaat naar Canada.Dan kan ze als goed is mij zien.Valentine zijn vrienden vinden het maar niks dat ik in Degrassi speel.Mackenzie's vriendinnen vonden het juist heel leuk.Ze reageerde heel blij op me,toen ze het hadden gehoord.Nu ga ik bij Munro wonen.Het zal wel leuk worden.Mackenzie vond het heel leuk toen ze Dylan had ontmoet.Ik ben nu niet in een blije stemming,maar Munro niet.Munro danst juist er komt een meisje aan,die zo te zien zijn handtekening wil.Ik zeg er niks van,maar ben wel een beetje jaloers,ook al heb ik met Justin.Ik vind Justin niet heel leuk.Munro wel,daarom word ik boos als een meisje hem aanspreekt of heel verliefd kijkt.Snel is de vier uur om.
'Het vliegtuig naar Toronto vertrekt',zegt de baliedinges.
Iedereen van de cast loopt naar de gang naar het vliegtuig.Dit keer zit ik op 6C .Op 6B zit Aislinn en op 6A zit AJ.Voor mij zit Munro.Ik kan wel gelijk kijken wat hij doet maar ik ga niet steeds hetzelfde doen wat hij doet.Ik lees weer één van mijn Hitkrants.Dit keer staat er een interessant stuk in over de relatie van JB en Selena Gomez.Het is 6 uur vliegen van Amsterdam naar Toronto. Toronto is mijn thuisland daar ben ik blij om.Valentine is ook in Toronto geboren,Mackenzie is volgens mij in Ottawa geboren toen me vader en moeder op vakantie waren.We krijgen ongeveer naar 3 uur wijn,fris,bier en brood.Het is nu in Canada ongeveer 5:00 als we daar landen is het daar ongeveer 8:00 en ik moet nu even Mackenzie bellen voordat ze gaat slapen.
Ik pak mijn mobiel en druk op het nummer van Mackenzie.
'Hey Pai',hoor ik Mackenzie aan de andere lijn zeggen.
'Hey Mack',zeg ik.
'Ik woon nu bij Valentine'
'Ik ga bij Munro wonen'
'Leuk'
'Hoe gaat het met je Economie?',
'Goed'
'Snap je alles?'
'Ja'
'Wanneer kom je naar Canada eigenlijk?'
'Ongeveer over 3 maanden'
'Dat duurt nog een tijdje'
'Doei,tot over 3 maanden'
'Doei'
Dat gesprek was wel interessant.Dus Mackenzie komt over 3 maanden naar Canada.Maar welke stad heb ik niet gevraagd.Ik weet niet wat ik moet doen het uitmaken met Justin of gewoon met Munro uitgaan.Wat een mega dilemma.Ik moet wel iets proberen het is beter als Justin en ik vrienden blijven.Volgens mij denkt Justin daar nu ook zo over.De stewardess komt met een cakeje langs,ik pak er eentje en het ijsje.Ik ben blij dat ik bij munro ga wonen.Er schieten allerlei gedachten door me hoofd heen.Die ene keer dat Elijah,vreemd ging en hij dacht dat ik niks merkte.Of dat ik het uitmaakte met Siem,omdat ik hem te raar vond.Ik heb veel vriendjes gehad,ik ga ze denk ik opschrijven,zodat ik ze kan onthouden.Siem en Elijah staan d'r dus op.
Lijst met mijn vriendjes:
1.Elijah
2.Siem
3.Ximon
4.Wulf
5.Luigi(Ja,hij was een loodgieter,nee geintje)
6.Wilbert(wat was dat een lelijkerd met een lelijke naam)
7.Zafer
8.Olaf
9.Quido
10.Neville
11.Poppe
12.Marvin
13.Luca
14.Elmer
15.Iskander

Precies wanneer ik dat af heb moeten we gordels om doen,want we gaan landen.AJ en Aislinn die hebben hun gordels al omgedaan.Na 15 minuten landen we in Toronto,nou ja het vliegveld dan.Justin wacht op mij bij de ingang.'Mag ik op je rug?',vraag ik.'Tuurlijk,spring er maar op',zegt Justin en ik spring op zijn rug.Munro loopt naast ons.Het vreemde is dat ik één van mijn exen bij het vliegveld zie staan.Wie is het nou?Shit hé,ik heb net alle namen opgeschreven volgens mij is het Luigi.Ja,het is Luigi.Wat doet hij hier?'Justin wil je alsjeblieft snel wegrennen één van me exen is op het vliegveld',zeg ik tegen Justin.'Tuurlijk',zegt Justin.Justin rent zo snel mogelijk weg en Munro rent mee.Als we het vliegveld uit zijn staat de taxi er voor Munro en mij.'Doei Justin',zeg ik en geef hem een kus.Ik stap snel in de taxi met Munro.Munro gaat voor zitten en ik achter.Ik lees nog steeds één van mijn Hitkrants de hele weg lees ik die.We zijn al snel bij Munro's huis hij laat me mijn kamer zien en plak de posters op van:
Jonas Brothers
Munro Chambers!
Degrassi Posters.Ik hang nog veel meer posters op van Degrassi en ook van Twilight,The Latest Buzz ook zelfs!Ik zie het bed en zet hem in elkaar.Dit is het bed.Wonen bij Munro Chambers is geweldig.Ik hoor de deur open gaan.Het is vast Micheal of Thomas.Ik kom naar beneden en kijk wie het is.Het is Thomas,de tweelingbroer van Munro.Micheal komt zeker altijd later thuis.Ik ga mee eten,Thomas moet mij ook nog kennen.Ja,hoor hij kent me nog.De drie honden van hun komen op me af.Het zijn aardige honden alleen ben hun namen vergeten.De bel gaat dit keer niet maar iemand doet een sleutel in het sleutelgat.Ik schrik als de deur open gaat,gelukkig het is Micheal maar.Hij kent me ook nog.Munro en Thomas worden bijna jarig,ik nog niet.Ik ga de taart later bakken.Even snel naar boven kijken op mijn Munro Chambers kalender.Nu is het 28 juli!Ik schrik Munro en Thomas zijn over 1 dag jarig.Ik moet snel even de keuken vinden ze hebben volgens mij de ingredienten al.Munro en Thomas zitten op de bank tv te kijken.Mooi tijd om de taart te maken.Binnen 2 uur ben ik klaar en zet hem in de koelkast.Ik ga ook me tv kijken met de drie broers.Het is gezellig.'Paige,is Munro aardig voor je?',vraagt Thomas.'Nee,helemaal niet,geintje',zeg ik.'Haha P,die was goed',zegt Munro en geeft me een box.De televisie horen we nauwelijks.We zitten zoveel herrie te maken met ze vieren.Ik pak wat eten.Lekker...cornflakes met melk.Ik pak de lepel en ga weer op de bank zitten.'Je hebt zo te zien de cornflakes gevonden',zegt Micheal.'Haha ja',zeg ik.Ik eet de cornflakes rustig op,terwijl het rustiger geworden is in het huis,kijken we naar het trampolinespringen.Ik hoor iemand op de deur bonken.Wie zou het zijn?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.