Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » One Direction » my horrible life (END) » you!!??

my horrible life (END)

3 feb 2013 - 18:57

657

6

438



you!!??

ik ben zelf ook gepest en sommige dingen zijn ook echt tegen mij gezegd, ik schrijf dit stukje ook met alle pijn die ik heb moeten verdragen.

Ik keek naar Louis die naar me toe kwam gelopen.
Hij zag dat ik de kast open wou trekken, want hij trok de kastdeur open en kreeg de slappe lach.
Mijn ogen werden heel erg groot en ik leunde tegen Louis aan om me staande te kunnen houden.
In de kast zat Niall op een hele boel lege zakken chips, met zelf een chips zak op zijn hoofd.
Ik lag ondertussen op de grond en Louis stond tegen de tafel aan.
Niall deed de zak chips van zijn hoofd en keek ons vragend aan.
Harry, Liam en Zayn kwamen ook een kijkje nemen.
Liam en Harry schoten meteen in de lach en Zayn liep met een geschokt gezicht terug naar de kamer.

Toen we uitgelachen waren gingen we weer naar de kamer, ik en Louis hadden nog steeds lach neigingen.
De deurbel ging. Iedereen keek raar op, wie belt er nu nog aan?
Harry en ik stonden op en deden een race naar de deur.
'Haha I'm faster than you!' Zei ik terwijl ik de deur open maakte.
Ik was vergeten door het kijkgaatje te kijken, ik keek nog steeds naar Harry die een over enthousiast naar de deur keek.
'Elizabeth'? Zeiden we tegelijk.
Weer iemand die ik niet mocht. Zij was ook een van de redenen dat ik van school ben afgegaan, ze heeft me namelijk jarenlang gepest.
Harry leek nogal enthousiast dat ze hier was, waarschijnlijk had zij mij hier niet verwacht.
'Hi'. Zei ze met zo'n pest-blik in haar ogen.
'Bye'. Zei ik en ik gooide de deur dicht.
Harry staarde me met grote ogen aan.
'Why did you do that'?
'She's my girlfriend'.
Mijn ogen werden groot en vulden zich met tranen, ik hield het niet meer en duwde Harry aan de kant en stampte naar boven.
Hoe kon hij?
Waarom?
Al dat soort vragen gingen door mijn hoofd.
De deur van de kamer ging open, ik was verbaast toen ik Harry zag en niet Niall.
'What'. Zei ik bot.
'What's wrong'. Vroeg hij.
'She's fake, she only wants you because you're famous and rich, don't trust her'.
Zei ik met een serieuze blik.
'Why should I'. Zei Harry boos.
'Because I know her, she bullied me, she hit me, she pushed me from the stairs, she called me freak and fat and say that I can't sing'! schreeuwde ik met tranen in mijn ogen.
'And the worst, she said that nobody loves me and never will love me'. Mijn stem brak terwijl ik dat zei.
'Well she didn't tell the truth'. Hoorde ik vijf stemmen.
Ik zag de rest van de jongens in de deuropening staan.
'Tell me she didn't say that'. Zei Harry.
'It's true, sorry Harry'.
Hij knikte.
Tranen kwamen tevoorschijn, van Harry en van mij.
'Who needs a Horan hug'? Schreeuwde Niall.
Ik lachte door mijn tranen heen en rende naar Niall.'
Liam schreeuwde: 'Group hug'!
We gaven elkaar tegelijk een knuffel, het was best onhandig, ik kreeg een paar handen en ellbogen in mijn gezicht.

Toen besloot Louis, Harry een flinke duw te geven, waardoor Harry die tegen me stond te praten tegen mij aanviel.
'New couple'! Schreeuwde Louis.
Hij had volgens mij niet gezien dat wij allebei een bloedneus hadden.
Louis had de slappe lach en Niall kwam naar me toe met een gespeeld boos gezicht.
Hij keek me aan en ik glimlachte, zijn gespeelde boze gizicht maakte plaats voor een echt boos gezicht.
'LOUIS'!! Schreeuwde hij door de kamer.
Harry en ik keken elkaar aan, dit werd nog wat.
'LOUIS'!! Gilde hij weer.
Louis stond bij de deur aan de grond genageld met een geschokte blik in zijn ogen.
'Y-yes Niall'. Stotterde hij.
Nialls boze gezicht maakte plaats voor een lach.
'Hahaha you're face you're face'. Schaterde Niall.
'Yes uhm hello we're still bleeding'. Zeiden Harry en ik.
Louis ging naar de keuken om een doekje te halen, terwijl Niall ons omhoog hielp.
Louis gaf ons twee doekjes, eigenlijk was die voor mij niet meer nodig.
Ik liep naar de wc om mijn neus schoon te poetsen.
Niall had gezegd dat hij nog wat zou gaan slapen, toen ik mijn neus schoon had besloot ik ook maar naar bed te gaan.
'Goodnight'. Schreeuwde ik naar de kamer.
'Goodnight'. Schreeuwde vijf stemmen terug.
'Wait Daan'. Zei Louis


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 21:41:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 feb 2013 - 21:05:
Net wat CandyXbar zegt. Niks aantrekken van andere. Gewoon jezelf zijn. Ieder kind is uniek, dus jij ook. Pesters zijn altijd jaloers op dat ene ding dat jij wel hebt en zij niet.
En ik weet niet of je gezien had wat in mijn gastenboek stond, maar:
A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real.
Jij bent uniek, en daar moet je trots op zijn. Niemand die dat van je af zal pakken. Er is geen andere jij. Van jou is er maar één en daar moet je van genieten.
Laat die kinderen maar dingen zeggen. Natuurlijk is het moeilijk, maar bedenk je dan dat zij ook niet perfect zijn. En dat jij de eigenschap hebt om je staande te houden.
Respect daarvoor.

Nu je verhaal

één ding klopt er niet. Het was middernacht, en dan is het niet helemaal logisch dat de vriendin van Harry even langskomt. Maar goed.
Ik hoopte eigenlijk dat Louis Daantje bij Niall in de kast zou duwen, en ze daar samen opsluiten. Maar dat beeld van Niall kan ik me goed voorstellen

Snel verder.


fallinlove
fallinlove zei op 3 feb 2013 - 20:01:
WHAAAA Snel verder!!!! Dit is geweldig!!!


dreamangel zei op 3 feb 2013 - 19:45:
snel verder

ik haat pestkoppen


1Dlover
1Dlover zei op 3 feb 2013 - 19:26:
super,
snel verder