Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » We kijken elkaar diep in de ogen aan en dan...

I came for a dream but just not that 1.....

3 feb 2013 - 19:39

336

2

179



We kijken elkaar diep in de ogen aan en dan...

Naar een lange dag ben ik eindelijk thuis Eleanor maakt huiswerk op de bank.Haai Lola,heey El drukke dag vraagt Eleanor,mwa ik heb bijna een uitvoering het telt hoog voor mijn eindcijfer dus tja goed oefenen.Oja Harry belde om te vragen of je vanavond meegaat naar een bar? Euhmm ja lijkt me leuk.Twijfel je vraagt Eleanor? nee maar ik weet alleen niet of zo een beroemd iemand mij een gewoon meisje uit Canada leuk vindt snap je?
Tuurlijk wel het gaat helemaal wat je doet of bent bij Harry maar of er liefde is en als dat er is dan gaat hij voor je.Dankje ik geef Eleanor een knuffel,ik maak snel een broodje doe de muziek aan en oefen mijn pasjes mijn spietsen zijn zo goed als kapot maar ik heb geen geld voor andere dus zal ik het hier maar mee doen.Alles gaat goed behalve die draai,maar k'ben kapot dus ik kruip een uurtje mijn bed in voor ik wegga naar de bar.Eleanor maakt me wakker wakker worden we moeten ons gaan klaarmaken.Met tegenzin maar ook spanning sta ik op.Naar het douche kijk all 10min naar mijn kleren maar niks helemaal niks wat cute of Lola is.Uiteindelijk ben ik gegaan voor een jeans met een Topje en natuurlijk mijn supertrashies!.Eenmaal in de taxi duurt het een half uurtje voor dat we er zijn.Ik zie Harry naar me toe rennen doet de deur open en omhelst me ik dacht eigenlijk een kus maar goed naardat ik iedereen heb begroet kijk ik naar de kleren van Perrie en Eleanor waaw ze dragen allebij jurkjes en ik met mijn jeans en thirtje met laarsjes.Ik voel me een tikkeltje omgemakkelijk maar in de bar gaat alles van zelf ik dans lekker en ga lekker uit me bol ik voel me zo leefendig.Heey wil je dansen vraagt harry ja graag zeg ik een betje verlegen.Naar een paar minuuten gedanst te hebben zitten we even met ons drankje op de bank ik en Harry kijken elkaar aan diep in ze ogen en dan.........


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 13:24:
Ik ga snel verder lezen!!!


1Dlover
1Dlover zei op 3 feb 2013 - 19:57:
melding?