Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » love can change your life *finished* » hoofdstuk 11

love can change your life *finished*

16 feb 2013 - 16:38

968

3

236



hoofdstuk 11

Ik open mijn ogen en staar naar het plafond. Hoe lang ben ik nu ondertussen al bij louis. 1..2…6… nou een maand of 2 zeker. Ik wist niet dat hij zo bijzonder voor mij zou worden. Ik ga rechtop zitten en kijk naast me. Louis is al op. Ik werp mijn blik op de wekker. Half 12 tijd om op te staan dus. Ik stap uit bed en wandel naar de inloop kast die na al die tijd nog steeds zo cool is. Halverwege besef ik pas dat ik alleen mijn ondergoed aan heb. Ik maak de deur open en ga op zoek naar een outfit. Ik pak een broek een shirt en huppel op mijn sloffen vrolijk naar beneden. Goedemorgen schoonheid! Hoor ik louis vrolijk zeggen. Ik kijk over zijn schouder hij bakt een ei. Ik kus zijn wang en plof op een stoel. Ook een ei lief? Vraagt hij. Ja is goed, zeg ik nog niet heel enthousiast. Hij heeft zijn schattige blauwe pyjama nog steeds aan met daaronder zijn panda sloffen. Louis pakt een bord en schotelt me het ei voor. Eet smakelijk! Roept hij happy. Wat is die blij vandaag. Bedankt schat, zeg ik en geef hem een knipoog. Ik begin mijn ei te snijden en steek een stuk in mijn mond. Wat gaan we vandaag doen? Vraag ik voorzichtig. Louis loopt op me af en pakt me vast. Een rouis dag van maken, zegt hij en plant een kus in mijn nek. Rouis klinkt nog steeds leuk, nooit gedacht dat onze bijnaam zo goed zou gaan klinken. Louis knuffelt me nog harder en probeert me mee te trekken. Wauw jij ben chagie ’s morgens, zegt hij en laat me los. Nee kom terug ik wil nog een kus, zeg ik. hij loopt terug en geeft me een zoen. Ben me aankleden, lacht hij. Ok! Roep ik hem na. Ik prop de rest van het ei naar binnen en ruim mijn bord op. Later die dag lig ik verveeld op de bank. Ik frummel wat aan mijn trui. Opeens houd louis een blad voor mijn gezicht. Ik pak het en ga rechtop zitten. Wat is dit? Vraag ik. zonder wat te zeggen wijst louis naar het blad dat ik het moet lezen. Het is een affiche met daarop informatie van een disco. Wil je daar vanavond heen? Vraag ik hem. Hij valt op zijn knieën en roept; alsjeblief ik zou er alles voor over hebben om. Voordat hij verder kan praten onderbreek ik hem. Schat doe niet zo stom natuurlijk mag je gaan, zeg ik. hij springt bovenop me en zegt; vanavond kan ik eindelijk echt lol met je maken! Hoe bedoel je lol? Vraag ik. Daar kom je nog wel achter! Zegt hij en kruipt van me af. Ik zie hem de deur voorzichtig uit lopen. Ik heb het gevoel dat er vanavond iets onverwachts gaat gebeuren, grinnik ik. Ik sta op en loop naar de brievenbus. Ik pak de krant van de grond en open hem. Op de voorkant staat iets over Obama. Ik blader meteen naar het celeb gedeelte. Katy Perry…. Rihanna… en zac efron. Niks er is vandaag echt helemaal niets om te doen! Ik leg de krant op het tafeltje in de gang en ga weer op de bank zitten. Opeens horen boven iets vallen waarna de woorden shit het begint al goed volgen. Ik loop naar boven en kom op de slaap kamer. Wat was dat? Gaat het? Vraag ik. ja het gaat, ik liet alleen de lamp vallen. Ik verveel me, zeg ik. je bent niet de enige ik zou ook wel iets willen gaan doen, antwoord louis. Hij raapt de lamp op en zet hem terug op zijn plaats. Opeens begint hij keihard te lachen. Ik kijk hem aan en zeg; wat is er zo grappig ik wil meelachen. Nou ik had bedacht omdat het buiten koud is bordspellen te gaan doen, gezellig toch? Zegt hij. goed idee! Antwoord ik. ik heb ergens een doos staan met allerlei spellen, zegt hij en begint te zoeken. Ik zet wel een kop thee, zeg ik en loop terug naar beneden. Beneden zet ik de water koker aan en wacht geduldig. Louis komt naar beneden gestormd. HEBBES! Roept hij. hij opent de doos en haalt ganzenbord eruit. Ik hoor een klik. De thee is klaar, zeg ik en pak 2 zakjes thee en 2 kopjes. Ik zet de kopjes op tafel leg de zakjes er in en schut het water in de kopjes. Dankje schat! Zegt louis overdreven. ik ga zitten en pak een poppetje. IK BEN ROOD! Zegt louis blij. Ik zet het ding dat een gans moet voorstellen op zijn plek geef de dobbelstenen aan louis. Nee nee de knapste begint, zegt louis en neemt een slok van zijn thee. AUUWW, dat was heet! Roept hij. haha ik kan mijn lachen niet meer inhouden. Sorry, zeg ik en gooi de dobbelsteen. 6! Roep ik en zet 6 stappen vooruit.

Wat trek ik aan? Dit nee te oubollig. En deze dan? Ook niet te chique. Dit jaah dit is wel leuk, zeg ik en pak een paars jurkje van zijn hanger. Ik vis nog een paar zwarte pumps uit de kast en trek dit aan. Als ik in de spiegel kijk zie ik er best goed uit. Op de badkamer gooi ik nog wat make up op mijn gezicht. WAT VIND JE ER VAN?! Roep ik tegen louis. Jij blijft vanavond dicht bij me in de buurt zodat de jongens van je af blijven, Zegt hij. maar er mist nog wat, hij pakt de oorbellen die hij me had gegeven en doet ze bij me in. Perfect! Zegt hij en plant zijn lippen op de mijne. ik ga me ook omkleden, zegt hij en loopt bijna huppelend weg.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 7:39:
Wat gaat er gebeuren raakt louis dronken?
X tamara


Team1D
Team1D zei op 14 mei 2013 - 20:16:
You can go to bed without a cup of tea ik wil ook Lou als vriend


1Dlover
1Dlover zei op 9 feb 2013 - 8:57:
Geweldig,
Snel.verder melding?