Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Ziekenhuis

I came for a dream but just not that 1.....

3 feb 2013 - 20:12

256

3

189



Ziekenhuis

En ja hoor daar komt de kus het was zo zo zo ik heb er gewoon geen woorden voor ik voelde me zo goed.Naar de kus hebben we nog wat gepraat gedanst en gezoent hihi.Hij vroeg of ik bleef slapen maar wees het af ik heb morgen een drukke dag de uitvoering is all over 4 maanden aan het eind van mijn vooropleiding dus.Lopend naar huis denk ik over alles na en vergeet alles om me heen,maar dan uit het niets rijdt er een gek rond en hoorde een klap.Ik werd wakker in een bed om me heen zag ik een dokter en zo een raar piepend geluid.De zuster komt erbij ben je eindelijk wakker je hebt een zwaar ongeluk gehad met een auto.Maar maar ik voelde me raar ik ik KON ME BENEN NIET MEER VOELEN!.Onee zij de zuster ze riep er een dokter bij en na een maar minuuten zijn ze eindelijk klaar met praten.Mevrouw ik heb slecht nieuws u bent verlamt er is iets fouts gegaan met de operatie zegt hij geschokt.De tranen glijden na elkaar over mijn wangen ik ik kan nooit meer dansen ik wordt nooit een danseres nooit volle zalen nooit beroemd nooit nooit ik kan nooit meer wat doen mijn hele leven lang met die gedachten val ik in slaap.Als ik wakker wordt zie ik Harry heey mop de andere zijn in de wachtkamer.Maar ik was niet blij om hem te zien in mijn ogen was Harry de gene door wie dit komt maar maar waro voelde ik dit...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 13:25:
AAWWHH That's so sad! Snel verder!!


dreamangel zei op 3 feb 2013 - 20:39:
zielig


1Dlover
1Dlover zei op 3 feb 2013 - 20:23:
awwww,
zo zielig
snel veder hoorx