Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » How Is The Stalker?

Degrassi~It's No Big Deal

5 feb 2013 - 9:19

876

0

366



How Is The Stalker?

In het vorige hoofdstuk had ik de naam Michael fout geschreven,hier is dat niet meer.

Ik doe de deur open.'Luigi?',zeg ik verbaasd.'Paige,dat is lang geleden',zegt Luigi.'Waarom stalk je me in vredesnaam!!Eerst op het vliegveld en daarna naar HIER!',schreeuw ik boos.'Ik wou weer bij je zijn,schatje',zegt Luigi.'WTF,IK HEB MET JUSTIN KELLY EN IK GA NIET VOOR JOU LUIGI LANDRIEU,NUTTELOZE SUKKEL',schreeuw ik.'Rustig,ik wil alleen dat je weer met mij neemt',zegt Luigi.'HET ANTWOORD DAAROP IS NEE WANT IK HEB AL EEN PRACHT VAN EEN VRIEND DAT IS NAMELIJK JUSTIN KELLY!',zeg ik.'Wat zie je in die Justin Kelly?',vraagt Luigi.'Hij is knap en behulpzaam en JIJ BENT DAT NIET',zeg ik schreeuwend.'Oh,nou als ik wist dat je tegen me ging schreeuwen was ik hier niet gekomen,nou DOEI!',zegt Luigi.Hij slaat de deur dicht en stap op ze fiets,ik zie dat Thomas,Munro en Michael de hele tijd stonden te kijken.'Hoi...',zeg ik rustig.'Dat was nogal boozig',zegt Munro.'Waarom moest je eigenlijk zou schreeuwen tegen hem?',vraagt Michael.'Hij is één van me 15 exen en de vervelendste ook,we hadden 2 dagen met elkaar daarna zei hij we zijn niet voor elkaar gemaakt,toen zag ik een paar jaar later die aflevering van Degrassi en toen dacht ik,dat heb ik meegemaakt alles wat ik heb meegemaakt komt zo wat in Degrassi',zeg ik.'Nu begrijp ik het',zeggen de broers in koor.'Dat was een beetje creepy',zeg ik.Na dat ik die zin heb gezegd,ga ik naar bed.In mijn kamer staat ook nog de computer.O_o,mijn iPhone ligt nog op de tafel,hoeveel berichten heb ik?4 berichten van wie,Justin?3 berichten van Justin en het andere bericht is van Mackenzie.

Van:Justin Kelly
Naar: Paige Malibu

Hey Paige hoe is het bij Munro thuis?


Dat was het 1ste bericht nu het 2de bericht

Van:Justin Kelly
Naar: Paige Malibu

Hello Paige,
Ben je er maak me zorgen???


Van:Mackenzie Malibu
Naar: Paige Malibu

Hey Paige,
Onze school gaat op 29 augustus naar Canada
Ik kom naar Toronto Airport
Wil je me opkomen halen met Munro,Michael,Thomas en als het lukt ook nog Dylan?

Groetjes,
MM


Van:Justin Kelly
Naar: Paige Malibu

Munro heeft me net gebeld.
Hij heeft gezegd dat één van je exen bij hem langs kwam.
En dat je heel erg te keer ging.
Hij heeft alles precies verteld.


Ik ga Mackenzie even bellen.
Bel Mackenzie.
Ik druk op het beltoontje.
'Hey Mack'
'Hoi Pai'
'Wil je het dan vragen aan Dylan of hij mee komt de broers komen sowieso'
'Ja,hoor ik bel Dylan straks wel'
'Maar 29 augustus is al gauw 2 maanden na morgen,raad welke taart ik heb gemaakt voor Munro en Thomas'
'Je overheerlijke citroentaart?'
'Nee,wel bijna'
'Je chocolade taart'
'Ja!'
'Hey ik moet gaan leren voor me SO's en Repetities'
'Ok,ik sms wel als Dylan kan komen op het vliegveld'
'Ok,is goed sis,bye'
'Bye'
Ik ga Dylan nu bellen,eerst kijken hoe laat het is.1:00 AM.Oh,wacht,Dylan,zal vast niet slapen laatst was hij om 4:00 AM nog op,dus zal nu ook zijn.Ik moet nu alleen even Dylan Everett vinden.Dylan Leonard,Dylan Hannoi,Dylan Everett.
'Hey Dylan'
'Hoi Paige'
'Me zusje komt op 29 augustus met haar klas naar Canada,ze vroeg zich af of je met Munro,Thomas,Michael en ik mee wou om haar op te halen van het vliegveld'
'Ja,oké,ik kom wel mee'
'Mooi zo,ik zeg niks tegen haar dan is het een verrassing'
'Ja,is goed'
Ik hang op en zet een kruisje bij de dag 28 juliop mijn kalender.

De volgende dag.
Ik kleed me wat netter aan dan normaal namelijk Mijn jacket voor speciale gelegenhedenenmijn zwarte broek.Ik ga zo snel mogelijk naar beneden en pak de taart uit de koelkast.Munro komt 1 minuutje later dan ik aan.'Gefeliciteerd',zeg ik.'Je hebt je chocoladetaart dus gemaakt gisteren',zegt Munro,na die zin komt Thomas van de trap af.'Nog alleen wachten op Michael',zeg ik.5 minuten later komt Michael de trap af.'Gefeliciteerd bro's',zegt Michael.Ik pak een mes en snijd de taart.'Thomas is 2 minuten ouder dus krijgt een groter stuk dan Munro',zeg ik.Thomas zijn stuk is inderdaad het grootst.Die van Michael is het kleinst,omdat hij het jongst is.Mijn mobiel gaat.Gelukkig heb ik die 'Wie belt er-app' gedownload.1 resultaat gevonden:Luigi Landrieu.WEER HIJ!Ik shuif het niet opnemen dingetje naar het einde.Nou,ik wil lol op de verjaardag van Munro en Thomas.'Paige,wil je je taart op krijgen we gaan namelijk naar McDonalds,zometeen',zegt Michael.'Oh,sorry,die stomme Luigi belde net',zeg ik.'Wat een stalker',zeggen de broers in koor.'Ik hoef niet meer van de taart',zeg ik.'Dan gaan we nu naar de Mac',zegt Michael.We stappen in een taxi rijden naar het centrum van Toronto,en lopen naar de Mac.Eerst gaan we nog ergens anders heen,want ik wou een katje uit het asiel halen.Het katje is een Brits korthaar.'Ik noem hem Ringo',zeg ik.'Grappig',zegt Munro.Op dat moment zie ik Justin.'Hey Jus',zeg ik en spring op hem af.'Hey Paige',zegt Justin en geeft me een kus.'Hey Munro,Thomas,Happy Birthday',zegt Justin.'Bedankt',zeggen Munro en Thomas in koor.'We gingen net naar de Mac kom je mee?',vraag ik.'Ja,hoor',zegt Justin.Ik pak Ringo van de bank en we lopen naar de Mac.Munro,Thomas,Justin en ik gaan aan een tafel zitten,terwijl Michael al het eten besteld.Na ongeveer een half uur heeft Michael eindelijk bestelt zodat we kunnen eten.'Ik had al een honger',zeg ik.'Ja,de vrouw voor mij wou alle menu's wat een gek mens',zegt Michael.'Is dat misschien die vrouw?',zegt Justin en wijst naar een nogal dikke vrouw.'Ja,dat is haar',zegt Michael.De vrouw heeft ons volgens mij op gemerkt.'Snel Jus,kus me die vrouw heeft ons opgemerkt',zeg ik en Justin doet wat ik zeg.'Heeft het gewerkt?',vraag ik.'Ja',zegt Munro.'Ringo,stil',zeg ik.Na ongeveer een kwartier lopen we de Mac uit Justin houdt mijn hand vast en aan de andere hand heb ik Ringo vast.Er komt iemand aan,met een bivakmuts op en zegt op dreigende toon:'Geef me je geld of je leven?'Ik weet niet wat ik moet doen,dus ik geef geen antwoord.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.