Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Ik zal er nu maar aan moeten geloven..

I came for a dream but just not that 1.....

4 feb 2013 - 16:00

233

4

181



Ik zal er nu maar aan moeten geloven..

Ga weg! wat warom vroeg Harry wat heb ik gedaan.Donder op! hij ging met een verdrietig gezicht weg.Ik kon het niet aanzien maar maar warom was ik boos op Harry hij heeft toch niks misdaan hij heeft me toch niet onder de auto geduwt.Maar als ik hem nooit had ontmoet was dit allemaal nooit gebeurd.Ja als als als Lola kom op probeerde ik me zelf beter te laten te voelen maar dan denk ik terug aan de dag dat ik in de auto naar Londen kwam ik was dromerig over een volle zaal en ik zwierend op het podium helemaal in de muziek,maar nee dat zal nu nooit meer gaan.ik zal voor altijd in een rolstoel zitten mijn hele leven lang door hem! AAAH!.Kom op lola je was er zelf met je stomme hoofd niet bij, en dan komt er een zuster binnen mevrouw we zullen nu echt er aan geloven.Wat dan we moeten gaan oefenen met de rolstoel en toen barste ik in tranen uit.Naar even met de zuster gepraat te hebben moest ik het toch maar doen.Maar ja zo moeilijk was het ook weer niet ik voelde me een baby hoe ze me uit bed hielp en me in de rolstoel zette.Ik was zo verdrietig zo kapot van verdriet.Ik viel in slaap en droomde over mij die in een kamer danst zo mooi zo rustig maar dat was maar een droom...


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 4 feb 2013 - 18:22:
Ik ga ook het volgende hoofdstuk lezen, maar wat mij opvald is dat je niet met leestekens werkt. Dat maakt het een beetje onoverzichtelijk. Als je wilt dat ik je daarbij help, moet je me maar een privébericht sturen
x


dreamangel zei op 4 feb 2013 - 17:28:
Zielig


1Dlover
1Dlover zei op 4 feb 2013 - 16:59:
Verder!,
Arme harry):


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 16:10:
Wauw! echt goed!!! snel verder