Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Specially in love » Chapter 4 - Last first kiss

Specially in love

4 feb 2013 - 17:34

556

3

333



Chapter 4 - Last first kiss

Liam verzorgde mijn snijwonden bij hem thuis. Af en toe als ik ineen kromp stopte hij en keek even bezorgd naar mij.
'Gaat het?'vroeg Liam.
'Ja.'antwoorde ik.
Liam deed wat verband om mijn arm heen zodat mijn wonden bedekt waren. Toen hij klaar was en opkeek waren onze hoofden dicht bij elkaar.
'Dankje.'fluisterde ik.
Liam knikte terwijl we diep in elkaars ogen keken. Ik voelde hoe mijn hartslag begon te stijgen. Liam kwam dichterbij totdat we scheel keken. Hij twijfelde maar kwam weer wat dichterbij. Ik deed mijn ogen dicht en wachtte af. Heel zacht voelde ik zijn lippen op de mijne. Hij duwde mij zachtjes naar achteren waardoor ik op de bank lag met hem boven op mij.
Toen ik besefte wat er gebeurde trok ik mij terug. Liam keek mij aan en ging overeind zitten.
'Wat is er?'Liam keek hoe ik overeind kwam.
'Ik... Ik... Liam, ik kan dit niet.'stamelde ik.
'Maar ik hou van je. I wanna be your Last first kiss.'fluisterde hij.
'Sorry.'zei ik.
Ik stond op, rende naar de gang waar ik mijn jas pakte en rende de deur uit. Waar ik een verstomde Liam achter liet.
Eenmaal thuis stortte ik neer op mijn bed waar ik mijn tranen liet gaan. Een lange tijd achtereen huilde ik aan een stuk door. Wat was dit voor gevoel dat ik voelde? Waarom was ik zo verward? Waarom vond ik het fijn als Liam mij aanraakte? Dit was niet iets wat ik was gewend. Dit was niet iets wat mij bekend was.
Die zelfde avond nog kon ik niet slapen. Het bleef maar in mijn hoofd malen. Uiteindelijk viel ik rond ongeveer half 6 in slaap. Totdat de volgende ochtend de wekker mij om half 7 wekte.
Grommend zette ik mijn wekker uit maar bleef in bed liggen. Een paar minuten later klopte er iemand op mijn deur. Ik gromde een antwoord en de deur ging open.
'Amoryn, gaat het?'hoorde ik de bekende stem van Mace vragen.
'Nee.'antwoorde ik gesmoord.
Mace ging naast me op het bed zitten terwijl ze met haar hand over mijn hoofd ging.
'Wil jij even de school bellen dat ze 'ziek' is?'licht glimlachend wist ik dat Mace 'ziek' met een gebaar zei. Haar vriend liep weg en de deur sloot zich achter hem.
'Vertel op.'Mace aaide nog even over mijn hoofd voordat ik alles aan haar vertelde.
Toen ze alles wist over de ontmoeting met One Direction, de aanval van Deagol en de kus van Liam pauzeerde ik even met praten. Mace wachtte geduldig totdat ik weer begon te praten.
'Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd. Net zoals de kus. Als ik aan hem denk krijg ik klamme handen, stijgt mijn hartslag en wordt ik licht in mijn hoofd en heb ik een vreemd gevoel in mijn buik.'stamelde ik.
Mace begon te lachen en zei:'Amoryn, dat is wat ze noemen 'liefde'.'
Mijn gezicht betrok en gaf mij een knuffel. Ik omhelsde haar slapjes terwijl het tot mij doordringde.
'Laat je hersenen je niet met zoiets in de weg zitten. Luister naar je hart.'ze lachtte en keek even naar de dichte deur.
'Zo heb ik hem ook gevonden.'glimlachend en dromerig bleef ze naar de deur staren.
'Genoeg over mij. Hoe is het eigenlijk met jullie?'vroeg ik.
Mace begon te vertellen totdat ze naar hun appartement moesten gaan. Het was fijn om Mace gezien te hebben maar ik had geen idee hoe ik het ging aanpakken.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 4 feb 2013 - 18:56:
ten eerste wil ik die Deagol vermoorden!
ten tweede waarom rent die eierdop weg van Liam die van haar houd?!
ten derde ik ben het met 1Diloveniall eens!

en ten slotte!
TEN VIERDE snel verder gaan jij want anders ga ik grommen :3


candyXbar
candyXbar zei op 4 feb 2013 - 18:34:
@1DiiloveNial

En daarna komen de bloemetjes en de bijtjes


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 4 feb 2013 - 18:27:
Gewoon naar zijn huis rijden. Aanbellen. Hij doet de deur open, en BAM ze drukt haar lippen op zijn mond!