Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » op een dag.... » 001

op een dag....

5 feb 2013 - 15:27

234

5

184



001

hoi dit is mijn verhaal over een meisje genaamd jessie. Ze is een meisje van 18 ongeveer 1.60 groot en zijde zacht licht blond haar tot aan haar onderrug en erg geliefd bij de jongens ook kan ze het erg goed met de mijden vinden.

Op een dag werd ik wakker maar had echt geen zin om weer naar school te gaan maar moest toch. ik trok mijn kleding aan at een boterham en pakte mijn fiets om naar school te gaan. Mijn beste vriend stond op me te wachten (ik weet het het is niet veel voorkomend dat een meisje zoals ik een vriend als beste maatje had maar toch was het zo) en zo begon mijn dag zoals iedere andere dag. Toen we op school aan waren gekomen bleken we een uur te vroeg. Ik ging op een van de schoolbankjes zitten terwijl mijn vriend (Bram) zijn fiets pakte en weer naar huis fietste. Ik was alleen op school op de congerge na dan ik verveelde me en keek op mijn mobiel 7.30 stond er op maar je ik keek even op twitter toen ik opeens een ongeloovelijk harde knal hoorde ik rende snel naar buiten en keek in de ronte, daar, daar zag ik wat. Er was een auto tegen een boom aangeknald, er stond ook iemand naast de auto het was een jongen zwart haar en ongeveer 20 jaar snel rende ik naar de auto toen ik dichterbij kwam leek die jongen toch wel verdacht veel op Zayn en je raad het al het was hem ook nog eens!!!!!! Hij zij dat Naill vast zat in de auto en hij hem er niet uit kreeg.........


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 0:16:
ooit gehoord van punten en hoofdletters?


jessiejessie
jessiejessie zei op 5 feb 2013 - 15:29:
hij is nu pas af want ik moest nog huiswerkgaan leren van mijn moeder sorry xxxxjessie


jessiejessie
jessiejessie zei op 5 feb 2013 - 15:29:
hij is nu pas af want ik moest nog huiswerkgaan leren van mijn moeder sorry xxxxjessie


fallinlove
fallinlove zei op 5 feb 2013 - 14:04:
Leuk! Kort maar krachtig!!! Snel verder.


NiallLover
NiallLover zei op 4 feb 2013 - 21:12:
Leuk maar wel kort
Ga snel verder !
mag ik melding bij volgend hoofdstuk ?