Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » All I Want For Christmas » Prologue

All I Want For Christmas

5 feb 2013 - 12:51

183

0

246



Prologue

'Juuustiiiinn!' kirde ik vrolijk. Justin rende achter de boom vandaan en met een gefronst gezicht en zijn armen over elkaar kwam hij de boom uit. 'Niet eerlijk! Je keek toen je telde!' stribbelde hij tegen. 'Niet waar!' riep ik boos. Ik stampte met mijn laarsje op de grond en keek naar Justin. Mama kwam naar buiten gelopen en zuchtte. Pattie kwam ook en zij hurkte neer bij Justin, terwijl mama bij mij neerhurkte. 'Zeg sorry' fluisterde ze naar mij en verslagen knikte ik. Ik liep naar Justin toe en schudde zijn hand. 'Sorry Justin' mompelde ik. 'Sorry Mira' mompelde hij en ik keek hem aan. Hij gaf me een knuffel en glimlachte. 'Jussie, blijven we voor altijd samen?' vroeg ik zachtjes. Onze moeders waren al weg, binnen. Het sneeuwde en nog een paar dagen, dan was het kerstmis. 'Tuurlijk, Mir! Dat beloof ik, en anders ben ik voor altijd stom!' zei hij en ik glimlachte. 'Dankjewel, Jussie' fluisterde ik en ik pakte zijn hand. Snel trok hij me mee naar binnen waar we een warme kop chocomelk kregen en naar The Bubbles keken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.