Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » All I Want For Christmas » 01. Mira Victoria Clarke

All I Want For Christmas

5 feb 2013 - 13:00

548

0

242



01. Mira Victoria Clarke

---



Mijn blonde lokken vielen over mijn schouders en een glimlach kwam er rond mijn mond. Het sneeuwde. Het was bijna kerstmis. Ik was van plan om Justin op te zoeken. Toen ik vier was, was ik beste vrienden met Justin Bieber. Nou ja, meer dan beste vrienden. We waren onafscheidelijk. Sterker nog, we waren een stelletje. Knuffels en kusjes, beter wisten we niet. Altijd speelden we samen en onze moeders waren allebei gescheiden, wat hun ook beste vriendnnen maken. Maar aan alles komt een eind. Die zomer, verhuisde Justin. Die winter ervoor vierden we samen kerstmis en hadden we het erg naar ons zin. Pattie wilde contact met mijn moeder, en na een jaar zoeken mailden ze elkaar. Maar ze vonden het niet goed dat ik en Justin elkaar zagen. Omdat we allebei toen al zes waren en over elkaar heen waren gegroeit, was er opzich niks mis mee. Nooit meer heb ik iets over Justin gevraagd. Nooit meer heb ik tegen hem iets gezegd. Nooit meer heb ik hem gezien. Het nieuws trok mijn aandacht, dat Justin Bieber zijn wereldtour ging doen. Vage momenten kwamen in me terug en ik kocht gelijk VIP kaartjes. Nu zat ik bij de zeven meisjes die Justin gingen ontmoeten. Het was morgen al zover. In de lente word ik 19, nu ben ik 18 en Justin ook. Hij is op een Maart jarig, ik op twee Maart. Ik was model als beroep en ik ga dat volhouden. Mijn ogen waren rookgrijs en mijn haren waren eigenlijk vuurrood. Vandaag ging ik het blond eruit halen, rood stond me veel beter. Ineens hoorde ik veel gegil, waardoor mijn hoofd omhoog schoot. Meisjes gilden om hem. Daar stond hij. Lachend met een zonnebril op, en zijn handen in zijn zakken. Hij ging op de foto met een meisje. Mijn ademhaling werd sneller. Gelijk rende ik naar hem toe. Toen ik bij hem aangekomen was, glimlachte ik. 'Justin' fluisterde ik, waardoor hij opkeek. 'He! Kenny, wacht even!' zei Justin en hij rende naar me toe. Ik grinnikte. Hij was precies hetzelfde als vroeger. Maar nu met een mooie kuif en een andere kledingstijl. 'Hi' mompelde ik. 'Ik ken jou ergens van' Het leek alsof hij niet wist waar hij me van herkende. 'Zegt de naam Mira je wat?' vroeg ik met een schuin hoofd. 'Ja! Jij bent een model!' lachte hij. Teleurstellend keek ik omlaag. 'Ach ja, het is mijn beroep' fluisterde ik. 'Wat gaaf! Oh, sorry! Ik moet gaan. Doei Mira, hopelijk zie ik je nog een keer!' riep hij en ik slofte weg. Mijn ogen vielen op een kledingwinkel. Het was mijn favoriete winkel, alle werknemers kende me. Zuchtend liep ik naar binnen en begroette Cheryl. 'Mira, wat is er?' vroeg ze bezorgd. 'Niks' mompelde ik en ik liep naar mijn favoriete afdeling. Daar tilde ik wat kleren van het rekje af en liep gelijk naar de kassa. Cheryl zei niks omdat ze wist dat ze me in dit soort momenten met rust moest laten. Snel pinde ik, bedankte ik haar en nam de tassen mee naar buiten. Thuis spoelde ik de haarverf, met een soort raar en nogal plakkerig spul, onder de douche uit mijn haar, trok een hemdje en een Adidas broekje aan en viel op mijn bed in slaap.


---


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.