Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » All I Want For Christmas » 03. Mira Victoria Clarke

All I Want For Christmas

5 feb 2013 - 13:03

385

0

201



03. Mira Victoria Clarke

---


'MAM!' gilde ik woedend. Ik woonde bij mijn moeder, maar was op zoek naar een appartement. 'Wat is er, sweetheart?' klonk de stem van mijn moeder die de trap afliep. 'Herken jij deze jongen?' siste ik toen ik Justin tevoorschijn haalde. Hij zwaaide vrolijk naar mijn moeder. 'Hallo mevrouw Clarke! Twaalf jaar niet gezien' glimlachte Justin onschuldig. 'Justin! Wat fijn om je te zien!' zei ze en ze omhelsde hem. 'Waarom hield jij contact met Pattie terwijl jullie niks afspraken zodat ik en Justin elkaar zagen?' gromde ik naar haar. Onschuldig gooide ze haar handen omhoog. 'Sorry, Pattie's idee. Niet gemeen bedoeld, Justin' legde ze uit. 'Het is goed' glimlachte hij. Ik nam Justin mee naar de woonkamer en keek hem aan. 'Ik mis die tijden van vroeger' mompelde Justin. Ik knikte en liet een korte zucht horen. Maar Justin, we kunnen toch samen zijn? Piepte een stem in mijn hoofd. Hij heeft Selena, gek. 'He, misschien kunnen we naar mijn huis? Dan kan je kennismaken met Selena' stelde hij voor. 'Oke' glimlachte ik. Het was zo'n elf uur, maar dat maakte niks uit. We reden met Justin's auto naar zijn huis en ik keek mijn ogen uit. 'Wat groot' mompelde ik. 'Achja, er bestaan grotere huizen' grinnikte Justin. Toen Justin net binnen was, hoorde ik Selena aankomen. Gefronst stond ze stil toen ze mij zag. 'Selena, dit is Mira. Mira, dit is Selena. Mira kende ik al vanaf dat ik kind was' glimlachte Justin. Hij drukte een kus op Selena's mond en ik voelde een steek van jaloezie door me heen gaan. 'Leuk je te ontmoeten' mompelde Selena. We liepen naar de woonkamer en Justin's mobiel ging af. 'Oh, dat is Usher' mompelde Justin en hij liep de kamer uit. 'Hoe heb je Justin leren ontmoeten?' vroeg ik aan Selena. 'Nou, ik heb hem half zien opgroeien en toen werd ie beroemd. Dat fascineerde me dus ik ging naar hem toe. Het klikte goed tussen ons' glimlachte Selena. 'Hoe herkende hij jou?' vroeg ze aan mij. 'Ik zei zijn bijnaam' grinnikte ik. 'Apart' lachte ze. Eigenlijk klikte het best goed tussen mij en Selena. De rest van de avond bleef ik bij Justin en Selena. Uiteindelijk bleef ik er slapen. Het was geweldig om Justin weer te zien. Vooral dat het kerst is.


---


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.