Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » All I Want For Christmas » 04. Mira Victoria Clarke

All I Want For Christmas

5 feb 2013 - 13:04

385

0

218



04. Mira Victoria Clarke

---



Moe werd ik wakker. Waar was ik? Oh ja, bij Selena en Justin. Mompelend stapte ik uit het bed. De logeerkamer was verrassend groot, en luxe. Ik strompelde naar de felzwarte bank en pakte daar mijn kleren. 'Oh, was je al wakker?' herkende ik. Justin stond in de deuropening, zonder shirt met een spijkerbroek aan. Even snel liet ik mijn ogen over zijn lichaam glijden. Goddelijk. 'Ja' zei ik kort. Ik wierp een klein glimlachje naar hem toe en begon mijn oude kleren in mijn tas te stoppen. 'Mira?' vroeg Justin opeens. 'Wat is er?' mompelde ik. 'Waarom heb je me niet gebeld?' vroeg hij. 'Ik wist je telefoonnummer niet' zei ik. 'Waarom zei je niet dat jij Mira was? Toen ik je tegen kwam?' vroeg Justin opnieuw. 'Oh, dat je me niet zou herkennen. Houdt je nu op?' zei ik gefronst. 'Sorry, ik wist niet dat je kwaad zou worden' zuchtte hij. 'Ik moet naar het ziekenhuis' floepte eruit. Snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond. 'Wat? Waarom?' klonk het bezorgd. 'Gaat je niks aan' zei ik bot en ik liep naar beneden, waar ik mijn jas aantrok en mijn oorwarmers opzette. Justin stopte snel een briefje met zijn telefoonnummer in mijn zak en gaf me een knuffel. 'Het was fijn om je weer te zien. Ik vertrek volgende week weer naar Atlanta, je bent hier altijd welkom' glimlachte hij. Dankbaar knikte ik en zwaaide ik naar hem, terwijl ik de deur uitliep. Hoe moest ik Justin nou gaan vertellen wat ik had? Ik wist het zelf pas een paar dagen. 'Mira!' gilde iemand en een zucht verliet mijn mond. Daar kwam ze dan. Arwen. Ik zette een gemeende glimlach op en keek naar Arwen. Arwen was een meisje van veertien die ik vorige week heb leren kennen. 'Hoi Arwen!' lachte ik. Arwen had vrolijke winterkleren aan, Gabor laarsjes en had een muts op. Je zal geen enkel haartje eruit komen, maar dat kon haast niet. Arwen was pas nog genezen van kanker. Nee, niet genezen, ik zeg het verkeerd. Ze kon nog altijd kanker krijgen, maar iniedergeval was het nu weg. 'Hoe gaat het?' vroeg ik. 'Goed, heel goed, ik had pas mijn laatste scan en alles was weg!' zei ze blij. 'Dat is mooi' glimlachte ik. 'Bij mij begint het nu'


---


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.