Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » All I Want For Christmas » 05. Mira Victoria Clarke

All I Want For Christmas

5 feb 2013 - 13:07

515

0

229



05. Mira Victoria Clarke

---



'Mira, de kans is groter dat ze het bij jou kunnen genezen, jij bent ouder. En dan nog eens, het is nog maar een kleine tumor. Ze kunnen het verwijderen' zei Arwen. 'Arwen, ik waardeer het echt heel erg wat je me allemaal verteld, maar er is een even grote kans dat ik het niet overleef. We zien wel' mompelde ik. Ik nam afscheid van Arwen met een knuffel en liep door naar huis. 'Fijne kerstavond, schat. Ik moet deze avond werken' glimlachte mijn moeder toen ik binnenkwam. Ik bleef stil staan en verstijfde. 'Kerstavond?' vroeg ik. Dan was het morgen kerst. Oh god, en de eerste kerstdag had ik mijn eerste chemokuur Shit. 'Wat is er?' vroeg de zachte stem van mijn moeder. 'Ik ben bang' gaf ik eerlijk toe. Ze nam me in een omhelzing en wreef rustgevend over mijn rug. 'Ik weet het, Mira. Ik weet het' fluisterde ze. Ik hoorde druppels op de grond vallen en keek mijn moeder aan. De tranen stroomden over haar wangen. 'Waarom huil je? Ik ben hier degene die moet huilen' lachte ik zachtjes, terwijl er een traan rolde over mijn wang. 'Ik weet het. Maar het is zo moeilijk als je kind heeft te horen dat ze leukemie heeft en morgen al de eerste chemokuur heeft' zuchtte ze met een zwak glimlachje. 'Arwen heeft me verteld dat ik nu meer kans heb om te overleven. Ik beloof je dat alles goed komt' zei ik. Mijn moeder knikte, en moest haastten om haar werk te halen. Met een zucht belde ik Justin. Pieeeeep. Klonk het. Pieeeee-. Maar de piep werd onderbroken door Justin's stem. 'Met Justin' klonk het. 'Hé, Bieber' grinnikte ik, terwijl ik mijn tranen wegveegde. 'Mira! Waarom ga je naar het ziekenhuis?' vroeg hij. 'Het is afgezegd. Sorry dat ik loog, ik moet morgen' zuchtte ik. 'Maar waarom?' vroeg Justin bezorgd. Ik was doodstil. 'Mira, ben je er nog?' vroeg hij. 'Ja, sorry' mompelde ik. 'Ik... Ik heb leukemie, Justin' piepte ik. Nu was hij doodstil. 'Leukemie?' herhaalde hij. 'Je hebt kanker?' vroeg hij hees. 'Het is pas een week bekend' zei ik. 'Ik kom naar je toe' zei Justin en hij hing op. Een glimlach sierde rond mijn mond. Justin bleef hetzelfde, even lief. Toen ik de deur opendeed, was Justin er al. Ineens zag ik Justin's gezicht. 'Wat is er mis?' vroeg ik. 'Jij. Hoe komt het dat je kanker hebt?' vroeg ie bezorgd. 'Weet ik niet. Onbekend' antwoordde ik. 'Ik wil niet nog iemand verliezen. Avalanna is een paar maanden geleden overleden, een paar vrienden ben ik er aan kwijt geraakt. Ik zelf zou het liever nog willen dan dat jij het hebt, Mira' zei hij in één adem. 'En nadat jij weg was is het uit met Selena gegaan, het bleek allemaal nep te zijn. Ze wilden dat ik met Selena ging. Puur voor de fans van Selena' zei hij erachteraan. Justin hield van haar. 'Wat vreselijk! Oh, en ze konden dat niet gewoon zeggen?' zei ik gemeend. 'Wil je bij mij kerst vieren?' vroeg ik zacht. 'Tuurlijk' glimlachte Justin.


---


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.