Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » All I Want For Christmas » 06. Mira Victoria Clarke

All I Want For Christmas

5 feb 2013 - 13:07

570

0

226



06. Mira Victoria Clarke

---



Hard lachend lag ik in het ziekenhuis. Justin was doodserieus aan het praten over waarom hij zo'n hekel had aan kalkoenen. Het sloeg werkelijk nergens op. Ik had net mijn eerste kuur achter de rug, en was kotsmisselijk. De zuster had me een glas cola gegeven, om dat hielp tegen de misselijkheid. En het rare was dat het nog echt werkte, ook. Mijn moeder kwam pas dalijk terug met de hele familie. het was nu één uur, en om zes uur zouden ze me pas op komen halen. Ja, je hoorde het goed. Ze kwamen me ophalen, terwijl ik nota bene nog geen uur geleden een chemo-kuur had gehad! Omdat het vandaag eerste kerstdag was, mocht ik naar huis voor één nachtje. De rest van de week moest ik weer naar het ziekenhuis. En als ik geluk had, mocht ik twee dagen vóór oud en nieuw naar huis. Dan zat de eerste kuur er weer op. Daarna kwamen nog vele anderen. Godzijdank had ik Justin hier. Hij had mijn hand gepakt, gisteravond, en had gezegd dat ie elke dag zolang mogelijk bij me zou komen. Gelukkig had hij twee weken vrij van zijn werk, dat had hij zo geregeld. Op kerstavond was het heel gezellig geworden. Justin had een paar vrienden uitgenodigd, Chaz en Ryan. Zelf waren hun ouders op vakantie. Het scheen dat Justin en hun al vrienden waren nog voordat Justin beroemd was geworden. Chaz en Ryan waren echt geweldig, en binnen één avond had ik ze helemaal leren kennen. Ook hadden zij mij leren kennen. Ryan was naar me toe komen lopen terwijl ik in de keuken bezig was en had verteld dat ook hij en Chaz me zouden opzoeken. Het rare was dat ik ze gelijk vertrouwde, terwijl ik dat eigenlijk nooit, echt nooit, gelijk deed. Ik schrok op uit mijn gedachtes, toen Justin ineens naast mijn bed stond. Ik ging recht op zitten en keek hem onschuldig aan. 'Nu heb je mijn verhaal over die kalkoen niet gehoord over dat ie me achterna zat vanwege dat ik hem wakker had gemaakt' pruilde hij. Ik lachte weer en trok Justin onverwachts in een knuffel. 'Je vrolijkt me zo op' zei ik, voordat Justin kon vragen waarom ik hem knuffelde. Ik liet hem los en hij glimlachte. 'Dan doe ik het goed' knikte hij. Ik haalde een hand door mijn mondhoeken trokken omlaag. Mijn haar was al wat korter geknipt zodat het er makkelijker uitviel. 'Wat een kut chemo' zei Justin uit het niets. 'Je hebt prachtig haar. En nu valt het uit' mompelde hij. Ik keek hem met een waterig glimlachje aan. 'Beter haaruitval dan sterven aan kanker' merkte ik op. 'Je hebt gelijk' knikte Justin. Moe liet ik me zachtjes achteroverzakken en sloot mijn ogen, zodra mijn hoofd het kussen raakte. 'Justin?' vroeg ik zacht. Hij pakte mijn hand en keek me vragend aan. 'Wil je voor me zingen? Ik word rustig van je stem' vertelde ik hem fluisterend. 'Natuurlijk' prevelde Justin en hij begon te zingen. 'I don't know how I got here. I knew it wouldn't be easy. But your faith in me was so clear. It didn't matter how many times I got knocked on the floor. But you knew one day I would be standing tall. Just look at me now' En zo zong zijn prachtige stem ook nog de andere teksten van het liedje Believe, waarbij ik in slaap viel.


---


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.