Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » What's Going On?

Degrassi~It's No Big Deal

5 feb 2013 - 13:36

886

0

327



What's Going On?

Ik geef hem mijn geld en degene in de bivakmuts rent weg.Ik ben nu zo bang dat ik tegen Justin ben aangekropen.'Het is goed Paige,je bent bij ons',zegt Justin.'T...tttoch ben ikeenbeetjebang',zeg ik.Justin begrijpt het en legt zijn arm om me heen.Thomas en Munro vinden hun verjaardag geweldig,en er komt nog heel veel aan.We stappen weer in een taxi.We rijden naar een sportzaal/gymzaal.De trampoline staan op de 2de etage.Munro en Thomas hebben blinddoeken om,want ze mogen niet weten wat we gaan doen.Michael laat Thomas en Justin helpt Munro.We stappen de lift in.Justin drukt op de 2de verdieping.Zo snel mogelijk gaat de lift.Als we op de 2de verdieping zijn,doen we de blinddoeken af.'Dit is echt geweldig,jongens!',zeggen Munro en Thomas in koor.Ik ga ook me springen,ik wist dat dit er aan zat te komen dus ik had mijn gymkleren van vroeger aangedaan.Ik moet Mackenzie nog bellen,voor haar vakkenpakket.Waarschijnlijk zal ze nu bij de decaan zitten.Ze komt volgens mij in VWO4 terecht.Ik ga haar zo wel e-mailen in plaats van bellen.Ze e-mailt snel terug.Maar nu trampolinespringen met Munro en Thomas.Ik mag beginnen.Ik doe alles wat ik ooit heb geleerd van me 11de t/m 20ste.'Wow Paige,is goed',zegt Justin.'Inderdaad beter dan Thomas',zegt Michael op plagerige toon.'Heel grappig',zegt Thomas.Daarna ben ik klaar dan mag Munro.Munro is ook best goed.Hij is de #2 in Toronto.Dat begrijp ik best,want Thomas is net ietsjes beter.Michael en Justin gaan niet springen.Na ongeveer 2 uurtjes zijn Munro,Thomas en ik uitgesprongen en gaan we naar huis.Ik ga gelijk naar me kamer om aan Mackenzie te vragen wat voor vakkenpakket ze neemt.

Naar:mackenzie_1999@live.com
Van:paige-malibu@hotmail.nl

Hey Mack,sis
Ik vroeg me af wat voor vakkenpakket je gaat kiezen
En ga je nou naar VWO4 of HAVO4.
Mail zo snel mogelijk terug,oké?

Swaggies,

Paige Malibu

Nu wachten op het antwoord van Mackenzie.Ik kijk nog eventjes op Twitter.Ik zie dat iemand mijn naam in zijn tweet heeft gebruikt.

Luke Bilyk
One new cast lid:
#Paige Malibu.She's a great actress,she plays Destiny Goldberg in Degrassi Season 14.

Daaronder staat een foto.Dus Luke heeft mijn naam in zijn tweet gebruikt.Die ga ik RT'en.Dat is aardig,oh nog 1 tweet waar mijn naam in staat.

Justin Kelly
My Lovely Girlfriend
#Paige Malibu
Your Boyfriend JK

Daaronder staat een foto van onze eerste kus,die ene in Frankrijk.Die ga ik ook RT'en.Ik zie dat Mackenzie waarschijnlijk heeft geantwoord.

Van:mackenzie_1999@live.com
Naar:paige_malibu@hotmail.nl

Ik ga naar VWO4,sis
En dit is mijn vakkenpakket.
Uiteraard zitten Nederlands en Engels daarbij.
Muziek.
Economie.
Spaans.
Informatica.
Wiskunde.
Daarna kon ik nog maar één vak kiezen want je weet hoe de school is.
Dus toen heb ik gekozen voor:
Onderzoek & Ontwerpen.
Dat was mijn vakkenpakket en mijn BFF Kees.
Hij gaat naar MAVO 4 hij heeft deze vakken gekozen:
Nederlands.
Engels.
Wiskunde.
Economie.
Lichamelijke Opvoeding.
Drama.
Frans.
Duits.
Dat was het dus bij sommige vakken zie ik hem misschien,maar denk het niet,want ik zit VWO4 en hij in MAVO4 maar we blijven BFF's wat er ook gebeurd.Nou sis,dit was het dan hopelijk heb ik wat aan de vakken die ik heb gekozen.

Swaggies,
Mack

Dat is inderdaad best wel goed.Ik ga slapen maar eerst zet ik een kruis bij de dag29 juli.Mijn bed slaapt best wel warm,Justin komt hier slapen,hij slaapt samen met mij in het bed.Het zal wel leuk worden.Mackenzie komt ook bijna naar Canada over 2 maanden.Dat is snel.Ik hoop maar dat die vakken goed zijn.Ze heeft haar examens al gehad waarschijnlijk heeft ze naar cijfers gekeken voor de examens.Zodat ze makkelijker het vakkenpakket kan kiezen.Ik denk nog aan wat Luke en Justin over mij hebben geschreven zo schattig en lief.Ik vind het nog steeds heel lief,Munro die heeft al heel vaak over mij getwitterd.Justin deed dat nooit vroeger.Sam wel en Aislinn soms.Munro en Sam waren degene die vroeger veel twitterden.Ik twitterde vroeger veel over Munro en Sam ik ben zo moe dat ik in sla...

De volgende dag.
Het is 30 juli.Justin slaapt nog.Ik pak snel mijn camera en maak een foto van een slapende Justin.Ik pak mijn iPhone en ga op twitter.Ik twitter dit:
My Adorable Sleeping Boyfriend JK
Greetz,
#Paige Malibu

[]Foto Weergeven

Munro word wakker,hij komt naar mijn kamer.'Hey P,slaapt Justin nog?',vraagt hij.'Ja,ik heb foto van hem gemaakt en op Twitter gezet',zeg ik.'Die is goed,P',zegt Munro.Hij komt de kamer binnen en ziet mijn kalender.'Aha,je hebt dus een celeb crush op mij',zegt Munro.'Ja,al heel lang vanaf me 11de of 12de',zeg ik.'Maar je hebt met Justin,wat ga je nu doen?',vraagt Munro.'Ik wou het uitmaken,maar ik wil hem niet kwetsen',zeg ik.'Je kan toch piano spelen?',vraagt Munro.'Je bedoelt dat ik hetzelfde moet doen wat ze toen bij Victorius deden.',zeg ik.'Ja,zoiets,jij bent echt goed in gedachten raden',zegt Munro.Ik pak mijn piano en maak Justin wakker.'Justin,ik wil je iets vertellen',zeg ik.Ik speel een vrolijk deuntje en zing dit.

I know we long to know
But the time is over
I still love you
But just as friends
So I want to remain friends and make it out

'Oké,vrienden,ik dacht daar ook al een lange tijd aan',zegt Justin.'Ik wist niet hoe ik het moest vertellen',vervolgt hij.'Ik ben blij dat we er hetzelfde over dachten',zeg ik en geef Justin een knuffel.Justin kleed zich om en gaat weer naar zijn eigen huis.'Paige,weet je ik heb ook altijd wel een zwak voor je gehad',zegt Munro.'Echt?',vraag ik.'Ja en ik kan het bewijzen',zegt Munro en hij geeft me een kus.'Wow',zeg ik.'Ik zei het toch',zegt Munro.'Inderdaad,nu kan Justin op mijn ex-vriendjes lijst',zeg ik.'Ja,dat klopt denk ik wel',zegt Munro.Ik schrijf snel Justinbij mijn ex-vriendjes lijst.Munro en ik lopen naar beneden daar zitten Michael en Thomas al.'We moeten iets vertellen',zegt Munro.'Mag ik het zeggen?',vraag ik.'Ja,is goed',zegt Munro.'Munro en ik hebben verkering',zeg ik.'Leuk',zeggen Thomas en Michael.Munro en ik gaan naar een chique restaurant in de buurt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.