Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly, Madly, Deeply » Eighteen

Truly, Madly, Deeply

5 feb 2013 - 14:57

1137

4

310



Eighteen

Ik werd wakker door de zon die op mijn gezicht scheen. Het duurde even voor ik realiseerde dat ik bij Niall was. Ik wilde me omdraaien maar ik voelde een stevige arm om mijn middel. Niall hield me stevig vast, alsof hij bang was dat ik weg zou lopen terwijl hij sliep. Ik worstelde me uit zijn greep zonder hem wakker te maken. Hij kreunde wel even en pakte toen zijn kussen vast en draaide zich om.
Ik liet me uit het bed glijden en liep stilletjes naar de keuken, ik besloot om een ontbijtje voor ons te maken. Ik zocht naar eieren en brood. Ik maakte een eitje, een paar pancakes en perste jus d'orange. Toen het klaar was zette ik het op een dienblad en sloop toen stilletjes Nialls' kamer in.
"Goedemorgen," fluisterde ik. Ik zag Niall langzaam zijn ogen opendoen. Hij nam mij in me op en zag toen mijn dienblad met uitgebreid ontbijt. Een brede lach kwam op zijn gezicht.
"Je bent geweldig," zei hij terwijl ik naast hem kroop, het dienblad tussen ons in.
"Weet ik," zei ik giechelend en hij nam een hap van zijn uitsmijter. Lachend aten we ons ontbijt op. Toen alles op was zette Niall het dienblad op de grond en trok mij weer naar zich toe. Hij zoende me en gaf mijn hele gezicht kusjes. Hij rolde boven op mij en zoende mij weer. Deze kus was heter dan de voorgaande, ik voelde zijn tong bij mijn mond naar binnen gaan en zijn handen kropen onder mijn/zijn shirt.
"Nee, Niall," zei ik toen ik even adem probeerde te halen. Hij stopte en keek me aan.
"Wat is er? Is dit je eerste keer?" vroeg hij twijfelend. Ik keek hem even aan en twijfelde.
"Nee," zei ik toen eerlijk. Hij keek me nog doordringender aan.
"Ik wil gewoon dat het een soort twee eerste keer wordt," zei ik toen, ik voelde mijn hoofd rood worden. Niall was de eerste jongen waar ik op verliefd was, de andere jongens waar ik mee naar bed ben geweest waren niks voor mij.
"Hmm, oké," zei hij terwijl ik zag dat hij aan het denken was. Toen hij verder niks zei voelde ik me een beetje gekwetst, hij had op z'n minst wel wat liefs kunnen zeggen. Hij stapte van het bed af en liep naar de badkamer.
"Wat ga je doen?" vroeg ik en ik ging rechtop zitten in bed.
"Een tandenborstel voor je zoeken, je gaat hier waarschijnlijk wel vaker slapen," zei hij met een knipoog. Ik wist niet zo goed hoe ik dat moest interpreteren. Ik hoorde hem rommelen in de badkamer en toen ging de douche aan. Ik zuchtte teleurgesteld, ik voelde me een beetje gebruikt en ik wilde eigenlijk naar huis. Ik wist dat ik dat niet kon maken dus ik besloot de borden maar schoon te maken. Toen Niall uit de douche kwam liep hij met zijn handdoek om zijn middel naar de keuken.
"Sorry dat ik zo bot deed," zei hij toen, ik draaide me om.
"Ik wist even niet zo goed hoe ik moest reageren. Maar je hebt gelijk, laten we niks overhaasten." Ik liep naar hem toe en drukte een kus op zijn mond, hij zoende me terug en zo stonden we een tijdje zoenend in de keuken.
"Wat wil je doen vandaag?" vroeg hij toen, ik haalde mijn schouders op.
"Tijd met jou doorbrengen," zei ik. Hij lachte en pakte mijn middel vast terwijl hij kusjes over mijn hele gezicht zette.
"Harry geeft vanavond een klein feestje, wil je met me mee?" vroeg hij, ik keek hem aan en knikte.
"Gezellig," zei ik en hij drukte weer een kus op mijn mond.
"Je mag gaan douchen als je wilt hoor, misschien kom ik er ook nog weer even bij," zei hij en hij lachte ondeugend.
"De deur gaat mooi op slot!" Ik draaide me van hem weg en liep om hem heen terwijl ik mijn tong naar hem uitstak.
De rest van de dag brachten we samen door, we gingen naar mijn huis kleren ophalen, ook voor zondag want we hadden al besloten dat ik weer bij hem bleef slapen. We gingen ergens wat lunchen, liepen een rondje met Scooby en besloten 's avonds wat eten te bestellen.
Toen het eten op was ging ik me klaarmaken voor het feestje, ik trok voor het eerst in tijden hakken aan. Ik wankelde even maar toen ik mijn evenwicht eenmaal gevonden had ging het makkelijk. Ik liep naar Niall toe die floot.
"Wow, wat zie je er mooi uit," zei hij en hij kwam op me af en drukte een kus op mijn mond.
"Zo lang iedereen maar begrijpt dat je van mij bent." Hij kneep in mijn kont en ik schoot in de lach.
"Maak je geen zorgen, ik wil alleen jou," zei ik en ik draaide me om. Terwijl hij zijn jas pakte gooide ik mijn mobiel in mijn tas en deed ook mijn jas aan. Samen liepen we het appartement uit. We namen een taxi en terwijl Niall en ik elkaar kusjes gaven op de achterbank reden we naar Harry. Toen we er waren betaalde Niall en we stapten uit. Blijkbaar wist de paparazzi ook van Harry's 'kleine' feestje en er werden foto's van ons gemaakt toen we uitstapten.
"Boft je management toch maar," fluisterde ik in Nialls oor, ik wou het direct terug nemen toen ik zijn gezicht zag. Hij had er duidelijk nog heel veel spijt van maar ik gaf zijn hand een kneepje als teken dat het allemaal wel goed was.
We liepen naar binnen en ik verbaasde me weer, dit keer over hoe mooi het appartement van Harry was. Ik zag dat er aardig wat mensen waren, Louis en Eleanor, Ed Sheeran herkende ik en heel wat mensen die ik niet kende. Niall stelde me aan wat mensen voor en hij babbelde vrolijk. Ik zag Harry en besloot hem even te begroeten.
"Leuk dat je ook bent gekomen," zei hij. Ik lachte en we praatten even, toen zei hij dat hij even verder moest en ik liep naar Eleanor.
"Hee!" riep ze enthousiast toen ze me zag en ze omhelsde me.
"Wat zie je er prachtig uit," zei ze, ik glimlachte van oor tot oor. Ook Louis was met wat mensen aan het praten en ze vertelde me dat ze de meesten ook niet kenden, dus de rest van de avond brachten we voornamelijk met z'n tweeën door. Er werd aardig wat alcohol gedronken. Bier, shotjes, mixdrankjes. Uit mijn ooghoeken zag ik Niall telkens met een ander drankje. En op een gegeven moment zag ik hem omringt door allemaal meisjes terwijl hij wankelend rechtop probeerde te blijven staan. Als al die meisjes hem niet ondersteunden was hij allang omgevallen. Eleanor keek ook bezorgd naar Louis die met een dubbele tong een verhaal aan ons en nog een jongen aan het vertellen was.
"Dit wordt nog leuk vanavond," zuchtte ze en ik knikte langzaam.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 11 juli 2013 - 11:19:
al die meiden om niall heen... je zou denken dat ze gebruik maken van een dronken niall. maar ik denk het niet, want het is harry's feestje en hij nodigt vast geen verkeerde mensen uit. dat van dat verzorgen van 1Dloveniall vind ik ook nog wel goed bedacht. maar er gaat zeker weten iets leuks (om te lezen) gebeuren met een dronken niall.. bye .xxx. tamara .xxx.


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 5 feb 2013 - 18:23:
Alcohol + liefde, je weet wat er dan kan gaan gebeuren^^

Als hij haar maar niet gaat verkrachten ofzo. Want waarschijnlijk wil ze het niet als hij dronken is.
Of ze moet hem helemaal gaan verzorgen, en dan krijgt hij morgen spijt. En dan gaat hij heeeeeeeeeeeeel lief doen


NiallLover
NiallLover zei op 5 feb 2013 - 16:30:
Gehehe Niall toch <3 Ehm snel verder gaan hoor !


fallinlove
fallinlove zei op 5 feb 2013 - 15:48:
Haha Nialler is drunk! He has a terrible hangover tomorrow
Snel verder