Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » op een dag.... » 003

op een dag....

5 feb 2013 - 19:54

207

4

169



003

ik rijd mee in de ambulanse

Op begeve moment in de ambluanse word ik gebeld ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en nam op. Het was Bram "Hoi jessie ehh waar ben je nu?" vroeg hij. Ik had er natuurlijk niet op gerekend dat ik nog school had en zei vlug "hoi Bram er was iemand gewond en ben met hem mee gereden naar het ziekenhuis, zou jij even tegen de concerge willen zeggen dat ik vandaag waarschijndelijk niet meer op school kom?!" "tuurlijk" zei Bram en hij hing op. Toen we bij het ziekenhuis waren aangekomen moeste Zayn en ik in de wachtkamer wachten van de mensen in het ziekenhuis. ik stelde Zayn de vraag hoe het was gekomen dat ze tegen een boom waren aangereden. Er kwam geen antwoord dus het leek me verstandig niet door te zeuren (zou ik normaal wel doen trouwens). Toen kreeg ik de vraag van Zayn "Heb jij een vriendje?" ik gaf ook geen antwoord maar blijkbaar vond Zayn het wel heel belangrijk dat te weten en vroeg het nog een keertje. Zachtjes antwoorde ik... nee, maar ik nhad er wel een hij heeft het net uitgemaakt. Rot voor je zei Zayn tegen me. Toen werd er omgeroepen dat Zayn en ik naar Naill konden.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 0:18:
Zayn = verliefd


fallinlove
fallinlove zei op 5 feb 2013 - 20:06:
AAAWWHHH Poor Nialler!!! He lies in the hospital
I will come to him and I bring some flowers. And than I stand like this: . In the room. I would stand like that in every room where a member of One Direction lies.


jessiejessie
jessiejessie zei op 5 feb 2013 - 20:01:
jouw verhaal is super ga maar snel verder voor ik helemaal gek word
xxxx


NiallLover
NiallLover zei op 5 feb 2013 - 19:59:
Oewhh Zayn <3
Snel verduur