Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » I'm Too Happy

Degrassi~It's No Big Deal

7 feb 2013 - 18:31

631

0

312



I'm Too Happy

Het is nu [i]29 augustus[/i]de dag waarop Paige zusje Mackenzie aan komt in Toronto.Dylan gaat dus mee en Munro en Paige hebben met elkaar.Maar ze zijn allebei nog steeds goede vrienden met Justin.En er is ook wat met Paige aan de hand.

Munro,Thomas,Michael,Dylan en ik lopen naar de deur waar de passagiers uit komen.Ik zie dat een paar kinderen uit Mackenzies klas de deur uit komen.Austin,Loek,Utah,Jason,Martin,Taylor,Zinah,Julia,Kendall en mijn mentor van VWO4 Mr.Rose de wiskundeleraar van MAVO1,HAVO2,MAVO 3 en 4,mentor meestal van een VWO4 klas en de wiskundeleraar van VWO5 en HAVO6.Ik haat hem.Maar er is nog geen spoor van Mackenzie te bekennen,waar blijft ze nou.Ik word nogal zenuwachtig.'Mun,ik ben een beetje bang waar Mackenzie blijft',zeg ik tegen Munro.'P,ik weet zeker dat ze zo komt',zegt Munro en hij slaat een arm om me heen.Ik zie nog meer kinderen uit haar klas.Volgens mij moeten er nog 5 klasgenoten van Mackenzie uit de deur komen.Isabella,Darrol en Steven komen uit de deur.Daarna komt Mackenzie met Elias,haar beste vriend.'Hey Pai',roept ze schreeuwend en rent snel op me af.Thomas houdt haar karretje vast.'OMG,DYLAN EVERETT YOU GOT HIM!',schreeuwt Mackenzie.'Ook fijn om jou weer te zien',zegt Dylan op een Carl-Campbell-achtige toon.'Sorry Dylan me zusje is een enorme fan van je',zeg ik.'Dat was te merken',zegt Dylan.Mackenzie gaat weer achter haar karretje.We pakken haar drie koffers er vanaf en haar twee sporttassen van het karretje af en zetten het terug.'Het zag er allemaal heel mooi uit vanuit het vliegtuig',zegt Mackenzie.'Zo is Toronto',zegt Munro.'Heb je het uitgemaakt met Justin?',zegt Mackenzie opeens.'Ja,dat klopt,we wouden allebei liever vrienden zijn',zeg ik.'Oh,oké',zegt Mackenzie nogal verbaasd.Ik pak mijn iPhone even en zie dat er twee tweets zijn getweet.
Aislinn Paul
The promo of Degrassi 14A
Have fun!


Sam Oberley
Net promo Degrassi 14A gekeken
#Paige Malibu is zo geweldig actrice
Hoop dat ze nog geen bf heeft

Oké....denk ik.Munro heeft volgens mij meegekeken maar dat vind ik niet erg hij is toch mijn vriendje.'P,Ken je die ene Sam?',vraagt Munro.'Die ken ik niet maar ik volg mijn naam',zeg ik.'Oké,is goed',zegt Munro.'Zullen we thuis een ijsje nemen?',zegt Michael die al de hele tijd niet heeft gesproken net zo als Thomas.'Is goed',zegt iedereen in koor.Dylan blijft bij de broers eten en Mackenzie logeert daar.Zij gaat met mij op de kamer.Gelukkig kunnen we het goed met elkaar vinden.Ook al heeft zij veel andere interesses als ik.We zijn naar anderhalf uur thuis.Daar pak ik het ijs en schep het voor iedereen in een kommetje.'Ik ben een beetje misselijk',zeg ik en ren zo snel als ik kan naar de wc.'Wat kan er zijn?',zegt Munro,die binnen is gekomen,toen ik klaar was met overgeven.'Ik ben ook nogal moe,ik ga maar douchen en dan slapen',zeg ik tegen Munro.'Is goed,P,dan gaan we morgen onderzoeken wat er kan zijn',zegt Munro.'Oké,tot morgen',zeg ik.Ik ga douchen.Als ik klaar ben met douchen ga ik slapen en zet een kruis bij de dag 29 augustus.

De volgende morgen.
'P,opstaan,snel aankleden we gaan nu naar een dokter',zegt Munro.'Oké',zeg ik slaperig.Ik kleed me aan en stap in de taxi,die Munro heeft geregeld.We rijden naar de dokter.Het is nogal vol in de wachtkamer.'Sisi Que',roept een verpleegster en er komt nogal een oude vrouw voor de dokter te staan.Het duurt lang na ongeveer een uur zijn we nog steeds niet geroepen.Uiteindelijk word mijn naam geroepen en kunnen we gaan.'Hallo ik ben Dr.Schmidt',zegt de dokter.'Hoi',zeg ik en schud de dokter zijn hand.'Hoi',zegt Munro en doet hetzelfde.'Zo,Paige,was het toch?Wat kom jij hier doen',zegt Dr.Schmidt.'Ik moest vannacht en gister heel veel overgeven die dagen daarvoor voelde ik me ook altijd moe',zeg ik.'Oké,heb je ook al iets gedaan?',vraagt Dr.Schmidt.'Ja,een zwangerschapstest en er stond 2 weken',zeg ik.'Oké,er is maar één manier om achter te komen',zegt Dr.Schmidt,ik moet me shirt een beetje omhoog doen en ga liggen de dokter smeert een beetje gel op me buik.'Ja,het klopt,maar je bent langer dan twee weken,je bent al 5 maanden',zegt Dr.Schmidt.'Hoe kan het dan nog steeds niet zichtbaar zijn?',vraag ik.'Dat kan',zegt Dr.Schmidt.'Weet u ook al wat het is?',vraag ik.'Ja,een tweeling jongen en een meisje',zegt Dr.Schmidt.'Bedankt',zeg ik en we rijden terug naar huis.'Hey iedereen ik ben',zeg ik.'Zeg dat straks maar',zegt Munro.

Beetje kort hoofdstuk
Hope u guys like it.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.