Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » op een dag.... » 004

op een dag....

5 feb 2013 - 20:25

239

3

170



004

Toen Zayn en ik door de gang liepen om naar Naill's kamer te komen en hij rond had gekeken of er niet te veel mensen waren en natuurlijk geen paparatsie sloeg Zayn opeens zijn arm om mijn schouder. ik werd zo rood als een tomaat of mischien nog wel rooder zelfs en schrok er ook nog eens enorm van. Zayn die een arm om mij heen slaat dat kan niet dacht ik bij mijzelf. Ik keek Zayn in zijn mooie bruine ogen hij knipoogde terug.Toen we bij de kamer van Naill waren haalde Zayn snel zijn arm weg en liep als eerste naar binnen. Toen ik ook de kamer was binnengelopen zag ik dat Naill er al veel beter uitzag. We kletste wat met zijn drieen en vroegen Naill hoe hij zich voelde. Hij voelde zich prima zei hij. Ook vroeg ik Naill hoe het kwam dat ze tegen een boom waren aangeknald. Hij zij dat hij niet zo heel veel meer wist van voor het ongeluk. Zayn gaf dit keer wel antwoord:we waren wat rond aan het rijden om te kijken hoe de stad er uitzag toen liep er ineens een jongen over de weg hij beschreef de jongen een beetje en het bleek mijn ex te zijn. dus we moesten uitwijken voor die jongen en raakte de boom. Toen mijn vraag ook weer beantwoord was verluisterde Naill iets in Zayn's oor. Toen liep Zayn de kamer uit.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 0:20:
waarom vertrekt zayn?????


fallinlove
fallinlove zei op 6 feb 2013 - 16:48:
Snel verder!!! Dit is leuk!!!!


NiallLover
NiallLover zei op 5 feb 2013 - 20:37:
Oeh snel verder !!!
Alsjeblieft plop er nog eeen hoofdstuk achteraaan !!!!!!!!