Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » I'm Telling You

Degrassi~It's No Big Deal

7 feb 2013 - 18:48

687

0

396



I'm Telling You

Sorry voor de 1D-Fans

'Zo,wat is er?',vraagt Mackenzie.'Ik ben..',zeg ik.'Ben je zwanger?',vraagt Mackenzie.'Ja',zeg ik.'Dat is geweldig',zegt Mackenzie en geeft me een knuffel.'Zo,Munro zo te zien worden wij ooms',zegt Michael.'Zullen we namen met ze alle bedenken,hoe lang ben je al eigenlijk Paige?',vraagt Thomas.'5 maanden en dat van die namen bedenken lijkt me een goed idee',zeg ik.Mackenzie rent naar boven en pakt een papiertje ze zet een streep in het midden en Jongensnamen Meisjesnamen.'Wie weet een goede naam?',zegt Munro.'Nee,we doen het zo Mackenzie jij mag als eerst namen bedenken',zeg ik.'Uhm...meisje:Liz en een jongen Ethan',zegt Mackenzie.'Oké',zeg ik.'Nu Michael',zegt Munro.'Voor een meisje Nina en een jongen Johannus',zegt Michael.Ik schrijf de namen op.'Nu is Thomas',zeg ik.'Voor een meisjesnaam Octavia en een jongensnaam Oege',zegt Thomas.'Nu is P',zegt Munro.'Voor een meisje Rilana en een jongen Rayen',zeg ik.'Nu Mun' 'Oké,een meisje Fennechien en een jongen Loet',zeg ik.Na ongeveer twee uur hebben we vier rondjes namen gedaan.'Zozo,dat was nogal lang',zegt Munro.Mackenzie maakt het eten en daarna gaan we slapen,want ik ben gewoon zo moe.

De volgende ochtend word ik wakker Mackenzie slaapt nog.Ik kan niet wachten op de radio hoor ik een liedje ik weet niet precies welk liedje maar het klinkt ongeveer zo:
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

I won't let these little things slip out of my mouth
.Ugh,One Direction ik zet de radio op een andere zender.Kleed me mooi aan,in mijn geval is mooi aankleden een grijs T-shirt en een zwart joggingsbroek.'Daar hebben we P',zegt Munro.'Hey,schat',zeg ik en geef Munro een kus.'Paar mensen van de cast komen zometeen',zeg ik.'Wie of weet je dat niet?',zegt Munro.'Nee,ik weet het niet',zeg ik.'Oh,jammer,ik had willen weten wie er kwam',zegt Munro.Mackenzie komt naar beneden in haar Haar nieuwe blauwe shirt,die eigenlijk voor jongens isen haar andere broek met bretels.Thomas en Michael komen daar gauw achterna.We ontbijten met mijn heerlijke donuts,ja,ik maak zelf donuts.Mackenzie eet er altijd heel veel van.Na ongeveer 2 uur komt er iemand.Het is Dylan.'OMG DYLAN IS HERE!',roept Mackenzie heel erg.'Nog steeds gek op mij?',vraagt Dylan.'HEEL ERG,JA',zegt Mackenzie.'Dat schreeuwen hoeft niet,want volgens mij worden we allemaal doof',zegt Dylan.'Sorry Dylan',zegt Mackenzie.'Het is al goed',zegt Dylan en hij geeft Mackenzie een knuffel,Mackenzie probeert niet te schreeuwen.Ik pak de XXXL-pizza die ik echt zelf heb gebakken en hij is echt XXXL.'Wow,dat noem ik nog is een pizza',zegt Munro.'Haha bedankt',zeg ik.'Hey de bel gaat weer,nu doe ik open',zegt Mackenzie.'Oh hoi Sam,Aislinn en Jessica',zegt ze.'Hey',zeggen ze alle drie in koor.Het is nu druk,bijna iedereen zit daar.Alleen Luke moet nog komen,natuurlijk wist ik wel wie er zouden komen.'Ik ga nu wel open doen',zegt Thomas.'Hey T',zegt Luke en hij komt het huis binnen.'Hey Munro,Paige,Mackenzie?,Dylan,Sam,Aislinn en Jessica',zegt Luke.'Dat waren veel namen je bent alleen Michael vergeten',zeg ik.'Oh ja stom van me',zegt Luke en hij slaat met een hand voor zijn hoofd.Luke draagt een rood shirt met daarboven een bruin jasje en een zwarte broek.Het is ook iets wat Valentine aan zou kunnen hebben hij heeft ongeveer dezelfde smaak als Luke Bilyk.'Wie gaat de muziek aan zetten?',vraagt Luke.'Ik wel',zegt Michael.Munro,Sam en Luke gaan allemaal dansen,maar ik niet,normaal zou ik het doen.Ik pak de camera en film het.'Hey Sam,jij steekt er echt zo boven uit',zeg ik.'Ja,dat komt omdat ik lang ben',zegt Sam.Deze dag gaat nog lang duren en ik ga het ook nog leuk vinden,met een paar Degrassi-cast leden die nu me vrienden zijn geworden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.