Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » An unexpected love » Chapter 2

An unexpected love

6 feb 2013 - 18:12

552

3

290



Chapter 2

Als ik wakker wordt schijnt de zon zacht door de bomen de kamer in. Ik heb het niet koud als ik uit bed stap. De pijpen van mijn korte broekje vallen naar beneden als ik het bed uit stap. Op mijn blote voeten loop ik naar de deur, doe die open en loop een fantastisch mooie gang in.
Op mijn hoede ga ik de gang verkennen. Aan het einde van de gang loopt de gang zelf over in een grote ruimte. Als ik om het hoekje heen kijk zie ik vijf mensen in de kamer zitten.
Ik druk mijn rug weer tegen de muur aan, sla een gilletje terwijl ik naar achteren wankel en op de grond val. Een man met kort zwart haar was in de gang geruisloos achter mij gaan staan. De mensen in de kamer staan op terwijl er een man op mij af loopt.
'Gaat het, Carlissa?'vraagt hij.
'Hoe weet u mijn naam?'met grote ogen kijk ik de man aan.
De man geeft mij een nog ongeopende brief met mijn naam erop. Aarzelend neem ik hem aan en open de brief.

Carlissa,

De cullens zijn te vertrouwen. Het spijt me dat ik niet bij je kon blijven, het zou te verdacht zijn. Maar ik wil dat je de waarheid weet. Carlisle Cullen is je vader.

Vertrouw me.


Met open mond kijk ik van de brief naar de man naast mij. Als hij mij overeind helpt kan ik het nog steeds niet beseffen. Ik had een vader!
'Carlisle.'een vrouw met bruin haar legde haar hand op de schouder van de man.
Mijn ogen worden groot bij het horen van de naam van de man. Als ik bijna door mijn benen heen zak komt er een meisje met kort zwart haar binnen lopen.
'Laten jullie haar nou gewoon kou vatten en verhongeren?'roept ze verontwaardigd.
Ze loopt naar mij toe en trekt mij samen met een andere blonde vrouw mee naar een grote keuken. In de keuken zet ze mij op een stoel en schuift mij een bord met een broodje ei voor.
'Ik hoop dat je het lekker vindt. Wij koken nooit.'ze glimlacht naar mij en ik kijk haar vragend aan.
'Ze wilt weten wie we zijn.'klinkt er een stem achter mij.
Als ik achter mij kijk zie ik dat de anderen ook de keuken in waren gekomen. De man die blijkbaar mijn vader blijkt te zijn gaat naast mij staan en wijst per naam een persoon aan.
'Dat is Edward, Alice, Rosalie, Jasper, Emmett, Esmé. En ik ben...'begon hij.
'Mijn vader.'onderbrak ik hem zacht.
De man zuchtte en knikte. Er wellen tranen in mijn ogen op en hij pakt mij vast.
Als ik uitgehuild ben droog ik mijn tranen en kijk mijn vader aan. Ik lach even kort maar neem dan een hap van mijn broodje ei die mijn vader mij aangeeft. Precies als ik net mijn brood op heb komt er een jongen binnen.
'Wie is dit.'gromt hij kortaf.
'Zeg me niet dat dit een van jullie nieuwe nieuwelingen gaat worden.'de jongen kijkt mij aan, pakte mij beet en sleepte mij de keuken uit zo naar de voordeur. Als hij mij los laat heb ik een rode plek op mijn arm en ren ik terug naar mijn vader.
'Papa.'angstig sluit ik mijn armen om mijn vader heen.
'Papa?'vraagt de jongen.
'Jacob, dit is mijn dochter Carlissa.'legt Carlisle uit.
'Je hebt een menselijke dochter?'stoot jacob uit.


Reacties:


mntdew
mntdew zei op 9 feb 2013 - 13:05:
Snel verdeeer!!!!


mntdew
mntdew zei op 9 feb 2013 - 13:04:
Snel verdeeer!!!!


dreamangel zei op 8 feb 2013 - 12:51:
snel verdeerrrrr