Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » the end... or not??

my horrible life (END)

7 feb 2013 - 15:55

403

6

390



the end... or not??

ik ga het verhaal afronden, er komen nog een paar stukjes en dan begin ik aan mijn tweede hoop dat jullie dit een goeie fic. vonden :)

'Yes Lou what's the matter'? Vroeg ik vrolijk.
'Uhm yeah uhm.. I don't know how to say but uhm..'. Hakkelde hij.
'But what'? Vroeg ik.
'You're beautiful from the in- and outside not every girl has that, please remember that everytime if you feeling down'.
Ik voelde hoe mijn hoofd langzaam rood kleurde.
Louis gaf me een knuffel en ik glimlachte. 'Thank you Lou'.
Niall was op me aan het wachten boven, dus ik besloot de trap maar te gaan beklimmen.
Ik liep de kamer binnen en liet me neerploffen op het bed.
Niall kwam naar me toe en gaf me een kus op mijn lippen, die uitliep tot een zoen.
Hij haalde zijn lippen van mijn mond en keek me glimlachend aan.
'You're beautiful'. Zei hij terwijl hij een plukje haar achter mijn oor streek.
Ik voelde de vlinders weer opkomen, soms waren ze echt irritant en soms ook echt fijn.
Niall ging op bed liggen en ik ging naast hem liggen. Hij gaf me een nachtkusje.
'Goodnight'. Zei hij.
'Goodnight'. Zei ik terug.
En ik viel met hem in een diepe slaap.

Ik hoorde iemand histerisch de trap oprennen, de kamerdeur zwaaide open en een bezorgde Liam stond in de deuropening.
'You need to come your aunt'.. Verder kwam hij niet ik stormde mijn bed uit en keek langs Liam naar beneden.
Beneden hoorde ik geschreeuw, alsof er een ruzie was.
Ik stormde naar beneden, om iemand aan te treffen die ik liever niet wou zien.
In de deuropening stond mijn tante, met een mes.
Ik zag hoe ze haar arm naar voren bewoog om Niall in zijn buik te steken, ik sprong ervoor en voelde een ongelofelijke pijnscheut door mijn buik gaan.
Opstaan lukte niet meer, ik keek Niall met pijn in mijn ogen aan, lang zou ik het niet meer volhouden, ik hoorde sirenes van de politie, en de ambulance.
Mijn ogen vielen dicht en ik hoorde de jongens mijn naam noemen, de rest weet ik niet meer.

Ik probeerde langzaam mijn ogen te openen.
Niall stond bij mijn bed en had mijn hand vast, hij begon te glimlachen.
'I'm gonna leave you'. Zei ik zwak terwijl er een traan uit mijn ooghoek rolde.
Niall begon ook te huilen. 'Please stay with me'. Fluisterde hij.
Ik voelde voor voor mij de laatste keer zijn lippen op die van mij en de traan verder over mijn wang rollen.
Toen sloot ik mijn ogen langzaam met nog steeds zijn lippen op die van mij, met de gedachten dat ik ze waarschijnlijk nooit meer open zou gaan doen...


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 21:44:


1Dlover
1Dlover zei op 7 feb 2013 - 20:14:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze mag niet dood,
alsjeblieft ze mag niet doot neeeeeeeeeee
snel verder!!!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 7 feb 2013 - 19:03:
Normaal springt een man voor zijn vrouw. Lef heeft ze, en daardoor is ze sterk genoeg om te overleven.
Niet opgeven, doorzetten!


fallinlove
fallinlove zei op 7 feb 2013 - 8:14:
First:
OMG! She jumped between Niall and her aunt. So Niall won't get hurt.
Second:
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!! She can't die!!!!!

Waiting for the next chapter


candyXbar
candyXbar zei op 7 feb 2013 - 7:36:
Hmm, awhe, poor Nialler, die had vast veel meer pijn dan het meisje -slecht in namen-