Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » Eindelijk thuis.

I came for a dream but just not that 1.....

6 feb 2013 - 22:52

205

3

167



Eindelijk thuis.

Eindelijk daar was Harry,''heey schatje hoe ist?''.Het gaat wel ik voel me alleen een betje raar anders.Toen ik me rolstoel zat voelde ik me zo verdrietig maar ik dacht ''this is life''.Harry reed me naar zijn auto, zette me in de stoel, de rolstoel in de achterbak en reed weg naar het complex van mij en Eleanor.''lieve schat ik bel je vanavond we hebben vandaag zangoefeningen'' ''geen probleem.*kus*,*kus*.Eleanor kwam zingend binnen en omhelsde me ''het was zo leeg zonder je'' ''haha ik misde jou ook hon''.Eleanor gaf me een koffie van starbucks,zoals altijd.Ga je touwens nog wel door met je ballet opleiding vroeg Eleanor een betje twijfelachtig,want ze was bang me verdrietig te maken.Nee ik moet over een paar dagen naar een reveradatie huis,en vandaar zie ik wel of ik door kan gaan of niet.O ik vindt het egt knap dat je dit doetl ''hoe bedoel je vroeg ik, ''nou gewoon het lijkt me zo moeilijk.Nou dat is het ook wel,maar ik heb jou,Harry en natuurlijk de andere boys.Waneer moet je naar dat huis over 2 weken om precies te zijn,''o gaat er iemand met je mee,ik dacht aan om en om bev,eerst ik en dan,Harry ofzo.Ja lijkt me goed,maar ik ga nu slapen truste.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 7 feb 2013 - 19:29:
Snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 7 feb 2013 - 19:00:
Kijk, dit is al een stuk beter.
Maar in het laatste deel vergeet je een aantal citaten.

Verder zou ik het kopiëren en het een keer op word zetten zodat je de spelfouten kunt zien. Dat maakt het professioneler.
-----------------------------------------------------------------------------------
Dat was het saaie stuk:

Harry is zo lief, en samen met Harry en Eleanor komt ze er wel. Ze is echt wel sterk genoeg.


1Dlover
1Dlover zei op 7 feb 2013 - 16:47:
Snel veder!