Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alones » Liam Payne - Body of sleep

Stand Alones

10 feb 2013 - 11:50

257

4

273



Liam Payne - Body of sleep

Als ze eindelijk slaapt bewonder ik haar stilletjes zoals altijd. Maar dit keer is het anders, ze heeft nare dromen wat mij verontrust.
Radeloos streel ik haar wang, niet wetend wat ik met mezelf aan moet.
Meestal als mijn vriendin zulke nare dromen heeft betekent het niets goeds. Haar angst maakt mij onrustig, bang maar ook bezorgt.
Ik raak in paniek, stap uit bed en loop naar beneden. Daar tref ik Niall, Harry en Louis aan. Zayn is al weg of ligt nog in zijn bed.
Ze willen vragen wat er is maar als ik met de kussens van de bank begin te gooien weten ze het al.
Als ik klaar ben met gooien ga ik op de vloer zitten, huilend en met mijn handen in mijn haar.
Zachte voetstappen hoor ik van de trap afkomen, Zayn vermoed ik. Maar als ik een hand op mijn schouder voel schrik ik.
Ik kijk omhoog, kijk haar aan en zie hoe ze nu is.
Ze ziet er vermoeid, bang, zwak en heel teer uit alsof ze elk moment kan breken.
'Wat is er?'vraagt ze.
En dan hou ik het niet meer. Weer begin ik te huilen terwijl ze haar armen om mij heen slaat.
Uiteindelijk valt ze neer op mijn schoot. Haar lichaam is helemaal op van vermoeidheid.
Haar lichaam heeft geen kracht meer in zich.
Ik druk haar tegen mijn borst aan, harder huilend dan ooit te voren.
Met mijn grote liefde in mijn armen en met Harry, Niall en Louis achter mij die nog steeds toekijken hoe radeloos ik ben en zal zijn zolang zij nog lijdt.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 22:15:
Goeeed, wel onduidelijk maar dat beeld probeerde je waarschijnlijk te schetsen.


dreamangel zei op 8 feb 2013 - 12:37:
leuk snel verder

melding?


Hermelien
Hermelien zei op 8 feb 2013 - 10:39:
It's really good!
Ik kan alleen maar instemmen met Azula,
en dat is iets goed! Want wij wilden meer c:
Loved it, kort, krachtig en een geweldige inhoud!
Kus


Azula
Azula zei op 7 feb 2013 - 20:54:
Heel kort, heel krachtig. Wel wil ik een tip geven.
Je gaat een beetje snel. Je had alle gebeurtenissen beter iets
uitgebreider kunnen beschrijven, met meer soorten gevoelens/gedachtens.
Want het beeld dat je schetst is heel mooi, maar als het uitgebreider
was gedaan en wat langzamer, had je een langere en mooiere SA.
Gewoon een tip hoor, niks bijzonders!

voor de rest is'ie awesome. (;