Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->9 mijn love en zijn love

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

8 feb 2013 - 15:16

1059

5

506



--->9 mijn love en zijn love

Ik keek Harry aan die me aan keek met een heel erg bezorgde blik.. "wat is er?" zei hij. Ik kon niet praten dus liet hem de comments lezen. Hij las het en keek me aan. "Emily.. Je bent geen slet en je pak me niet van iemand.." zei in een poging me gerust te stellen. "ik.. Ik.." stotterde ik."zeg maar niks geloof ze niet niemand komt tussen ons in he" zei Harry daarna. "Eleanor heeft hier ook veel last van gehad maar zodra ze zien dat we gelukkig waren accepteren ze het." probeerde Louis. "En ze houden nu echt van Eleanor." voegde Harry er nog aan toe. Maar ik wist het niet. ik wist niet of ik sterk genoeg zou zijn om dit te negeren. "Niemand komt tussen ons in Emily niemand!" zei Harry na een korte stilte. ik knikte. het was ook zo maar.. Ik wist het niet. Me tranen waren ondertussen gedroogd. "Kom we gaan iets leuks doen." zei Harry terwijl hij de tranen bij me ogen weg veegde. "Louis verzin is wat leuks. te doen." Louis sprong op. "Kom we gaan Lasergame dat hebben we die vent toen belooft." zei hij terwijl hij zijn mobiel uit zijn zak gristen. "Als het goed is heb ik zijn nummer nog.." en hij liet de telefoon over gaan. "ja.. met Louis.. ja ik ja.. oke... Maar wij mochten van jou nog eens een keertje komen.. ja... oke.. eeh.. nu?.. oke.. nee geeft niet.. nee.. geen foto`s.. oke als dat kan.. tot zo dan... doei dank je wel hoor.." en hij hing op. "nou dat is geregeld en hij regelt dat er niemand in die zaal komt." zei hij tegen ons. "Das lekker!" zeiden Harry en ik tegelijkertijd. we keken elkaar aan en lachend liepen we naar de auto. "moeten we Niall en Mary niet mee nemen?" vroeg Harry. We keken elkaar aan. "mij maakt het niet uit." zei ik. "gewoon een keer met zijn drieën hoor. Met me love en zijn love" we lachten en stapte in. “waar is Liam eigenlijk?”¯ Vroeg ik na een paar straten uit gereden te zijn. Harry die naast me zat keek via de spiegel Louis die reed aan. Ze begonnen kei hard te lachen. “wat is er nou?”¯ vroeg ik. “nee niks”¯ zei Harry lachend. Het was een half uurtje rijden. We stopte op een parkeerterreintje waar een paar auto’s stonden. Er stond èèn gebouw. Het deed me denken aan een Vegas Casino. We liepen naar binnen en voor ik het wist stond er een groepje van 10 meiden en ook een paar jongens om Harry en Louis heen. Ik deed een stap naar achter dat deden Eleanor en Perrie toen ook. Ik werd opgevangen door een kleine dikke man. “kom maar.. Jij hoort toch bij hun?”¯ ik knikte en liep met de man mee. We liepen een klein zaaltje in met wat stoelen en harnassen en helmen. “Ga maar zitten dan neem ik ze zo hier heen. Wil je wat drinken?”¯ Vroeg hij terwijl hij naar het barretje liep die er ook stond. “uuh..ja doe maar. Dank u”¯ zei ik. “ze maar je hoor.. ik ben Carwell Harrison. Ik ben de eigenaar”¯ “ik ben Emily Neville”¯ “Oke… leuk je te ontmoeten. Hier is je drinken. Ik ga eens kijken.”¯ En hij liep alweer het zaaltje uit.”¯ Ik keek naar het drinken. Wat was het? Het zag er uit als cola. Ik rook het was een Bacacotje (Bacardi- cola). Ik nam een slok. Jup Bacacotje. Ik nam een paar slokken toen de deur open ging en de jongens binnen kwamen. “Willen jullie ook wat drinken of meteen beginnen? “ vroeg Carwell die achter de jongens liep. “gelijk beginnen of niet?”¯ vroeg Louis aan mij en Harry. We knikten. “Oke kijk hier kies je een harnas uit en een helm.”¯ Zei Carwell en hij liet het zien. We pakte eren Harnas. Het lukt bij ons alle drie niet om hem goed om te doen. Carwell begon te lachen. “kom hier”¯ en hij liep ons een voor een af. We zette een helm op. “wat willen jullie 2 teams 1 om 2 of ieder voor zich. “ieder voor zich”¯ uitte ik me mening. “je hoort het”¯ zei louis. Carwell toetsen iets in op een computer. Er ging een deur open en we rende naar binnen. Er ging een timer af en toen mochten we beginnen. 3… 2… 1.. er klonk een zoem en het spel was begonnen. Ik rende in de richting waar ik Harry had zien lopen. Zonder veel herrie te maken. Toen hoorde ik achter me heel hoog gegil. Ik draaide me met een ruk om en rende richting de gil. Daar stond Louis. “wat was dat?”¯ vroeg ik. Hij lachte. “ik schrok van me zelf in de spiegel”¯ ik lach in de beuk maar rende alweer weg voordat louis me kon schieten.
We hadden een heerlijk avondje gehad. Ik moest weer naar huis. Moest morgen weer naar school en moest nog met me moeder Skypen. Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 3 was. Toen ben ik met me vader mee naar Engeland, Londen gegaan. Ik ga elke vakantie naar Nederland. Ik heb een paar vrienden daar. En ik Skype 1 keer per week met me moeder. Op dinsdag avond altijd. Volgende week ging ik ook weer naar Nederland voor een paar dagen maar. Ik ga Harry dan denk ik wel missen. Ik moest het hem nog vertellen. Louis zette me af. Harry liep nog even mee. Me vader deed de deur open. “Ik zie jou nog he”¯ zei Harry en hij plantte een kus op me lippen. Ik genoot werkelijk nog van elke zoen. “Harry.. wacht!”¯ zei ik toen hij weg wou lopen. “ik moet je nog wat vertellen.”¯ Hij knikte en liep terug. “wat is er dan?”¯ vroeg hij. “ik heb volgende week vakantie en dan ben ik van vrijdag tot maandag in Nederland.”¯ Zei ik. “Nederland? Wat moet je daar dan?”¯ vroeg hij met een verward gezicht. “Daar woont me moeder”¯ andwoordde ik. “ow.. ja dan is het logisch.. Jammer dan kunnen we elkaar niet zien.”¯ “nee daarom.”¯ “Dan gaan wij donderdag middag een geweldige middag houden of niet?”¯ “ja doen we ik moet nu gaan!”¯ ik drukte nog een heerlijke lange zoen op zijn lippen. En hupte naar binnen. Donderdag wordt een geweldige dag! Ik voel het!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 9 feb 2013 - 15:39:
Wauw!!!! Snel verder!!!!!!


mntdew
mntdew zei op 9 feb 2013 - 13:00:
Verder!!


PeachyFull
PeachyFull zei op 8 feb 2013 - 18:05:
WAUW WAUW! Me gustaaaa <3


1Dlover
1Dlover zei op 8 feb 2013 - 16:17:
super,
snel verder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 8 feb 2013 - 16:04:
Ik voel het ook