Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Give Up » -O4

Never Give Up

8 feb 2013 - 22:17

648

1

188



-O4

Reacties?>> motivatie

‘Skyler’ gilde May. ‘Hee’ begroette ik haar. Ze omhelsde me, we liepen de lokaal binnen en gingen achterin zitten. De les was saai, we leerden elkaar kennen en begonnen heel makkelijk een filmtoets, ‘Ga je mee naar de stad?’ vroeg ik aan May toen we het lokaal uit liepen, ‘Nee, ik ga zingen,’ zei ze. ‘Is goed’ zei ik en liep naar de kamer, ik pakte mijn tas. Opeens kwam Yasmin naar binnen, ‘Blijf uit de buurt van Zayn hij is van mij’ zei ze fel en liep naar de badkamer. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Oke? Ik wou niet in problemen komen met Yasmin. Ik liep naar buiten en keek m me hen, Hoe ga ik ooit naar de stad? ‘Sky toch’ zei een stem. Ik keek om, ‘Skyler’ verbeterde ik hem, ‘Ja, Sky waar moet je heen? Vroeg hij. Zayn zat in zijn auto. ‘Stad’ zei ik. ‘Ik ga ook, kom’ zei hij en gaf me een teken dat ik moest komen, ik liep naar zijn auto. ‘Stap in’ zei hij en keek voor zich uit, Ik opende de portier en stapte twijfelend in zijn Auto. We reden, kon ik hem vertrouwen? Toen we er waren parkeerden we. Ik stapte af en liep, Zayn liep achter me aan. ‘Wat doe je’ vroeg ik. ‘Mag ik niet met je meegaan?’ vroeg hij vriendelijk en kwam naast me lopen, ik liep door totdat ik een verkleed winkel zag staan. Ik liep naar binnen. ‘O, voor het feest’ grijnsde Zayn, ik keek naar de kleding. ‘Waarom ga je niet in zo een sexy zusterpak’ zei Zayn die tussen de kleding keek. ‘Nee, ik ga liever voor mezelf’ zei ik. ‘Ik word vampier’ zei hij en pakte een cape, hij deed hem om. ‘Hoe staat het?’ vroeg hij, ik beet op mijn lip. Zayn knikte, ik pakte een mooi strak zwart jurkje. Ik keek naar de maat, ik wist dat het me zou passen. ‘Ik ga dit passen’ zei ik en liep naar de paskamer. Ik paste de jurk en keek in de spiegel, het stond me goed, perfect, ‘Sky zit je hier’ zei een stem en de gordijnen gingen open. ‘Zayn wat doe je’ zei ik. ‘Staat je goed’ zei hij goedkeurend. Ik voelde dat mijn wangen rood kleurden. ‘Dank je, hup weg’ zei ik en duwde hem de pashokje uit, ik deed de gordijnen weer dicht en trok het jurkje uit. Nadat ik klaar was liep ik naar de hal, ik keek om me heen. Waar was Zayn nou? ‘Zayn’ zei ik zachtjes. ‘Wha, Zaynacula’ zei een stem. Ik keek achter me, Zayn had nepvampier tanden in en zijn cape om, ‘Hoe vind je’ zei hij en deed alsof hij een model was, ‘Cool’ zei ik en liep naar de kassa. ‘Dat word dan 68,90’ zei de kassa vrouw, ik pakte mijn portemonnee. ‘Alsjeblieft’ zei Zayn en had al betaald. ‘Ik kan heus wel zelf betalen’ zei ik fel en pakte de tas met het jurkje er in en liep weg. ‘Sky’ schreeuwde Zayn, ‘Skyler’ verbeterde ik hem, waarom noemde hij me steeds Sky? Ik liep door, ook al moest ik een uur lopen om op school te komen, Ik stopte bij de grote weg, normaal stopte er geen een auto voor de voetgangers. ‘Ej Sky’ schreeuwde iemand, ik keek om waar dat stem vandaan kwam, Zayn zat in zijn glanzende Audi. ‘Kom’ zei hij en gebaarde met zijn hand dat ik moest komen, ik negeerde zijn blik. ‘Doe niet zo net als al die andere bitches’ zei hij. Ik zuchtte, ik wou niet als hun zijn, niet net als Yasmin en Demi. Zuchtend liep ik naar hem toe en stapte in. Zayn glimlachte naar me, Ik keek via het raam naar buiten tot dat de auto stil stond en ik wist dat we er waren stapte ik uit. Zonder wat te zeggen liep ik het gebouw in.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 10 feb 2013 - 14:23:
Leuk! snel verder