Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » I'm A Mom

Degrassi~It's No Big Deal

10 feb 2013 - 10:43

333

0

270



I'm A Mom

Het is nu één dag verder,we hebben The Emmy Awards niet gewonnen.Wat jammer is.Maar ja,goed.Als goed is,moet de tweeling op 12 oktober worden geboren.Hoop maar dat het goed uitkomt.'P,kom je?',vraagt Munro.'Ja,kom,Mun',zeg ik en loop rustig naar beneden.'Wat is er?',vraag ik.'Sam en Justin komen vandaag op bezoek om de dvd te kijken',zegt Munro.'Oh,van seizoen 13?',vraag ik.'Ja',zegt Munro.'Waar zijn Mackenzie,Thomas en Michael?',vraag ik.'Die zijn boodschappen aan het doen en Mackenzie gaat ook nog kleding voor iedereen kopen',zegt Munro.'Oké,bedankt voor de info',zeg ik.Na ongeveer een halfuur komen Sam en Justin.'Zo,we kunnen hem gaan kijken',zegt Sam.Munro pakt de dvd en start hem op.Het begin van de eerste aflevering komt,na ongeveer 20 seconden begint de intro.Ik weet nog dat we de intro gingen filmen.Ik deed de intro met Sam.Die als KC met Destiny ging basketballen.Eli en Clare zaten op een bankje en daarna zag je Tori en Tristan.Ik kan het niet helemaal samen vaten want de aflevering begint.'Munro,bel een taxi',zeg ik.'Ja,P,kom mee',zegt Munro.Er stopt gelijk een taxi.Munro zegt dat we naar het ziekenhuis moeten en de taxi rijd zo snel mogelijk.

Tien uur later
'Munro,kijk',zeg ik.Munro houd het jongetje vast en ik het meisje.'Hoe gaan ze heten?',vraag ik.'Het meisje Drew en het jongetje Collin',zegt Munro.'Ja,dat is leuk',zeg ik.Mackenzie komt snel aan rennen.'En hoe heten me neefjes?',vraagt Mackenzie.'Drew en Collin',zeg ik.'Hallo Drew en Collin Chambers',zegt Mackenzie.'P,ik wou je dit al heel lang vragen',zegt Munro en hij gaat door zijn knieeen.'Wil je met me trouwen?',vervolgt hij.'Natuurlijk,wil ik dat Munro!',zeg ik.'Nu zal het wel op het nieuws komen dat jullie een tweeling hebben',zegt Mackenzie.'Ja,denk het wel en nog een tweeling in Munro's familie',zeg ik.'Ja,dat klopt',zegt Munro.'Ze lijken best wel op elkaar',zegt Mackenzie.'Ja,vind ik ook,heb je kleding gekocht voor ze?',vraag ik.'Ja,dat heb ik zeker',antwoord Mackenzie.'Mooi',zeg ik.We maken een foto met Mackenzie,Drew,Collin,Munro en ik.Michael en Thomas komen er ook snel bij.Nu is het plaatje compleet.

Beetje kort hoofdstuk.
Maar er komt ook nog dat Drew en Collin groter zijn.
Dat Munro en Paige ook ouder zijn.
Dus dat is leuk.
Hopelijk vonden jullie het een leuk einde.
Bedankt voor het lezen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.