Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 014

Drugsdealer [Wolfpack]

10 feb 2013 - 15:49

460

1

288



014

Lily Amora Black

Met zachte voetstappen liep ik over het zand.
La Push Beach was nog mooier dan ik me kon herinneren.
De krachtige golven beukten tegen de rotsen, en lieten een golf van water over me heen komen. Zuchtend haalde ik mijn telefoon uit mijn zak, en keek of die het nog deed. Gelukkig was dat wel het geval.
Aangezien ik toch al nat was, was ik van plan om te gaan zwemmen.
Maar toen viel mijn blik op de klif.
De hoge klif, waaronder scherpe rotsen stonden.
Jake had me altijd vertelt dat ik te jong was om van de klif te springen. Maar nu was ik oud genoeg, vond ik.
Houterig liep ik naar de top van de klif. Met natte kleren aan ging het namelijk erg traag.
Eenmaal boven zat een jongen aan de rand van de klif. Het leek op één van de vrienden van Jake.
Langzaam liet ik me naast hem zakken, en ik zag hem vanuit mijn ooghoeken verbaast opkijken.
'Je bent nat' Concludeerde hij na een tijdje.
Zachtjes lachte ik, en keek naar hem op.
Zijn warrige haar stond schattig, en als je goed keek zag je de kinderlijke trekken in zijn volwassen gezicht. Het was duidelijk dat dit kind niet veel ouder was dan mij.
'Lily' Zei ik toen ik mijn hand uitstak. Het leek me een aardige jongen, die niet zo zou reageren als Jared.
'Seth, ik heb je verhaal gehoord, heftig.'
Ik knikte.
'Ik vind dat Jake overdrijft, hoor. Hij weet niet wat hij zegt.' Verbaasd keek ik naar de jongen. Zette hij zijn vriend nou in de schaduw, voor mij?
'Hij weet niet waarom ik het heb gedaan.'
Hij knikte en keek me aan.
'Heb je het koud?' Zachtjes knikte ik.
Vertwijfelend sloeg hij een arm om me heen, en trok me tegen zich aan. Hij was lekker warm, en het voelde meteen al vertrouwd.
'Wat deed je hier eigenlijk op de klif?' Hij mompelde het, maar ik verstond het toch.
'Kan ik ook aan jou vragen?' Ik porde hem plagend in zijn buik, maar hij leek er weinig van te voelen.
'Jake in zes talen uitschelden, jij?' Verbaasd keek ik naar de jongen.
Jake uitschelden? Was dat wel zo'n goed idee?
'Ik wilde gaan springen, ga je mee?' Ik sprong al op, ten teke dat ik het meende, en keek hem vragend aan.
Hij knikte en kwam ook overeind.
Ik trok mijn shirt over mijn hoofd, en Seth staarde me met open ogen aan.
'Staren is onbeleefd, Seth!'
Met een klap klapte hij zijn mond weer dicht en liep naar me toe. Hij pakte mijn hand en kneep er zacht in.
Ik knikte en liep naar de rand.
Met een kreetje liet ik mezelf van de klif vallen, en kwam even later met een plons het water in. Het koude water, lieten me rillen, maar al snel werd ik tegen een warme borst gedrukt.
Seth had me vastgepakt.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 11 feb 2013 - 14:54:
Alweer een mooi hoofdstuk.
Snel verder!!!

Xxx