Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Thirty Nine

WebAddiction

12 feb 2013 - 15:06

555

0

184



Try Or You'll Never Know ~ Thirty Nine

en het Ruby mysterie wordt opgelost!! houden jullie nu van me? later in het verhaal komt terug waarom en hoe en wie en wat en al die zooi. ENJOY READING!!

‘Je hebt serieus de trainer van je broer uitgescholden?’vroeg Ellen verbaasd. ‘Oke, er zijn meerdere dingen nieuw in dit verhaal. Waarom heb je me nooit verteld waarom je zoveel lef hebt?’Niall gaf antwoord voor zijn vriendinnetje.
‘Nou, feitelijk gezien heeft ze niet zoveel lef.’
‘En bedankt.’mompelde Zoey, maar ze glimlachte ten teken dat Niall helemaal gelijk had.
‘Sorry Z, maar het is de waarheid! Maar goed, als Z vind dat iets niet eerlijk is flipt ze uit. Alleen dan. Voor de rest heeft ze net zoveel lef als ik.’
‘Twee dingen worden me nu duidelijk.’vatte Ellen samen. ‘Niall heeft evenveel lef als Zoey. Behoorlijk veel lef als je bekijkt wat jullie allemaal al bereikt hebben, en Niall heeft een persoonlijke bijnaam voor Zoey! Is dit niet schattig?’Het publiek begon te juichen.
‘Vandaar dat we Zo geen Z mochten noemen.’grinnikte Louis.
‘Are you cheating on me?’gilde Harry gefrustreerd.
‘Natuurlijk niet! Je bent nog steeds de enige voor me!’gilde Louis terug.
‘Dan ben je te laat want ik ga al met Diana!’gilde Harry terug.
‘Willen jullie mij er buiten laten? Ik weet hoe jullie kibbelen en ik wil graag heel blijven.’reageerde Diana nuchter.
‘Ha! Je bent zonet gedumpt!’krijste Louis. Hij begon enorm blij op de bank heen en weer te springen.
‘Diana, doe me dit niet aan! Ik heb je nodig om Louis jaloers te maken!’gilde Harry weer.
‘Hoe komt het dat wij nog steeds leven.’vroeg Zayn oppervlakkig aan Liam.
‘Geen idee.’antwoordde die.
‘Zullen we weer verder gaan?’stelde Joy voor.
‘Als jullie het niet erg vinden wil ik nog een ding weten.’
‘Vraag maar Ellen.’glimlachte Zoey.
‘Waarom is Ruby hier niet? Luister, ik weet het al, maar misschien helpt het als jullie er over praten.’Niall pakte Zoey’s hand extra stevig vast. Louis en Harry stopten met kibbelen en namen Diana en Joy in een knuffel.
‘Ze heeft zelfmoord gepleegd.’zei Diana met een gebroken stem.
‘Dit is een goed moment om jullie nieuwe tattoos te laten zien.’zei Zayn. Hij probeerde zich groot te houden, maar dat lukte niet helemaal. Hij was degene van One Direction waarmee Ruby het closete was geweest. Het zat hem nog steeds dwars dat ze hem niet om hulp had gevraagd. Diana, Joy en Zoey knikten. Ze deden allemaal hun sneakers uit en lieten hun enkels zien. Er stond een oneindigheidsteken met de naam Ruby erin. Het was doodstil. Je kon een speld horen vallen.
‘Zullen we verder gaan?’vroeg Ellen. Ze wist dat ze een gevoelig onderwerp had aangesneden.
‘Dit stuk kan ik wel vertellen!’riep Niall gemaakt vrolijk.
‘Ik dacht het toch niet Nialler, jullie komen later pas in het verhaal. Het blijft ons verhaal honey.’zei Zoey.
‘Mag ik eerst mijn schoenen aan doen?’vroeg Diana.
‘Dat gaan jullie niet doen!’protesteerden Louis en Harry. ‘Dat doen wij wel.’Gedrieën haalden we onze schouders op. Waarom ook niet? Na een boel gepruts hadden we allemaal onze schoenen aan.
‘Zo jammer dat jullie niet gay zijn, jullie zouden een perfect stel zijn.’verzuchte Diana.
‘Maar we zijn een stel!’jammerde Louis. ‘Hij is mijn carrotmate!’Hiermee verwees hij naar een grap uit de X Factor tijd van de jongens.
‘Ik zal verder gaan voordat die twee naar Vegas gaan en stiekem trouwen.’verzuchtte Zoey. ‘Ik sla een stukje over aangezien het behoorlijk oninteressant is.’zei ze, en ze begon te vertellen over de laatste auditie voor de live shows.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.