Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Choices » Chapter 2

Choices

12 feb 2013 - 14:19

567

1

237



Chapter 2

'Ik ben Emma.'

'Hoi Emma, ik ben Zayn.' De jongen gaat naast me op het muurtje zitten.

Zayn kijkt me doortastend aan. Snel kijk ik de andere kant op. Ik vraag me af wie deze jongen is, ik heb hem nog nooit eerder gezien. 'Wat doe je hier?' vraag ik, ook in de hoop dat hij ophoudt met staren. Ik voel me erg bekeken en het maakt me ongemakkelijk.

Zayn lacht. 'Wat ik hier doe? Hetzelfde als jij.'

'Ik bedoel waar je Liam en Harry van kent.' Ik besef dat mijn vraag van net er wel erg vijandig en dom uitkwam.

'Ik ben hier met een vriend van me, die Liam goed kent.' Zayn glimlacht. 'Blijf hier, dan ga ik even wat drinken halen voor ons.' Voordat ik kan reageren is hij al verdwenen.

'Zo.' Veel tijd om na te denken over wat me allemaal overkomt heb ik niet, binnen minder dan een minuut is Zayn weer terug. Hij geeft me een mixdrankje.

'Wij moeten echt een keer wat gaan drinken samen.' Zayn kijkt me triomantelijk aan.

'Doen we nu toch?' floep ik eruit.

Zayn grijnst. 'Je bent ook nog grappig.'

'Ook nog?' vraag ik verbaasd.

'Ja je bent ook erg knap.' Zayn knipoogt naar me.

'Uh, bedankt.' Ik nip van mijn mixdrankje en weet even niet wat ik moet zeggen.

'Emma?' hoor ik plots een stem roepen. Ik kijk om me heen, zoekend naar waar de stem vandaan kwam. In de verte zie ik Harry aan komen lopen. 'Oh, het is Harry.' zeg ik. 'Mijn beste vriend.' Terwijl ik het zeg, vraag ik me af waarom ik dit aan Zayn vertel.

'Harry? Jouw beste vriend?'

'Ja, hoezo? Is dat zo gek?' Ik sta op om naar Harry toe te lopen.

'Nee, niks.' zegt Zayn, maar ik hoor een klein lachje tussendoor.

Zonder iets te zeggen loop ik weg van Zayn, naar Harry toe. Hij kijkt me bezorgd aan. 'Ik heb overal al naar je gezocht.' zegt hij.

'Nou hier ben ik.'

'Wat was je aan het doen?'

'Aan het praten met een jongen, Zayn heet hij.'

'Je was aan het praten met Zayn, Zayn Malik?' Harry reageert boos. 'Was hij gemeen tegen je?'

'Gemeen tegen me? Nee hoor.' Ik lach en pak Harrys hand. 'Waarom reageer je zo boos?'

Harry slaat mijn hand weg. 'Niks, laat maar.' Hij draait zich om en wil weglopen, maar ik ren snel achter hem aan en ga voor hem staan. 'Harry, kom op, wat is er?'

'EMMA, hier ben je!' Een gillende Sofie springt me plots op de hals. 'Ik heb gezoend met Liam.' Met een grote grijns kijkt ze me aan. 'Het was geweldig, hij is zo leuk!' Dan ziet ze Harry, en ook hij krijgt een knuffel van Sofie. Dit maakt ook Harry weer aan het lachen. 'Eindelijk.' zegt hij lachend. Sofie laat hem los en gaat naast ons staan. 'Wat waren jullie trouwens serieus in gesprek.'

'Serieus?' zegt Harry. 'We waren gewoon aan het praten toch Em.'

Ik knik en glimlach naar hem, ik ben blij dat hij weer normaal doet.

'Kom Emma, we gaan dansen.' zegt Sofie. 'Ga je mee Harry?'

Harry schud zijn hoofd. 'Ik ga Liam even opzoeken.' Sofie pakt mijn hand en sleept me mee naar de dansvloer.

Terwijl we los gaan heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt. Ik draai me om naar rechts en daar zie ik twee ogen die op mij gericht zijn. Het zijn de ogen van Zayn.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 12 feb 2013 - 19:43:
Wow! Dit is echt goed!!!!! Ik ga snel verder lezen