Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Choices » Chapter 3

Choices

12 feb 2013 - 14:20

389

1

212



Chapter 3

'Kom eens.' winkt hij naar me, maar ik draai me snel weer terug naar Sofie. Hopend dat zij niets heeft gezien.

Het is echter al te laat. 'Wow, wie is dat?' vraagt ze aan me.

'Zayn, ik heb net even met hem gepraat.' antwoord ik.

'Hij gebaart dat je moet komen.' zegt Sofie blij. Ze geeft me een duwtje richting Zayn.

'Soof, nee.' stribbel ik nog tegen. Helaas heeft Zayn al door dat ik zijn kant op kom, dus er is geen ontkomen meer aan.

'Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?' vraagt hij als ik naast hem sta.

'Welke vraag?'

'Wanneer wij wat gaan drinken samen?' Zayn haalt zijn hand door zijn kuif.

'Geen idee.' antwoord ik, even niet wetende wat ik moet zeggen. Hij maakt zeker een bepaalde indruk op me, maar normaal zou een jongen als Zayn nooit mijn type zijn. Ook de reactie van Harry speelt een rol, hij leek niet heel enthousiast te zijn over Zayn.

'Kom op, geef me op zijn minst je nummer.' Zayn neemt een stap naar voren en staat nu vlak voor me. Ik voel zijn warme adem in mijn gezicht. Zijn puppyogen kijken me smekend aan.

'Vooruit.' zeg ik met een glimlach. Deze blik kan ik niet weerstaan. 'Geef me je mobiel, dan zet ik mijn nummer er in.' Zayn pakt met een tevreden gezicht zijn mobiel uit zijn broekzak en geeft hem aan me. Als ik mijn nummer in zijn contacten heb gezet en zijn mobiel terug geef loopt Zayn weg.

'Ik sms je.' zegt hij terwijl hij nog over zijn schouder kijkt. Ik knik en wil wat terugzeggen maar Zayn is al verdwenen in de menigte.

'Wow.' zegt Sofie die plots weer voor me staat. 'Wow.' herhaalt ze nog een keer.

'Wat?' Ik kijk haar aan met mijn 'doe normaal' blik. 'Heb je de hele tijd staan kijken?'

'Ja.' zegt Sofie triomfantelijk. 'Hij vindt je leuk, dat straalt er van af.'

'Mm.' mompel ik.

'Daar is Liam.' Ik ben blij dat Sofie van onderwerp veranderd. We lopen samen naar Liam toe en ik vind het grappig om te zien hoe ongemakkelijk ze naast elkaar staan. Terwijl we met zijn drieen staan te dansen betrap ik me er een paar keer op dat mijn ogen op zoek zijn naar die mysterieuze jongen. Zayn. Hij doet blijkbaar toch meer met me dan ik zelf dacht.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 12 feb 2013 - 19:45:
Zayn Malik Je mag niet aandringen op iets Geweldig verhaal!!!