Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me, Edward. » Chapter 4: First day @ School part 2

Bite me, Edward.

31 maart 2009 - 23:55

658

0

291



Chapter 4: First day @ School part 2

Part 2.

"Stom wijf! Ik weet wat je wilt bereiken en het gaat je niet lukken! Hij is van mij!" roept ze haast hysterisch. "Vieze verraadster! Ga naar die Jacob van je! Hij wil je vast wel, of misschien heeft hij je al." zeg ik beheerst. "Grafkind, loop naar Alaska! Of nee, ga je familie zoeken!" zegt ze en draait zich om om weg te lopen. Ik spring op en grijp haar schouder vast. "Luister! Ik kan heel aardig tegen je gaan doen als je me mijn gang laat gaan. Maar haal mijn familie er niet bij! En ik weet ook dat je met die weerwolf van je hebt gezoend! Je verdient Edward niet en dat weet je!" sis ik als ik me groot maak en nog hoger boven haar uitsteek. Ze duwd me hard zodat ik bijna op de tafel val. Mike Newton loopt toevallig langs en met mijn gave deponeer ik zijn dienblad over Bella's rug. Ik ga rustig wéér naast Edward zitten. Mike blijft zijn excuses aanbieden en bied Bella aan om mee te gaan met hem zodat hij haar shirt kan schoon maken. Bella stemt in en samen lopen ze de overvolle aula uit. Dan schiet ik in de lach. "Dat was grappig uiteindelijk!" giechel ik. Edward schud afkeurend zijn hooft. "Nee dat was niet grappig! Mary! Je hebt manieren geleerd, en hoe kwam dat dienblad ineens op Bella's rug?" informeerd hij. "Misschien haat Newton haar wel?" zeg ik verveelt. "De jongen heeft een crush op haar!" vuurt hij terug. Een laag gegrom komt uit mijn keel. "Dan was het gewoon een vet ongeluk." zeg ik nuchter. Hij zucht en zijn blik verzacht ietwat. "Soms weet ik echt niet wat ik met je aanmoet." zucht hij. Ik grinnik en sla voor de grap mijn armen om hem heen. Rosalie en Alice seinen naar me dat ik mee moet komen. Ik loop achter de twee pleegzusjes aan. "Gave actie! Goed plan trouwens! Vooral dat laatste! Mijn broertje verdient haar niet!" rateld Rosalie. Alice snoert haar de mond. "Waarom deed je dat? Bella is aardig! En je gaat me nu toch niet vertellen dat je het deed uit eigen best wil, kom op Hollingsworth spil it!" preekt Alice me, al klonk dat laatste erg enthousiast. "Oké, dus gister toen jullie aan het jagen waren. Ging ik piano spelen, en ik zong gewoon erbij, en ik had dus niet in de gaten dat Edward daar al een tijdje stond, en toen begon ik te huilen en ik weet niet hoe het kan Rose, maar ik begon te huilen! En toen ik uiteindelijk klaar was merkte ik hem pas op en hij kwam naast me zitten en troostte me en toen pas besefte ik hoeveel ik hem heb gemist en hoeveel ik nog steeds van hem houd." zucht ik. Alice en Rose kijken me medelevend aan. "Ik snap nu je hele plan, maar ik help jou niet, maar ik help Bella ook niet." zegt Alice met haar lieve geruststellende stem. Ik knik begrijpend. "Ik help je wel hoor Mary." zegt Rosalie dan. Ik knik en Alice zucht. "Dat moeten ze zelf oplossen Rosalie." prevelt Alice. "Ik vind van niet, Edward past veel beter bij Mary als bij Bella." fluisterd ze. Alice zucht. "Maar alsnog." En ze loopt weg, naar haar les. Ik kijk opmijn rooster en zie dat ik spaans heb. Ik loop de klas binnen en Bella gaat stug naast een meisje zitten. Ik loop arogant de klas in en langs haar en ga langs Edward zitten. "Waar hadden jullie het over in de WC's?" vraagt hij meteen nieuwsgierig. Ik grijns. "Dat is iets wat voor altijd op de meiden WC zal blijven." grinnik ik. Hij kijkt me met ene droog gezicht aan en pakt dan zijn boeken. Ik geef nog snel het briefje aan de man en loop weer terug. Bella steekt haar voet uit en ik spring er behendig overheen. "Nice try, volgende keer beter." sis ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.