Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Choices » Chapter 5

Choices

12 feb 2013 - 20:58

445

4

221



Chapter 5

Wanneer ik thuis ben loop ik gelijk naar mijn kamer. Ik moet iemand vertellen over de 'date' die ik net gehad heb. Ik pak mijn mobiel en besluit Sofie te bellen, in de hoop dat ze al weer terug is van Liam. Wanneer ik de telefoon een keer heb over laten gaan gaat echter de bel. Ik klik de uitgaande oproep snel weer weg en ik loop naar de voordeur. Als ik die open zie ik dat Harry voor de deur staat.

'Harry, wat doe jij hier?' vraag ik verbaasd. Maar hij duwt me aan de kant en loopt langs me heen naar binnen. 'Is er wat?' Ik kijk hem vragend aan want ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.

'Je had een afspraak met Zayn?' Harry kijkt me aan met zijn boze blik. Ik kan de woede van zijn gezicht af lezen.

'Doe eens rustig.' zeg ik, in de hoop dat hij iets afkoelt.

'Eerst antwoord op mijn vraag.' Deze Harry verrast me. Hij is niet vaak boos op me, en zo'n boze Harry heb ik al helemaal nooit gezien. Ik vraag me af wat hem zo woedend maakt.

'Ja, dat heb ik. Hoe weet je dat?'

'Een vriend van me heeft jullie gezien.'

'Oke. En dat maakt je zo boos?' Ik kijk hem aan.

'Zayn is gewoon niks voor jou.'

'Harry, kom op.' zeg ik. 'Je kent hem amper, hoe kan je dat nou weten?'

'Hij is fout Emma, hij gebruikt meisjes.' Ik begin te lachen om deze verontschuldiging. Oke, Zayn was niet de braafste jongen die ik ooit had ontmoet, en een uur geleden ben ik nog boos bij hem weggelopen, maar hij was niet 'fout'. Hij was gewoon zeker van zichzelf.

'Hoe weet je dat nou weer?' vraag ik hem dan.

'Van verhalen. Alsjeblieft Emma, ga niet met hem om.'

'Harry, jij kan niet beslissen met wie ik wel of niet om ga.' antwoord ik. Het verbaast mezelf dat ik voor de jongen op kom, die ik een uur geleden nog 'haatte', maar het gaat vanzelf.

'Als je met Zayn blijft omgaan hoef ik je niet meer te zien.' schreeuwt Harry.

'Doe normaal.' schreeuw ik terug. 'Ik herken je niet zo Harry.'

'Dus je kiest voor hem?' Harry kijkt me vol woede aan. Het doet me pijn om hem zo te zien.

'Ik kies voor niemand.' zeg ik. Dan loopt Harry naar de voordeur. 'Bekijk het maar' roept hij terwijl hij wegloopt en de deur achter zich dicht smijt.
Ik voel een traan over mijn wang heen glijden en besef dat ik iemand nodig heb nu. Ik besluit de eerste persoon die in me opkomt een berichtje te sturen.

- Zie ik je zometeen in het park? Alsjeblieft? -


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 11 mei 2013 - 19:54:
Wauw! Snel veder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 16 feb 2013 - 22:18:
Ik denk dat ze het naar Zayn stuurt.
Sorry dat ik nu pas het verhaal lees, maar ik vind het een leuk verhaal.
Zou je het willen zeggen als je een nieuw hoofdstuk hebt?
Want ik volg


1Dlover
1Dlover zei op 12 feb 2013 - 22:15:
Omg zo goed!


fallinlove
fallinlove zei op 12 feb 2013 - 20:59:
Wow! Snel verder dit is echt goed