Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->10 gezeik

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

27 juli 2013 - 13:22

1036

4

578



--->10 gezeik

Tips en opmerkingen altijd welkom!

Ik had een super leuk gesprek gehad met me moeder. ik mocht natuurlijk niks over Harry zeggen maar ik had met haar afgesproken om zaterdag met haar te kijken. Ik vond het best wel jammer dat ik niet met Harry kon kijken. Hij had voor gesteld om vlak daarna te Skypen want dan had hij het nog niet gezien. Maar dan is het gevoel toch anders.
Godzijdank had ik vrijdag vrij. want Donderdag avond zouden we naar een club gaan met zijn alle. Danielle ging dit keer ook mee. Harry had me uitgelegd dat zij en Liam een knipperlicht relatie hadden. Dat ze zich er niet mee bemoeide want Liam was heel kwetsbaar over Danielle. Dus dat was ik dan ook niet van plan.

Het was al bijna zover nog een half uurtje en ik was uit en ging ik weer Harry ik had hem niet meer gezien . Veeeeel te lang dus. maatschappijleer.. Pfff als er een nog saaier vak bestond.. `

Ik had nog nooit zo snel gefietst maar ik was er hoor bij het complex. ik had me fiets nog niet neer gezet of Louis vloog me aan. "haaai!!!!" schreeuwde hij. "hee" antwoorde ik terug. "ik moet jou even hebben voor je naar binnen gaat" Zei hij. ik knikte. "ik heb dat gedoe voor Harry geregeld. volgende week dinsdag komen naar een studio en stuk of 50 fans en dan nemen we een clip op. Niall heeft een geweldig nummer geschreven wat zij dan gaan zingen en jij komt dan op het eind en doet een lief dingentje." "wouw dat klinkt super vet! hoe heet dat nummer?" "Magic het gaat ongeveel zo: "couse you have got this spell on me, i dont know what to believe, kiss you once now i cant leave, couse everything you do is magic oh. everything you do is magic." Zong hij. "wouw super mooi thanks!!!" zei ik overrompelt en gaf Louis een knuffel. Na nog wat gepraat te hebben over de details liepen we naar binnen. Harry is aan de telefoon ik denk dat hij met een interview bezig was op de radio zo klonk het tenminste. Hij had me nog niet gezien hij stond met zijn rug naar me toe. Ik liep naar de keuken achter Louis aan. Niall was zoals gewoonlijk druk aan het eten. Ik vloog hem van achter aan. “Dat nummer! Zo erg dankjewelll!!!”¯ schreeuwde ik in zijn oor. “graag gedaan hoor!”¯ zei hij met volle mond. “wil je wat?”¯ Vroeg Louis die met zijn neus in de koelkast stond. “cola ofso”¯ zei ik. Opeens voel ik hele zachte grote handen op me ogen. “haai schat!”¯ zei ik. Ik draaide me hoofd en keek recht in de groene ogen waar ik stapel op was. Hij gaf me een heerlijk zoen. Hij kon zo ontzettend lekker zoenen. Ik genoot werkelijke van elke zoen. “zin in vanavond?’ vroeg ik. Harry knikte heftig. “its gonna be a special night”¯ zei hij. Ik wist meteen wat er ging gebeuren behalve uit gaan. Ik keek hem grinnikend aan. En we lachte. “doe niet zo eng met die geheim taal!”¯ zei Niall verward. “snap dat dan ze gaan het doen!”¯ zei Louis terwijl hij met zij handen door het haar van Niall ging. En we begonnen met zijn vieren te lachen. Ik pakte me cola die Louis voor hield en we liepen naar de woonkamer. “ik heb wel zin om Danielle te ontmoeten.”¯ Zei ik toen ik op de bank neer plofte. “is ze wel aardig?’ “het is een moeilijke persoonlijkheid maar ze is wel heel lief enzo hoor”¯ zei Zayn die er bij was komen zitten. Liam komt naar beneden gelopen “Boys Paul komt zo hij moet even wat bespreken.”¯ Zei hij. “ow hee Emily. Hij is niet echt blij.”¯ Zei hij. “wat is er dan?”¯ Vroeg Niall die ook binnen was gelopen. “gewoon gezeik van hem.”¯ En Liam ploften op de bank. “kunnen hem niet gewoon ontslaan?”¯ voeg Louis. “ja nou weet je wat het is. Hij heeft ons tot de top gebracht toch. Hij is wel echt goed.”¯ Antwoorde Zayn op Louis zijn vraag. “maar daar hebben we het nog wel over oke?”¯ zei Harry die overduidelijk geen zin in gezeik had. “kom wij gaan even naar het park oke?”¯ vroeg hij aan mij en zonder dat ik kon reageren trok hij me van de bank. “wat is er nou allemaal aan de hand waarom ben je zo opgefokt?”¯ vroeg ik toen we buiten stond. “Altijd dat gezeik van Paul wordt er dood ziek van. We kunnen nooit eens wat goed doen in zijn ogen. Wij willen ons zelf gewoon zijn en hij vind van niet. Zelf sommige fans zeggen het: ‘we willen die speelse jongens van de X factor terug.’”¯ Zei hij. Ik stopte. “waarom bespreek je het dan niet met hem?”¯ zei ik. “ja uuh… weet niet eigenlijk.”¯ “nou doe dat dan eerst eens. Probeer er samen uit te komen. Blijf rustig maar dat kan jij wel. Wand wat Zayn zei hij is heel goed.”¯ Harry knikte. “Maare nu wil ik het niet meer over hem hebben. Ik ga je missen van het weekend”¯ zei hij en pakte me vast. “ik jou ook schat”¯ en we zoende. Na een tijdje gelopen te hebben werd Harry gebeld hij moest terug dus gingen we maar terug. Toen we aan kwamen werd ik door Paul weg gestuurd dus ik ging maar met een laptop op Harry`s kamer zitten. Zeker 2 uur hebben ze gepraat af en toe hoorde ik Paul schreeuwen en ook Zayn hoorde ik wel eens toen Harry zijn kamer in kwam. “en?”¯ vroeg ik. Hij zuchtte. “hij was boos want we waren weer eens kinderachtig genoemd. Maar hij begreep ons ook wel. We gaan er dus aan werken.”¯ “nou dat is toch goed?”¯ zei ik. Hij knikte. “Nou ja dan ga ik maar een keertje beginnen met koken”¯ zei hij al wat vrolijker. “ik help!”¯ riep ik en ik rende naar beneden. Harry rende achter me aan mooi dan was hij tenminste weer vrolijk. “wat gaan we maken?”¯ vroeg ik toen ik in de keuken stond. “lasagne!”¯ werd er vanuit de woonkamer geschreeuwd het was Niall. Ik keek Harry aan en we begonnen met de lasagne.


Reacties:


mntdew
mntdew zei op 23 feb 2013 - 21:12:
Snel verder!!!


fallinlove
fallinlove zei op 18 feb 2013 - 19:44:
Leuk!!! Snel verder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 17 feb 2013 - 22:27:
Hahaha ik zie Niall al helemaal zitten de eerste keer zit hij met zijn hoofd voorover gebogen aan tafel, en de tweede keer zit hij met een been over zijn andere been geslagen zidat je een driehoek krijgt en een arm over de leuning van de bank.


1Dlover
1Dlover zei op 17 feb 2013 - 20:48:
leuk!
snel verder!