Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Keep youre head up babe. » Keep youre head up babe.

Keep youre head up babe.

18 feb 2013 - 16:42

302

4

161



Keep youre head up babe.

x

Ik ben all vroeg uit de veren vandaag,ik stap uit mijn bed,die in een grootte licht groene kamer staat met aan de rechter kant een bureau en daarnaast een make-up tafeltje,aan de linkerkant een grootte kast, in het midden van de kamer lag een groot blauw kleed.Snel nam ik een douche,droog me af en loop naar me kamer.Uit de kast pak ik een zwarte spijkerbroek en een licht roze trui doe alles snel aan en loop naar mijn make-up tafel.Ik doe een doorzichtige lippen balsem en verder niks houd niet van die troep.Ik pak een ketting met een groot hart eraan.Ik pak een muts en doe hem op,door de kanker ben ik all mijn haar verloren waar ik helemaal gek op was,ik weet nog dat ik het in een vlechtje deed of los of in een staartje met bloemetjes er in tja dat was toen en nu is nu DUS DENK IK NIET AAN DIE TIJD,ik smijt een beeldje van mijn tafeltje. Ger ik was weer eens uiteenbarst. Snel ga ik naar beneden ''waar bleef je nou zo kom je nog te laat zij mijn moeder streng'',nou en kan mij het schelen. Pfff weer eens chagrijnig zeker,weet ik veel.Ik pak mijn tas,doe mijn jas en schoenen aan en ga de voordeur uit naar mijn fiets.Ik rij naar school en eet tegelijk een appel.Aangekomen gooi ik mijn fiets in de stalling en ga naar binnen,naar mijn klas ik had wiskunde saai dus.''Mevrouw Hamilton u bent te laat ''o egt wat jammer zeg had ik die o zo interessante uitleg van u niet gehoord zij ik sarcastisch''.Ja ja het zal wel ga nou maar zitten.Naar de les had ik nog Bio en Drama.Toen de school uit was zocht ik mijn fiets op,O ***** schreeuwde ik mijn stomme band is lek,Dat werd dat pokken eind lopen!


Reacties:


doyoulovemex
doyoulovemex zei op 19 feb 2013 - 16:24:
cool snel verder klinkt goed XD


candyXbar
candyXbar zei op 18 feb 2013 - 20:19:
Hmm, interessant, dus ze heeft kanker hmm, een gevoelig onderwerp. Ke interpunctie en grammatica klopt hier en daar niet achja, Snel verder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 18 feb 2013 - 16:54:
Ps. Het is keep YOUR head up, babe


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 18 feb 2013 - 16:52:
Het ligt niet aan het verhaal, maar aan mijn leven.
Mijn tante is namelijk overleden aan kanker, dus ik wil dit verhaal liever niet lezen. Sorry