Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » love can change your life *finished* » hoofdstuk 13

love can change your life *finished*

20 feb 2013 - 15:59

1512

3

337



hoofdstuk 13

. oke ik begrijp jou echt niet, eerst haat je hem en nu hou je van hem! Wat is het nu! Zegt pia. Ik weet het even niet meer, het enige wat ik nu wil is louis terug zodat we kunnen praten, zeg ik. waarom bel je die vince dan niet? Bedenkt maja ineens. Ik heb zijn nummer toch niet! Roep ik. maar louis wel! Zegt ze. Ik spring op en ren naar louis mobiel. Ik zoek tussen zijn contacten. Hebbes! Roep ik. bel! Snel! Roepen pia en maja. Ik bel het nummer. Ik hoor hem 6 keer overgaan. En daarna.. Dit is de voicemail van: heeey vince en lou hier!! Je kunt ons nu niet bereiken want we zijn te druk met feesten en meiden!! Spreek maar in als je denkt belangrijk te zijn! hoor ik. piieeeppp. Louis kom naar huis ik maak me zorgen en ik wil met je praten ik ...ik hou van je, zeg ik moet moeite en hang op. Vince maakt jullie relatie kapot! Roept pia. Weet ik, zeg ik zacht en trek mijn jas aan. Waar ga je heen? Vraagt maja. Louis zoeken! Zeg ik vastbesloten.
Ik trek maja en pia mee. We hebben half londen afgezocht en niks gevonden waar wil je nog gaan kijken! zegt maja boos. De disco van eergisteren! Roep ik. ik stap naar binnen. Kijk snel de zaal rond. Mijn oog valt op een jongen aan de bar. Het is vince! Maar waar is louis. Kwaad en kokend van woede storm ik op vince af gevolgd door maja en pia. Ik pak vince bij zijn trui en schreeuw recht in zijn gezicht; waar WAAR IS LOUIS! Ik wist dat je terug zou komen voor mij, zegt hij. ik ruik de alcohol uit zijn mond. Je weet goed wat ik bedoel nog een keer; waar is louis! Herhaal ik. die heb achtergelaten in strip club! Hij had het erg naar zijn zin daar! Zegt hij. ik laat hem los. wat.. wat.. ik.. maar. Ik ren naar buiten. Ik ga op het trapje voor de ingang zitten. Verrader! Roep ik. hoe kan hij me dit aandoen! Ik voel een hand op mijn schouder. Ik heb het adres we gaan er onmiddellijk heen! Zegt pia en sleurt me in een taxi die ons naar de strip club brengt. De hele rit is een waas ik heb alleen maar gedacht aan louis in de strip club die word bereden door prostituees. Erger kan het toch niet. we zijn er, zegt maja opeens en maakt het portier open. Ik kijk angstig naar het gebouw. Net een fabriek waar ze loly's maken! Grapt maja. Ik kan er niet mee lachen dus zet de voet naar de voordeur. Ik word meteen tegengehouden door een brede man met een zonnebril. Ik was de enige hier die 16 was dus alleen ik mocht naar binnen. Mijn ogen vallen daar gelijk op de palen en half naakte vrouwen die er aan hingen ik zoek meteen naar louis. Hebbes! Zeg ik en loop er op af. ik ga naast hem zitten. Dat mensen het leuk vinden om hier naar te kijken! zeg ik tegen hem. Hij kijkt opzij. Shit! Komt er uit zijn mond. Dacht je echt dat je hier zomaar naar toe kon gaan, EERST ZOEN JE MET IEMAND IN DE DISCO NU ZIT JE HIER! Waarom doe je me dit aan! Waar heb ik dit aan verdient! Roep ik. ik had je wel anders ingeschat, voeg ik er nog aan toe en loop weg. Ik heb de nijging om achterom te kijken maar doe het toch niet. ik loop weer langs de brede man. Ik voel zijn ogen in mijn rug branden als ik weg loop. En was hij er? Vraagt maja meteen nadat ik de deur achter me dicht heb laten vallen. Ik knik voorzichtig en stap de taxi van net weer in. Ik heb pia en maja nog nooit zo zien kijken. het leek alsof ze geschokt waren maar tegelijkertijd me ook niet geloofde. Ze stappen beide ook in en knuffelen me haast fijn. Ik had dit nooit verwacht van hem hij leek zo lief en gevoelig, verteld pia. Tja… niet iedereen is wie hij lijkt, antwoord ik en kijk naar beneden. Ik heb me nog nooit zo gevoeld. Het verstoten gevoel van gisteren is inmiddels verandert in een pijnlijk verlaten en gebroken hart. Kunnen we iets voor je doen? Vraagt pia. Nee ik kan even niet meer denken, snik ik. de taxi stopt voor het huis van louis en mij. Ik stap uit. Pia en maja zouden in een hotel overnachten dus zij reden door. Ik wil niet naar binnen maar zou wel moeten. Ik kan nergens anders heen. Als ik de sleutel in het gat wil steken laat ik hem vallen. Ik wil hem oprapen maar iemand is me voor. Ik kijk op. Het is niall. Wat komt die hier doen. Hij pakt me vast en fluistert; maak je geen zorgen ik laat je niet zitten zoals lou deed. Hij laat me los en opent de deur. Ik wil niet naar binnen! Protesteer ik. waar wil je anders heen? Vraagt hij. ik haal mijn schouders op. Oke dan pak je spullen dan mag je met mij mee! geeft hij als oplossing. Ik geef hem een knuffel en pak zo snel mogelijk mijn koffer met een deel kleren. Ik leg een briefje op de keukentafel met daarop: denk maar na over wat je hebt gedaan, als je me nog terug wil kom je me maar halen! BEN JE KLAAR! Roept niall. Ja ik kom wacht nog even! Roep ik terug. Ik doe mijn oorbellen uit. Je gaf me deze en je kan ze terug krijgen, fluister ik en leg ze naast het briefje. Ik pak mijn koffer en trek die achter me aan. ik ben er klaar voor, zeg ik en trek de deur achter me dicht. Niall maakt het portier open. Stap in prinses! Lacht hij. niet overdrijven! Waarschuw ik en stap in. Niall legt mijn koffer in de bak en stapt zelf ook in.

Halverwege de rit naar niall's huis sms't iemand me. Het spijt me ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld je vraagt je vast af waarom doe je me dit aan, nou dat weet ik zelf ook niet. xlou. Staat er. Bekijk het je zeg ik en druk de sms weg. Wie was het? Vraagt niall. Louis zo triest is hij ook wel weer dat hij niet eens kan bellen, antwoord ik. je verdient veel beter, maak je geen zorgen je prins wacht ergens op je! Verzekert hij me. Ik hoop het, zeg ik afgeleid door een duif op de weg. Ik meen het waarschijnlijk is hij dichterbij dan dat je denkt! Komt er nog achteraan. Er verschijnt eindelijk weer een lach op mijn gezicht. Misschien is mijn leven dan nog niet verpest, er is altijd nog een sprankje hoop toch? Het voelt goed dat er iemand om me geeft. Ik dacht dat ik er alleen voor zou staan. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. niall zet de radio aan. ik probeer te ontcijferen welk nummer opstaat. Volgens mij elvis maar ik kan het niet helemaal tuisbrengen. Ik draai het volume hoger. Ja het is elvis. Niall? Vraag ik. ja, is er iets? Antwoord hij meteen. Nou ik wou je alleen bedanken, leg ik uit. Waarvoor? Vraagt hij. dit! Dat ik met je mee mag! Antwoord ik blij. Bedank me nou maar niet, je verdient het niet om als een hoop stront behandelt te worden! Glimlacht hij. ik haal mijn hand ruw door zijn haar, en geniet van de muziek op de radio die nu verandert is in Beyonce. Er schieten allemaal gedachten door mijn hoofd. Wat als louis nooit meer van zich laat horen. En als hij dat doet zou ik hem dan kunnen vergeven. Aaaah waarom is mijn leven zo ingewikkeld!
Ik moet in slaap gevallen zijn want ik kan me niks meer herinneren van de rest van de rit. We zin er, hoor ik vaag. Ik schrik wakker. Kom je we zijn bij mijn paleis! Grapt niall. Ik stap uit. Als ik vooruit kijk zie ik een appartementen complex. Niet elke popster leeft groot, verontschuldigt niall zich. Maakt niet uit, ik ben al lang blij dat ik niet meer bij louis hoef te blijven, zeg ik opgelucht. Daar ben ik blij om! Zegt niall en pakt mijn koffer. Ik wil hem zelf dragen maar niall geeft me de kans niet. ik wandel achter hem aan. we lopen eerst door een schuifdeur daarna 3 trappen op en komen uiteindelijk bij kamer 87 uit. Niall opent de deur. Ik stap naar binnen. Gelijk rent sammy op me af. Ik wist niet dat hij hier was! Zeg ik verbaast. Ow ja om 3 maanden, zegt hij opgewekt. Aangezien de maand nog maar net was begonnen. Was dat dus nog wel even. Niall plaats mijn koffer in een kamer en wenkt dat ik mee moet lopen. Wat gaan we doen? Vraag ik. ik wil je iets laten zien! Komt er overenthousiast uit zijn mond.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 8:17:
Word het raill?
X tamara


Team1D
Team1D zei op 14 mei 2013 - 21:03:
Oke, geef me maar Niall tenzij hij ook wat gaat flikken. EH STRIPCLUB DE GEDACHTEN AL


1Dlover
1Dlover zei op 18 feb 2013 - 21:49:
Super leuk!,
Snel verder!